tak pneumatiky to nehodnotim ale chalani ste si pozreli dobre parametre! Ma to 84V akumulator a 12kW motor. Ta vaha 50kg je absolutne lahucka ako pierko. Pozerate sa totizto na e-motorku a nie e-bike. Ako chces pomoct 12kW motoru? Jazdil z vas niekto na kroske? mavaju od 80kg do 110kg /400cmm a nik v klopke nespadne, lietaju cez 30m ak vies a aj viac....preco ste taky extremne kriticky. Myslim ze previest sa na niecom takom tak ani jeden z vas by nenapisal nic zaporneho, a aj ten design by bol inak hodnoteny. Ako ma vyrobca ukrit 84V 1.5KWh akumulator? regulator a ostatne komponenty? ono do 1kW este ako tak pri e-bike sa to da uchladit a mozno aj poschovavat ....ale 36V akumulator aky ma napr aj wamp a prevazna vadsina /max 48V/ je rozdiel ako 84V a 1.5kwh tiez!!! Jednoducho je to e-motorka.
len ze je to aj podla vyrobcu ako e-bike nie e-motorka, ano na krosku motorku sa to podoba. Az na to ze kroska je krajsia, Pravda je ze je to ekologisckejsie ako motorka. Za cenu 8380 EUR co stoji tento zazrak mas tak nadupanu kros motorku ze dovidenia. Ked uz elektor krosku tak toto http://www.ktm.sk/produkt/ktm-freeride-e-xc/ vypada to ovela kultivovanesie aj skrytie akumulatorov je ovela lespie poriesene.
tak to ano mimi , vtom mas pravdu, ta ktm je pekna no aj vaha bude okolo 100kg....ta prva to je asi ani ryba ani rak....na bike je to tazke a silne , na motorku zase /aj poroti/ tej ktm slabe a krehke. Ktovie mozno vyrobca robil prieskum trhu a zistil alebo si mysli ze zaplata dieru kde ponukne nieco oco bude zaujem.....no uvidime ci to postretavame na cestach ale skor nie ako ano
Ked na tomto mohol ist Barone 223 km/h dole svahom, tak na tamtom nemoze byt problem ist po rovnej asfaltke 160 km/h. Druha vec je, ze nikto rozumny to asi skusat nebude.
To fakt chces povedat, ze Baroneho bajk podla Teba nema trapnu vidlicku a kolieska na 223 km/h v terene? Ja by som si skor trufol na 160 km/h po asfaltke na tom elektrobajku.
OK, vysvetlím, mám s tým nejakú skúsenosť - staval som jeden motorový bike - 70ccm / 3kw
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
(cestné kolesá sú na toto menej citlivé, tam by malo byť ešte 100 km / h v pohode, hlavne vzhľadom na oveľa menšiu obvodovú hmotnosť )
bežné MTB koleso nie je samozrejme stavané na tie rýchlosti, takisto nie je stavané na prenos takého výkonu a to ako ráfik, pevnosť / sila špíc, tak aj plášť,
(ak praskne š*****, v takejto rýchlosti nasleduje demolácia celého kolesa )
na 160 km/h už fakt potrebuješ motocyklové koleso, a aj ten Baroneho špecíal bol postavený na jednu jazdu, ( kde sa nikde nezatáča ) a nie na pravidelné absolvovanie trasy Blava - Košice
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
tak v tomto máš pravdu nič škaredšie som ešte pri ebiku nevidel....
A na niektore gapy musis ist 200 aby si doskocil
Frame
Seamless 25CrMo4 steel tubes and sheet metal
Tig welded in jig
Dual mount bottom bracket
Cr-Mo sheet metal swingarm
Extra-long head tube
Carbon-fiber body panels
Ked uz elektro, tak nech je to integrovane a kompaktne: post1158131.html#p1158131
je to vec názoru, aj môj je integrovaný, ale niektore stroje su take škarede až su krasne
Na toto uz ani nemam slov...
na takýchto kolieskach a s takou vidličkou, to by som si pozrel
KOUŘ - Je to fajn - Klip z filmuOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
(cestné kolesá sú na toto menej citlivé, tam by malo byť ešte 100 km / h v pohode, hlavne vzhľadom na oveľa menšiu obvodovú hmotnosť )
bežné MTB koleso nie je samozrejme stavané na tie rýchlosti, takisto nie je stavané na prenos takého výkonu a to ako ráfik, pevnosť / sila špíc, tak aj plášť,
(ak praskne š*****, v takejto rýchlosti nasleduje demolácia celého kolesa )
na 160 km/h už fakt potrebuješ motocyklové koleso, a aj ten Baroneho špecíal bol postavený na jednu jazdu, ( kde sa nikde nezatáča ) a nie na pravidelné absolvovanie trasy Blava - Košice