Bud som to prehliadol alebo tu este nikto nespomenul novy SCOTT Genius a Genius ST https://www.pinkbike.com/news/first-look-2023-scott-genius-and-genius-st.html
04.11.2022 - 09:32:56
01
Jaiub napísal:
Vy ste tu aky extremisti, lozisko ko po mesiaci, dalsi zas rusi teleskopky-vidlice pomaly co vyjazd… Sranda ze ja mam, mal som na mtb 10k za rok vo vsetkych podmienkach a stacilo to hlavko premazat ako vravim 1-2x za rok. Aj to hlavne to spodne, a stale funguje k spokojnosti. Bud shit samotne lozisko alebo staci mat zdravy usuduok pri wapkovani :geek:

Ja to pisem z pohladu mechanika! Ak by to mala kazda firma poriadne vyriesene-strcis dnu a na druhej strane vyleze bez rozoberania polky bajku, tak s tym nemam najmensi problem(napr. BMC, SANTA CRUZ). Napriklad co som spominal Focus Jam s ich "super uhladenymi" bovdenami cez predstavec-podlozkami predstavca-lozisk. Bez rozobratia hlavka a ciastocnej demontaze vidlice bovden sedlovky a prehadzky nevymenis
04.11.2022 - 09:35:32
02
matt napísal:
Inak este k tomu novemu Oiz-u. Tu je rovno akoze aj prvy test :
https://bikerumor.com/2023-orbea-oiz-120mm-xc-bike/

Celkom ma zaujala ta udavana hmotnost celeho biku aj s pedalmi ze 9,98kg. Ako OK, ram udavaju extremne lahky ( a medium frame made from Orbea’s top-end OMX Carbon weighs 1739.3 g, with the shock ), ale aj tak mi to nejako nevychadza pod 10. Pisem len preto ze nejake taketo biky sme uz skladali a oni tie gramy lubia naskakovat :) ...a na tom biku nevidim nic "extra" lahke az na ten ram.

Asi to moze mat pod 10kg nakolko moj s-works s hmotnostou uplne holeho ramu 1860g vo velkosti L ma momentalne 10.05kg s komplet alu kokpitom a komplet oblepenym ramom, samozrejme s pedalmi, kosikmi a drziakom garminu... S rovnakymi plastami, sedlovkou, sedlom, brzdami...
04.11.2022 - 09:39:22
00
clxno1 napísal:
Bud som to prehliadol alebo tu este nikto nespomenul novy SCOTT Genius a Genius ST https://www.pinkbike.com/news/first-look-2023-scott-genius-and-genius-st.html


k tomu Scottu len prekopirujem vystizny koment z PB

All of my today's worst trends in one massively inconvenient package!
* Remote lockouts (moar cablez!)
* Hidden suspension components
* Cables and hoses running through the headset
* Internal cables and hoses without internal tubes
* Integrated bar/stem combos

Scott seems intent on winning "Hard-To-Service Bingo"
04.11.2022 - 09:42:36
02
Ale chlapci ved jazdite si, umyvajte a starajte sa ako vam vyhovuje, premna zamna mente komponenty aj pocas vyjazdu. To nic nevypoveda o zivotnosti toho ktoreho komponentu. Ze Brano potrebuje pomaly kazdy tyzden generalku celeho biku alebo titanovy prevodnik neznamena ze bike je nahovno. Netvrdim ze som zastanca tohto vedenia kablov, len som zhodnotil sucasne riesenia ktore evidujem a toto sa mi jak dizajnovo tak funkcne pozdava najviac, tie s holymi otvormi by som napr. neakceptoval.
Gusto0 Je to jednoduche, ked na to nemas "mentalne" tak si to daj spravit, na to tie servisy su. Tiez si drvivu vacsinu robim sam, ale ked na nieco nemam tak sklopim usi a dam si to spravit. Otazky v com to vylepsilo bajk su zas trapne pre mna. Keby to tu neni, tak sa este dnes vyrabaju len ocelove ramy z kruhovych trubiek, stale su predsa rovnako funkcne ako karbonove nie? Pretekov absolvujem za rok +-10.
matt Ja som zas nikde nevidel uvedenu retazovu linku, podla vyzoru shimano kluk to vsak tipujem tiez uz na 55mm.


Naposledy upravil Jaiub dňa 04.11.2022 - 09:53:20, celkovo upravené 1 krát.

04.11.2022 - 09:50:03
01
Sú to biky štýlu: Nočná mora pre servisákov a majiteľov, zlato pre koncových užívateľov výhod servisu (niečo ako majiteľ servisu). Faktom je, že ak by na tom človek jazdil sviatočne a teda by stačil servis raz ročne, teda tých 125 hodín či koľko to má FOX, tak na komplet servis biku by šlo okolo 600-700 eur ročne (práca+diely).
04.11.2022 - 09:52:40
00
dobre tomu rozumiem že pri týchto skrytých tlmičoch na scottoch treba pred každým fúkaním dávať dole ešte nejaký dekel?
04.11.2022 - 10:02:23
00
dobre tomu rozumies...
04.11.2022 - 10:06:13
00
A nielen pred fukanim... Ale aj pred doladenim odskoku ci kompresie
04.11.2022 - 10:07:38
01
backyfx napísal:
Asi to moze mat pod 10kg nakolko moj s-works s hmotnostou uplne holeho ramu 1860g vo velkosti L ma momentalne 10.05kg s komplet alu kokpitom a komplet oblepenym ramom, samozrejme s pedalmi, kosikmi a drziakom garminu... S rovnakymi plastami, sedlovkou, sedlom, brzdami...


...lenze mas tam lahsie kolesa a lahsiu vidlicu ( o dost / ak tam stale mas SID SL ). Moj bike ma 10,2kg komplet s tym ze ak Orbea ram ma naozaj realne 1,8kg s tlmicom, tak tu som hned o 400gr tazsi. Takze ak by som na svojom biku vymenil ram, tak som na 9,8kg...a to tam mam Berg kolesa ( ale dovolil som si do Pirelli XC RC dat aj Tubolight inserty a naliat tmel ), Berg "kokpit" a 1300gr SID SL vidlu...ale ano, "promo" fotka ze to ma 9,98kg mozno zaujme.
04.11.2022 - 10:09:57
00
matt napísal:
...lenze mas tam lahsie kolesa a lahsiu vidlicu ( o dost / ak tam stale mas SID SL ). Moj bike ma 10,2kg komplet s tym ze ak Orbea ram ma naozaj realne 1,8kg s tlmicom, tak tu som hned o 400gr tazsi. Takze ak by som na svojom biku vymenil ram, tak som na 9,8kg...a to tam mam Berg kolesa ( ale dovolil som si do Pirelli XC RC dat aj Tubolight inserty a naliat tmel ), Berg "kokpit" a 1300gr SID SL vidlu...ale ano, "promo" fotka ze to ma 9,98kg mozno zaujme.

Mam tam 1500g Fox 34 120mm... Tiez netusim kolko vazia tie ich nove kola...
04.11.2022 - 10:24:28
01
Samalama, vcera som ten koment rozoberal so znamym. Jazdil som Genius 2013 5 rokov. Twinlock som pouzival a aj ked mi momentalne nechyba, keby som ho mal, tak ho zasa pouzivam (ST verzia mi pride idealna). Schovany tlmic sa mi tiez paci (nastavovanie je dobre pristupne, SAG sa nastavuje lahsie ako pri beznych FOX tlmicoch a odpada potreba ho neustale cistit). Co sa mi nepaci je integrovany cockpit a vedenie bowdenov/hadic cez hlavko, hlavne v tom postradam zmysel.


Naposledy upravil clxno1 dňa 04.11.2022 - 11:13:59, celkovo upravené 1 krát.

04.11.2022 - 10:27:04
00
mne sa paci tento koment pod tym Scottom :D > What's the purpose of having Kashima shock if nobody can see it
04.11.2022 - 10:51:56
08
JoNesbo napísal:
dobre tomu rozumiem že pri týchto skrytých tlmičoch na scottoch treba pred každým fúkaním dávať dole ešte nejaký dekel?


Je to len o stlačení gombíka a kryt je dole... V podstate je to rýchlejšie, než odkrútiš čiapočku z ventilu... :-)
04.11.2022 - 10:56:44
00
čiapočku už tam nedávajú? to je také prachotesné? aj tak to je asi nepraktické liezť tam hentak zospodu... navyše hento miesto je permanentne ohádzané blatom
04.11.2022 - 11:01:24
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up