Zdravím pánov ( prípadne aj dámy ).

Som tu nový, a chcem vás poprosiť, aby ste mi poradili.
Pravdu povediac ani neviem, či som dal tému na správne miesto.
Síce som hodne toho už prečítal, ale rád by som chcel nejaké konkrétne rady.
Týka sa to kúpy bicykla.
Nie som úplný laik, ( bicyklovať sa viem ) ale cyklistika je oblasť, ktorú nesledujem, a tak sa neviem orientovať. Tie pojmy, odborné výrazy... hotová džungľa pre neznalého.

Takže by som opísal čo sa mi páči, na čo by som bicykel používal a svoje parametre.
- takže v prvom rade celoodpružený,
- mal by mať silné a účinné brzdy – teda hydraulické kotúče,
- veľmi sa mi páči predná vidlica s dvojitým uchytením – niečo ako u motorky, neviem presný názov – ( dvojkorunka ? ),
- mal by mať silné náboje, osky a kolesá,
- použitie bude na 30 % cesta a ostatok stredný až ťažší terén. Teda tých 30 % cesty to bude ako presun do terénu,
- no a moja váha je okolo 110 kg, výška 175 cm a preto by bolo dobré aby ten bicyklík bol pevný a aby sa podo mnou nezložil na prvom hrbolci,
- vzhľadom k tomu, že to bude len okrajová a sezónna záležitosť, amatérskeho typu nechcem preivestovať viac ako 2. tisíc eur. Čo sa týka samotného bicykla, kľudne môže byť aj spod ruky, poskladaný, overený.

Ďakujem za vaše návrhy !!!
02.05.2013 - 21:47:50
00
Napis mi ss ak mas zaujem o fakt dobry bike
02.05.2013 - 21:58:43
00
No dvojkorunku ked nechces jazdit len DH asi ne. Lebo take vidlice sa robia s vysokymi zdvihmi a ked nechces jazdit vyslovene DH tak by si sa na tom len naslapal ;)
03.05.2013 - 14:24:54
00