Vsak ano .. viac ludi na ebikoch, co nemaju skusenosti, viac zraneni, viac zasahov (aj HS), nasledne viac clankov na dennikoch, nasledne sa tym zacne zaoberat parlament, potom sa zacnu regulovat, vydavat zakony, atd. Dokial po horach pred 20 rokmi jazdili len ludia, co k tomu mali vztah (ako turisti), tak nebol problem ani s rezervaciami, ani NP. A skonci to tak, ze kazdy bajk bude registrovany, bude mat cip s GPS, SPZ, povinne rucenie a jazdit sa bude moct je po vyznacenych trasach. A to mozem kaslat. A ebajky k tomuto velmi silne prispeju.
Sucasna legislativa velmi rozumne obmedzuje
vykon a vyuzitelnost ebajkov (25km/h, nejde to same, vykon 0.25 kW max), takze je to absolutne vporiadku a tvoje hororove scenare su len utopia.
Ked si niekto vykon ebajku upravi, uz dnes to nesplna zakonnu definiciu ebajku a mal by byt na znackach, lebo to je na pokutu. Keby sa ten tuning nejak masovo rozmohol a predstavoval by problem, nemam vobec obavu o to, ze by fizli nechceli zbierat pokuty a plnit rocne plany.
a zranenia ? heh, ked sa pozriem na vsetky tie kraviny co v dnesnej dobe ludia pouzivaju, tak
bicykle su este velmi bezpecne