No ten most nebol postaveny asi vcera a za tie desatrocia sa auta trocha "zvacsili".
28.03.2019 - 09:14:07
00
plati to aj opacne, nakolko dvihat liniovu stavbu - zeleznicu je nerealne (neviem ako v USA), tym padom prisposobujem vozovku. To je otazka niekolkych dni pre typkov co sa opieraju o zlte tabule pri robote na ceste v USA :-)
28.03.2019 - 09:28:00
00
Localization

Otazka niekolkych dni... realita je taka ze par stop pod vozovkou je kanalizacia - stoka - ktora je rrovnako 100 rokov stara. A kedze ide samospadom v rovinatej oblasti by bolo asi este nakladnejsie ako zvysit tu zeleznicu.

Problem je ze je to jeden z mala podjazdov nesplnajucich standardy na vysku a vacsina vodicov nevie, ake vysoke ma auto pretoze to nikde inde (ak nevchadzaju do nejakych garazi a hangarov) nemusia riesit.

Ale hlavne: nikomu (zeleznicnej spolocnosti anio mestu ani cestarom) sa nechche do toho investovat.

FAQ:
1. Why is the bridge so low?
This train trestle is about 100 years old. At the time when it was built, there were no standards for minimum clearance..

2. Why don’t they fix it?
Depends on who “they” are and on what “fix” means.

The North Carolina Railroad Company owns the train trestle, and their concern is primarily with keeping the trains running and keeping them running safely. So their concern is mainly with reducing the impact of the truck crashes on the actual structure of the train trestle. As far as they are concerned, they solved that problem by installing the crash beam.
The city of Durham has installed “low clearance” signs on each of the 3 blocks leading up to the trestle (Gregson is a one-way road). There is a sensor that triggers an LED blackout warning sign when In overheight vehicle approaches the trestle (more info below). Several blocks ahead of the trestle the speed limit is 25 MPH. The folks from the city planning department said that they made an effort to prevent accidents.
The North Carolina Dept. of Transportation maintains the road, but not the signage. I suspect they have much bigger problems to deal with statewide than this bridge.

3. Can’t the road be lowered?
That would be prohibitively expensive because a sewer main runs just a few feet below the road bed. That sewer main also dates back about a hundred years and, again, at the time there were no real standards for minimum clearance for railroad underpasses.


Naposledy upravil Minikin dňa 28.03.2019 - 10:26:54, celkovo upravené 2 krát.

28.03.2019 - 10:18:58
02
Keby spravili tesne pred mostom spomalovac (hrb), tak mnozstvo destrukcii je minimalne. Ale to by museli chciet. Sa divim, ze poistovne nechcu.
28.03.2019 - 10:23:32
00
Poistovniam to je jedno. Nepreplacaju to.

Will insurance cover the damages?
Most truck rental insurance policies specifically exclude overhead damage from coverage. However, a good auto insurance or liability insurance might pick up the tab. Check with your agent. Or even better – don’t hit the bridge!
28.03.2019 - 10:25:37
00
Vsak poistovna skontroluje, ci tam bolo varovne navestidlo a ak fungovalo, tak poistku nevyplatia :lol:

edit: Minikin ma predbehol
28.03.2019 - 10:53:54
00
Raz tam pride nakladiak ktory zoberie orezavatko a zapichne sa rovno do mosta. Vtedy to poistovni (tej co ma poisteny most/trat) jedno nebude :P
28.03.2019 - 16:06:26
00
Existuje aj poistenie zodpovednosti za skodu, ktore mozu mat vodici, takze ani teraz by to poistovniam jedno byt nemalo, kedze uz jedna oprava nakladaku je asi drahsia ako instalacia spomalovaca.
28.03.2019 - 16:10:52
00
110mat110 napísal:
Vtedy to poistovni (tej co ma poisteny most/trat) jedno nebude :P

Tej co poistuje most to je jedno, lebo skodu bude vymahat od vinnika/jeho poistovne.

Jezus PZP sa nevztahuje na skody sposobene na vlastnom aute. Vseobecne poistenie hmotnej zodpovednosti sa tiez nevztahuje na skody sposobene sebe + skody sposobene autom ma vo vylukach, lebo to kryje PZP.
28.03.2019 - 16:18:57
00
Ja som to video dával preto, že tiež nechápem prečo sa to nerieši radikálne. Hlavne ako som tam videl, že vodiči neohrozujú len seba, ale predovšetkým všetkých okolo. Raz do takto zablokovaného nákladiaku napáli auto s rodinou alebo to orezavátko strhne náklad, či celý nákladiak na protiidúce auto. By som chcel vedieť ako to dopadne, keď sa to radikálnejšie nerieši...


Naposledy upravil milos21 dňa 28.03.2019 - 16:28:02, celkovo upravené 1 krát.

28.03.2019 - 16:24:52
00
Palo, ja som nepisal nic o PZP. ;) Pisal som o poisteni skody sposobenej zamestnavatelovi. Zamestnanec (vodic) sa moze poistit voci skode ktoru sposobi nedbanlivostou a pod. svojmu zamestnavatelovi (prepravnej firme a pod.). Nezaujimam sa o poistky detailne, ale spominam si na taky produkt z minulosti.
28.03.2019 - 16:27:37
00
Tak v tvojom prvom prispevku nie je ani stopa po zamestnaneckom pomere. Ale ano, take existuje a aj sa to presne tak vola (poistenie skody sposobenej zamestnavatelovi). Uz vodici referenstkych vozidiel ho maju drahsie ako ty, co v praci nesoferuju. Takze prepokladam, ze profi vodici budu bud nepoistitelni, skody na vozidlach budu vo vylukach, alebo to poistne bude dobra sumicka.
V kazdom pripade na Slovensku si podla zakona moze vymahat zamestnavatel skodu tusim max. do 3x nasobku mzdy, takze to ani poistovne extra trapit nebude.
28.03.2019 - 16:47:47
00
jezus: hej .. je taka poistka ( u nas), ale za vozidlo si este musis dalej priplacat a len tak namatkou som pozrel jedny podmienky a je tam taka klauzula, ze ak si nesplnis povinnost odvratit hroziacu skodu, tak nist. Co je presne tento pripad. A pocitam, ze v USA to bude presne tak. Ze ak vlezies kam nemas, tak ta ziadne poistenie neochrani. Aj ked, mozno taka poistka je, ale bude pekne mastna. Takze nikto z ucastnikov nema potrebu nieco robit a ani nic neurobia, pretoze tak to je vo svete, kde si kazdy hladi svoje vlastne sukromne pravo.
28.03.2019 - 16:52:09
00
neviem preco by taketo pripady (u nás) nemali byt plnene z havarijnej poistky ... ved kryje vsetky skody, ktore si sposobi vodic sam ... a je jasne ze ked vodic sposobi skodu, tak porusil nejaky predpis ... ved to by potom poistovne nic neplnili ked niekto sposobi havariu tym ze vlezie do krizovatky na cervenu alebo vlezie do jednosmerky, neda prednost a pod. ...
poistovna neplni len vtedy, ked pripad spada pod presne definovane vyluky v zmluve, inac plni ... ak je auto firemne, vodic zodpoveda za skodu vo vyske spoluucasti
28.03.2019 - 17:19:28
00
https://www.cas.sk/clanok/819902/slovak-si-na-facebooku-podal-cyklistov-uvedomte-si-ze-nie-ste-na-tour-de-france/
28.03.2019 - 17:49:45
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up