Naozaj na turbo rezim to moc nevydrzi. Ak mam jazdit na 22kg full ebiku, tak eco rezim je nutnost, este aj motor ma nejaky odpor pri vypnutej pomoci alebo nad 25km/h, ak nieje cipnuty. Unavim sa s nim rovnako ako na 9,5kg full karbone, Pretoze vacsina trasy je mierne stupanie, rovina, zjazd a technicky teren. Pri vyjazde, ktory obsahuje 5-10% trasy extremnych stupani uplne staci klasicky karbon a 2 prevodnik.
Ebik ma vyhodu v extremnych kopcoch, u tych co chcu stihnut za hodinu dost vzdialeny trail, 100kg+ jazdci, plny batoh, su po praci unaveni a nechcu mat na dalsi den svalovicu, ked budu vynasat tehly na stavbe..
Ak by ebik nemal trail, turbo a walk, tak je to zbytocna kovadlina. A u vacsej pomoci nez eco sa silno znizuje vydrz. Smiat sa mi moze nejaky z vas co ma nohy ako naplnene steroidmi.
Pozrite na TdF jazdcov, vsetko chrti na 6,5-7,5kg bikoch. MTB je viac pre svalovcov.
Full ebik nieje niz pre inavalidov a dochodcov, ale aby stihol makac 4 traily, miesto jedneho, alebo aby stihal zdatnejsim.
Co teraz vidam fotky a trasy, tak odkedy si jeden kupil ebik, postupne presli na ebik vsetci z partie a ako nahle mal aj posledny ebik, zacali davat vyjazdy obsahujuce tlacenie pre klasikarov.
Ak by mi na tej kovadline skoncila pomoc a nechala ma pred kopcom, nebolo by to nic prijemne.