Lokalizácia
Formulár sa odosiela
....ovladate rychle a plynule zoskocenie a naskocenie na bike?
Zatial som sa tejto technike nijako nevenoval :oops:, ale tusim, ze by som tym mohol usetrit na pretekoch nejake tie sekundy. Ako teda na to? Poradte! :wink:
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 14:14:45
00
Na takom cyklokrose sa celkom plynulo a dynamicky vyskakuje aj zoskakuje..odkukaj niečo odtial :)
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 14:18:48
00
k tejto odpovedi niet čo dodať... 8)
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 14:24:59
00
Na takom cyklokrose sa celkom plynulo a dynamicky vyskakuje aj zoskakuje..odkukaj niečo odtial :)

...nenaslo by sa nejake video vyssej kvality z pretekov, kde by som si mohol spominanu cinnost pustit aj spomalene a tolko krat kolko chcem :roll:
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 15:29:04
00
:D :D :D :D :D :D :D :D
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 15:53:38
00
...nenaslo by sa nejake video vyssej kvality z pretekov, kde by som si mohol spominanu cinnost pustit aj spomalene a tolko krat kolko chcem :roll:

duracer už dlho som to nepoužil. Ale dnes mi nedá:
http://www.sitokurvavygoogluj.sk/
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 16:13:04
00
hehe duracer dostava odkaz na podobne stranky nejak casto.

ze by tema pre neho na zamyslenie? :)
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 17:31:28
00
duracerko zadaj cyclocross technique do vyhľadávania na youtube...
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 17:44:18
00
V jednom starom Vele bol presne vyfoteny sposob nastup aj vystup na cyklokrosovom kolecku.Aj samozrejme chyby pri ktorych sa mozes pekne vydxbat...zabava. :lol:
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 18:40:49
00
duracerko zadaj cyclocross technique do vyhľadávania na youtube...

...kua ale na youtube su take kvalitne videa ze jazci tam vipadaju ako chodiace machule...nevidim ziadne detaily :evil:
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 19:00:37
00
haluz do výpletu
Zobraziť komentár 15.07.2008 - 20:08:25
00