Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ten predstavec je riadny humac.
Zobraziť komentár 23.05.2013 - 20:33:31
00
Trochu nostalgie

Prílohy:

campa1.jpg
campa1.jpg 25.9 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

campa2.jpg
campa2.jpg 33.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

benelux1.jpg
benelux1.jpg 54.14 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

benelux2.jpg
benelux2.jpg 43.29 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

resilion.jpg
resilion.jpg 17.53 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 24.05.2013 - 16:42:13
01
Príloha:
aoEBWZw_700b.jpg
aoEBWZw_700b.jpg 51.54 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 25.05.2013 - 21:18:36
00
ten má koľko zubovú pílu? :D
Zobraziť komentár 25.05.2013 - 22:46:01
00
to má na rezanie zákrut
Zobraziť komentár 25.05.2013 - 22:48:21
00
a stromov v ceste
Zobraziť komentár 25.05.2013 - 22:50:43
00
Trochu nostalgie

Tie prvé dve fotky, to bolo treba za jazdy posúvať koleso v pätke? Alebo bolo treba kvôli zmene prevodu zastaviť? V tom prípade, na čo je tam ten "prešmýkač"? Každopádne je to zaujímavé.
Zobraziť komentár 25.05.2013 - 23:17:53
00
Ked tak na to kukam, tak nema napinak retaze. Takze si najprv prehodil prevod a potom povolil koleso, aby naplo retaz...
Jednym smerom si dupol do pedalov a potiahol koleso k sebe. Druhym smerom zas pribrzdil zadkom a koleso slo dozadu...
(ale to fakt len premyslam, ako toto mohlo fungovat)
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 08:12:40
00
1. zastavis
2. povolis koleso 3. zmenis prevod
4. dosponujes retaz
5. utiahnes koleso
6. ides
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:04:21
00
Rok vyroby?
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:05:51
00
1. zastavis...

Načo je potom ten rýchloupinák vyvedený na miesto, kde sa dá dočiahnuť za jazdy? A načo má ta pätka ozubenie?
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:09:20
00
Tak mozno sa to da aj pocas jazdy. Neviem, neskusal som. :) Ale ked sa nad tym zamyslam, tak ak ides do kopca tak si to pocas jazdy neviem celkom dobre predstavit kedze potrebujes 1. uvolnit koleso 2. potocit klukami dozadu na zmenu prevodu 3. dosponovat retaz 4. dotiahnut koleso - ak toto dokazes pocas stupania kde je retaz stale v zabere, tak prilbu dole. :)
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:15:15
00
Veď práve, celé to riešenie mi príde úplne nezmyselné.
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:19:50
00
http://davesbikeblog.squarespace.com/blog/2010/4/26/the-cambio-corsa-campagnolos-early-masterpiece.html
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:22:16
00
no nech sa páči :clap:
Zobraziť komentár 27.05.2013 - 10:39:19
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up