Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Este tak to. Inspiruje sa Giant a bude to mat v dalsom katalogu ako HMPB (hybrid multi purpose bike). Houby... :-P
Zobraziť komentár 24.02.2015 - 18:43:02
00
Myslite ze taketo nieco existuje v reali?

Prílohy:

IMAG0382.jpg
IMAG0382.jpg 239.69 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.02.2015 - 19:43:08
00
ako sa tu rozobera ta kategorizacia som rad ze si svoj bajk mozem nastavit od XCcka cez trail, allmountain a enduro az po FreeRide :)

Prílohy:

DSC_0186.JPG
DSC_0186.JPG 670.75 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 24.02.2015 - 20:04:52
03
No, lenze zmena hlavoveho a sedloveho uhla a razvoru zo ziadneho FR bajku nespravi lahku XC raketu a naopak. Zase raz marketing. :)
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 00:16:50
00
iron.hide Ano, spravne si ho zaradil vo vlakne: trojkolka, kolobezka, cestak, cyclocross, XC, Trail, AM/EN, FR/DH. :-) No a niekde medzi tym su e-biky, fatbiky a "n" biky a vodne bicykle :-)
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 09:38:19
00
No, lenze zmena hlavoveho a sedloveho uhla a razvoru zo ziadneho FR bajku nespravi lahku XC raketu a naopak. Zase raz marketing. :)


je mi to jasne, v mojom pripade s 8 cm zdvihu vpredu je to aj tak jedno:)
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 09:42:45
03
No, lenze zmena hlavoveho a sedloveho uhla a razvoru zo ziadneho FR bajku nespravi lahku XC raketu a naopak. Zase raz marketing. :)

ale gravel bike ano!! :lol:
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 10:12:17
00
už vidím tých gravelistov čo dávajú v pohodke tých 200 míľ...:)
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 10:15:37
01
a ten Johny Tomac z 1990 bol uvedený ako príklad čoho?
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 15:00:42
00
Snáď to tu ešte nebolo...hanbil by som sa svoje produkty prezentovať takto. Pôsobí to na mňa dojmom že sa vo firme nenašiel nikto s akýmkoľvek vzťahom k cyklistike lebo toto by nemalo uzrieť svetlo sveta. Snáď to aspoň v krabici dodávajú normálne nastavené a chudáci obchodníci nemusia premotávať...

www.kellysbike.com
Zobraziť komentár 25.02.2015 - 22:41:56
00
Podla mna by taky karbonovy GT grade bol dobry aj na leto :)


Asi hej, na leto mi ale stačí klasický cesťák. Na zimu má gravel bike výhody, že vieš dať širší plášť (CX napr.), kotúčovky a vieš namontovať plnohodnotné blatníky. Rozmýšľal som aj nad kroskou na zimu, ale napr. hliníkove GT Grade Tiagra alebo Sora mi príde najlepšie riešenie
Zobraziť komentár 26.02.2015 - 11:15:32
00
v podstate, vyserme sa na marketing a označenie ... chcem klasický cesťák, nie cx geometriu, ale zároveň tam chcem objemnjšie plášte z nejakého dôvodu ... a to je presne gravel bajk, napr gt grade ... milujem ak niekto len pre nechuť k marketingovým značkám <> aj do vecí do ktorých by fakt nemusel
Zobraziť komentár 26.02.2015 - 12:45:48
00
No praveze gravel bajk urcite nema rovnaku geo ako road bike. Musi mat polozenejsiu hlavu kvoli stabilite. Z tohto to chapem tak, ze gravel je v podstate CX. Neporovnaval som geometrie gravel a CX, ale ja keby som niekoho stretol na tom GT Grade, tak netusim, ze sa nejedna o CX.
Zobraziť komentár 26.02.2015 - 12:57:21
00
ok cisty karbon ram ;-)
j1.baomoi.com
Zobraziť komentár 26.02.2015 - 13:02:59
01
gt grade ma zaujal na začiatku a okamžite a v popisoch k nemu bolo, že ako máš pretekárske a také tie výletné cesťáky, tak tento grade by mal byť taký istý ako výletné len s viac miesta na plášte a celé bovdeny, cx má vyšie stred a podobné veci .. pre mňa by to asi bolo jedno :) ale ten gravel nemusí byť ani o toľko odolnejší a preto by mohol byť pri tej istej cene ľahší
Zobraziť komentár 26.02.2015 - 13:04:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up