Na SPS stránke si nájdi mail na pobočku pre tvoje mesto a napíš im. Zvyknú odpovedať do pár hodín. Prípadne skús zavolať,ale tam je to ako kedy.

Mám s nimi večne problém keď Nemci nenapíšu číslo, lebo nemajú ani najmenší záujem skúsiť zazvoniť, aj keď 95% času robím HO. Dodatočne to ale doriešia k spokojnosti. Jedine naserie keď chceš niečo na víkend, v piatok by to mohlo byť doručené ale nie je.

https://www.partyspirit.sk/sub/partyspirit.sk/images/Zoznam%20kontaktn%C3%BDch%20stred%C3%ADsk%20SPS.pdf


Naposledy upravil volodaj dňa 08.11.2022 - 22:44:38, celkovo upravené 1 krát.

08.11.2022 - 22:31:59
10
Dakujem, budu to zasielky z ali, co mi vobec nesuria a budem ich moct prebrat az buduci tyzden...
08.11.2022 - 22:40:56
00
Zasielky z Ali mi kurier SPS vzdy nechal v schranke alebo vo vchode pod schrankou (v krabici na letaky), kedze na zasielkach z Ali nemam uvedene tel. cislo. Mam sice na kuriera tel. kontakt, ale nechce sa mi nikdy kvoli tym prkotinam volat. Vzdy den pred dorucenim dostanem len email, ze zasielka bude dorucovana, takze na druhy den viem, ze mam skontrolovat priestor okolo schranok :-)
09.11.2022 - 09:23:13
00
misoR napísal:
Prvý raz sa mi stane, že nebude doma nikto, kto by prebral zásielku od intime / SPS. Ako to v tomto prípade riešia? Susedia nie sú riešenie, nikoho tu z domu nepoznám :D viem si niekam pre zásielku prísť alebo dohodnúť si iný termín doručenia?

Keď som neni doma tak mu poviem, nech to prehodí cez plot... Tam to už pes postráži... Alebo mu poviem, nech to prinesie iný deň, prípadne sa dá dohodnúť, nech to vyloží na inej adrese
09.11.2022 - 09:28:13
00
No nakoniec jedna zásielka dopadla tak, že neviem z akého dôvodu nemal kuriér telefónne číslo, tak mi prišiel mail, že zásielka sa nedala doručiť (nemám na zvončeku menovku) a dal som ju doručiť do najbližšieho balikomatu na ďalší deň.

Druhý kuriér s druhou zásielkou moje číslo už mal a zavolal mi asi 5 minút pred mojim príchodom domov teraz večer, tak som sa s ním dohodol, že ho ešte zavolám, ak nebude pred domom a prídem za ním, keďže mal ešte zásielky na rovnakej ulici. Zastihol som ho ešte pred vchodom, tak som si to prebral.

Obidve sú z Ali a dorucovacie údaje rovnaké, tak neviem prečo tá prvá nemala moje číslo.
09.11.2022 - 18:56:26
01
Peterer96 napísal:
Po dlhom vahani a haldani som objednával nejaké veci od vyrobcu na Alibaba. Ponúkol mi dodanie FedEx. Po prečítaní množstva zlých recenzií som nevedel ako to dopadne ale nakoniec na výbornú.

Balík dorazil z ciny za týžden. Včera bol balík na Slovensku, zavolala ochotna pani spýtala sa nejaké veci k precleniu a dnes to mam doma.
Faktúra k precleniu vraj príde dodatočne. Trosku divne ale budiš 😀



DNES som sa dočkal vytvorenia účtu u TNT na zaplatenie dph a cla zásielky. Po 5 mesiacoch. Medzi tým už mi chodia veci z alibaby cez DHL a tým pádom je to preclene hneď. 😃

Oni faktúru majú už po pár dňoch ale nejaké oddelenie kdesi preč vám musí vytvoriť registráciu u nich a to trvá 5 mesiacov😀
11.11.2022 - 06:52:24
00
Tak DHL Parcel sa prekonáva. Pred 13. dňami mi poslal predajca z Nemecka balík. Podľa sledovacieho čísla je stále tam, bez pohybu. Nemec to reklamoval, ako sa vyjadril, poslali ho do stratena. Ja som to dnes emailom reklamoval, nejaký automat mi napísal, že balík dostanem v najbližších 5-10 pracovných dňoch. Možno. To som ešte zvedavý ako mi to doručia, keď nemajú moje tel. číslo ani email. Podľa toho, čo tu mnohí písali o Intime, ktorý preberá zásielky od DHL, tak to bude ešte zábava. No nie je nad nemeckú presnosť a spoľahlivosť :@ Ale na webe píšu, že doručujú za cca 3-4 dni.
18.11.2022 - 17:22:27
00
Intime = SPS a okrem jednej zasielky som nikdy nemal problem za posledny rok
18.11.2022 - 20:00:21
00
prisla nam infoska do prace tak keby sa niekto rozculoval ze mu meska balik tak nech sa opyta ci do toho blazinca tiez niecim prispel


Dovoľujem si vás informovať o posune v dodaní tovaru, týka sa to dopravcov PPL/DPD/SPS.
Týmto sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy s dodaním.

PPL/SPS díky Black Fridey (převážně fashion zásilek) nezvládlo 21.11. v centrálním HUBu na Slovensku navstupovat všechny zásilky do systému.
Naše zásilky se do systému dostali až v průběhu včerejšího dne a budou doručeny 24.11. Je možné, že ne všechny.
Toto zpoždění způsobí, že i zásilky odeslané 22.11. budou doručeny se zpožděním. Do konce týdne by se PPL /SPS mělo vrátit k standardním termínům doručení.
24.11.2022 - 13:07:00
00
Kto by to bol povedal, že počas výpredajov bude väčší nápor na doručovanie. To budú kuriérske služby zdesené, keď zistia, že niečo podobné sa bude diať aj pred Vianocami.
24.11.2022 - 15:16:40
02
Je to len moja osobná skúsenosť (rôzne adresy a lokality), ale SPS/UPS resp. aj DHL u mňa ujde. Kuriér Packety to už je také jemné varovanie. A ten pravý šport začína pri 123Kurier. Pokiaľ sa dá, volím vždy inú alternatívu. Kuriér nedvíha ani nezavolá, tracking spravidla nefunguje, a od nich chodia vždy balíky suverénne najviac požuté.
25.11.2022 - 16:43:57
00
Daniel6669 presne tá istá skúsenosť, 123 suverejne najhoršia. Ked sa aj dovoláš tak kurier klame, no hrúza.
25.11.2022 - 17:31:12
00
A u mna aj 123kurier uplna spokojnost, vsetko klaplo, neraz
25.11.2022 - 22:28:35
00
Mňa odrbaval 3 dní tak som im zavolal na centrálu najprv ho obhajovali ale keď som začal kričať tak otočili. Za hodinu bol u mňa asi ho vrátili z pol cesty domov. 10r.som mal obchod a 90 percent tovaru mi vozili kuriérske služby ale nikdy som taký problém nemal
25.11.2022 - 22:59:01
00
Marli napísal:
A u mna aj 123kurier uplna spokojnost, vsetko klaplo, neraz


U mňa rovnako bezproblémová skúsenosť a nie jedna. Vždy absolútne bez problémov.
Naopak najhoršiu skúsenosť mám s Intime, tí mi dokonca už stratili balík, lepšie povedané dali niekomu inému a firma škodu nenahradila.
25.11.2022 - 23:06:55
00
keyboard_arrow_up