citaj medzi riadkami,recenzie boli robene jul,august ,v menu zapnut RGB ,zalezi aku reviziu chytis ak taku co recenzovali nadstav si to podla recky ,stiahni profil a nainstaluj ...to co on tam rozpisuje ako odchylku ty mozno ani nepostrehnes...babru sa v detailoch ,ci ides robit grafiku profesionalne ? na domace upravy to myslim bude stacit...ked poriesis graficky monas zas mozu trpiet napr. hry,filmy....ale ako som pisal ,ani s dellom neurobis chybu zalezi ake detaily na monase preferujes
30.01.2014 - 08:15:40
00
Veľakrát mi kvôli tomu ani disk BIOS nezdetekovalo, musel som zasa dať reštart aby to šlo, odkedy vymenil kábel, problém ani raz nebol.

Vadny kabel.

chcel by som sa poradit. rozhliadam sa po novom monitore velkosti 24" mal by byt skor prisposobeny na pracu s foto/video

Na foto jedine EIZO :P
30.01.2014 - 09:26:51
00
Som totálny laik, takže sorry za laickú otázku.
Mám starší notebook s 32 bitovou Vistou a 1 GB RAM. Šlape však dosť pomaly, takže by som ho rád trochu zrýchlil.
Moja otázka: stačilo by doňho nahodiť výkonnejšiu RAMku, napríklad 4 GB? Alebo k tej 1-gigovej len pridať ďalšiu napríklad 2-gigovú? (Dal som dole kryt a nad tou starou ramkou je slot na ešte jednu). Dík za akékoľvek rady.
30.01.2014 - 09:29:21
00
Z Vistami treba spravit najprv poriadok a pomazat vsetky nezmyselne joby, ktore su urcene len na to, aby cloveku zrali nervy a pocitacu zdroje.
Pamat ale pomoze i tak myslim, ale musis zistit presne, ake pamate tam idu, kolko max. GB, kolko cipove, ci jednostranne, alebo aj obojstrane (to asi nie). Len pridat moze fungovat, ale podla toho aku mas dosku obvykle je lepsie mat rovnake moduly. Hlavne ak mas podporu paralelneho DDR len skrze 2 sloty.
Dalsie zrychlenie je SSD (ak nemas), ale vtedy je nutne mat aj externy disk na zalohovanie (kupit externu krabicku a do nej vlozit sucasny disk.
30.01.2014 - 09:41:32
01
Hodiť tam 2GB modul k tomu 1GB bude asi najľahšie. Samozrejme aj spomínaný SSD je obrovský skok dopredu.