Išlo sa tam podobne rýchlo už viackrát, a bolo to bez tohto mediálneho humbugu. Nemcov pravdepodobne trošku irituje aj fakt, že ide o Čecha, veľmi bohatého Čecha, ktorý mal auto v špičkovom stave a určite mu tím právnikov dopredu zanalyzoval možné následky (predpokladám, že aj k jednorazovej úprave poistnej zmluvy došlo). Ale tak aspoň je tu istota, že mu nejde o páčiky a kliknutia😂, na rozdiel od mnohých, ktorí tam s postaršími vytunenými autami atakujú 300 hocikedy, a je vidno rozdiel v stabilite auta. Passer chcel pokoriť Rudolfa Caracciolu, ten na rovnakom úseku diaľnice dosiahol v roku 1930 tuším nejakých 432 km/h (bol to továrenský špeciál a diaľnica bola uzavretá pre ostatnú premávku). Na to však Chiron potrebuje ešte nejaké vitamíny resp možno upravený Koenigsegg Jesko..Myslím, že ak bude takýchto “pokusov” viac, zosilnie iniciatíva za zavedenie rýchlostného limitu aj v Nemecku. Pretože ak sa auto, v hocijako dobrom stave, dostane v rýchlosti 300+ do kolízie s ostatnými účastníkmi CP, následky budú fatálne.
Ja tam vidím riadnu prípravu, ako aj načasovanie jazdy a výber úseku diaľnice. (asi mal aj predjazdcov podľa posledných sekúnd videa )
Rozhodne to nebola spontánna nerozvážna jazda.
edit: Výber trate je podmienený aj historicky ako si napísal