JoKoSi 66 ročný muž, určite si niečo v živote dokázal, a máš toho veľa za sebou. Preto jednoducho nerozumiem, prečo si plný konfrontácie, prečo máš nutkanie "pripomínať elektrikárom, že sú podvodníci", prečo ich považuješ za "plevel", atď. Pán v Tvojom veku by mal byť plný láskavej tolerancie, úcty k druhým a veľkorysosti. Skutočne nerozumiem, čo Ťa k tomu vedie.
P.S. V júni som si k svojim dvom nepodvodníckym a nezapleveleným
bajkom kúpil elektriku. Síce som na nej odvtedy neurobil dokopy ani 100 km (jeho čas možno príde v zlom počasí neskorej jesene a prípadne teplej zimy), a rozhodne nie som zatiaľ z toho bajku nijako nadšený, ale v zásade som už skrze Tvoju prizmu videnia sveta podvodník. Osobne si myslím, že Slovensko je relatívne plné podvodníkov, ale rozhodne k nim nepatria majitelia ebajkov
PerOhľadom toho dojazdu mám v pláne na ebajku skopírovať môj 160 km výjazd, ktorý som spravil v podstate na rovine (štrk, poľňačky, pieskové cesty) na XC-čku Cube 100 AMS. Zaujíma ma nie len dojazd, ale aj kalorický výdaj počas výjazdu, tepy, okrajovo aj priemerka, atď. Rozmýšľam ešte nad kritériami použitia e bajku, chcem to používať len na niektorých horších pieskových a štrkových úsekoch, a vždy len v eco móde nastavenom cez specialized apku na 15% dopomoci. Inak budem na tej 23 kilovej Ukrajine šlapať bez dopomoci Podľa môjho odhadu nespotrebujem takýmto spôsobom na 160km ani polovicu
baterky (700 vka), keďže ide takmer o rovinu. Dojazd je ale sekundárny, zaujíma ma naozaj skôr kalorický výdaj a celková záťaž. Skrátka, koľko to dá, ak ideš za svoje, a elektriku použiješ len v stave krajnej núdze. Začnem s baterkou 100% a hneď po ukončení výjazdu spravím z apky screenshot o stave batérie. Viem, že objektívne porovnanie neexistuje, ale chcem si to jednoducho sám vyskúšať.
Reálny dojazd v ťažkom kopcovitom teréne je len okolo 50-60km a menej, ak si dá niekto max dopomoc, to je jasné.