Skutoční odborníci si ešte počkajú. Za zmienku stojí iba pár vecí. Výškovky odtrhnuté pri veľkej aerodynamickej záťaži (to je fakt nezvyčajné).
www.keri.eeHladké odtrhnutie APU od zvyšku chvosta; oddelenie zadnej časti lietadla, to všetko sa našlo kilometre pred zvyškom vraku, tak vieme, že toto zrejme odpadlo prvé. Otázna súvislosť s incidentom, kedy pri pristávaní dávnejšie poškodili brucho lietadla (doteraz história pozná 2 havárie s týmto pôvodom). Zhoda incidentu s faktom, že sa odohral na konci stúpania na letovú výšku (samovoľné nastavenie výškovky do extrémnej polohy s odtrhnutím?). S tým chvostom to bude dajako súvisieť, ale nevieme ako.
Stopy ohňa, ktorý musel horieť ešte v letiacom stroji. Zatiaľ žiadne stopy po trhavinách. 2 tepelné záblesky sledované satelitom.
Do 30 dní by mali vidať predbežnú správu. A konečnú? Tú tak skoro nečakajme. Zo dva roky pokojne, najmä ak to budú robiť Egypťania.