Priateľu,
mám zvláštny pocit, že sa tu používa nesprávna terminológia. Pripúšťam určitú mieru svojej neinformovanosti, ale pokiaľ sa pamätám, v hydraulických brzdách sa používa brzdová kvapalina - "break fluid". Minerálny
olej je niečo úplne iného. Týmto Ťa nechcem uraziť, ani chytať za slovíčka, ale keď si budeš kupovať, nazvime to, náplň, predajú Ti to, čo si budeš pýtať. Ja používam brzdovú kvapalinu SHELL DOT 260. Len na okraj, mám Hayes-y a fungujú bez problémov. Opäť bez urážky, to číslo 260 znamená bod varu, pri brzdovej kvapaline je to najdôležitejší údaj. Treba používať vysoké čísla, aby Ti nezovrela pri dlhých zjazdoch na brzdách.
/ Už vidím, ako mi sem niekto napíše o tom, že brzdiť netreba, ale treba jazdiť strašnú streľbu...
)) /
Na nesprávne použitie olejov a odmasťovačov si treba dať pozor. Niektoré látky rozožierajú brzdové gumičky, iné zapríčinia nabobtnanie a mohli by sme sa dočkať nepríjemných prekvapení. Nabobtnanie gumičky som zažil, keď som sa ešte kedysi na starom Renaulte snažil odmastiť benzínom to, čo som predtým neopatrne zaprasil. Olej funguje podobne, len mu to dlhšie trvá. Apropo, oleje majú bod varu okolo 200.
Dúfam, že Ti toto pomôže.