To viem, a samozrejme tam môžu tým pádom jazdiť aj taxíky...sám som tade 2 x išiel a stačilo, keď ma kĺbový bus obiehal v 30cm...ale to, že do Teba taxikár narazí, povozí na kapote, a ešte prejde a zdrhne...to už osobne považujem za pokus o vraždu...a ten možný trest...tak to je už vrchol...
Mňa minule črchlo auto, na ceste I. triedy, nespadol som síce ale bolo to dosť nepríjemné (možno som len bezvyknuty), ŠPZ si nepamätám, NZ, a nezastavil a keby aj zastavil, čo by som mu na to povedal?
Z PU do PB je nová cesta. Namiesto železničných koľají. A to už vážne sa nedala spraviť menšia krajnica? V tomto úseku má asi 1cm. Kto to vlastne projektuje? A k čomu je to dobré? A ešte som zistil že sa tu jazdí ako v Bejrúte. Na červenú ideš, na zelenú tiež. Len silnejší a s väčšou trúbou ma prednosť. Kým ja som na semaforoch na červenú stál, autá išli ďalej. Keď som šiel na zelenú, autá išli oproti a ešte som dostal vynadané, čo sa tu trepem. Jak sa hovorí "milujem to tu"
Z PU do PB je nová cesta. Namiesto železničných koľají. A to už vážne sa nedala spraviť menšia krajnica? V tomto úseku má asi 1cm. Kto to vlastne projektuje? A k čomu je to dobré? A ešte som zistil že sa tu jazdí ako v Bejrúte. Na červenú ideš, na zelenú tiež. Len silnejší a s väčšou trúbou ma prednosť. Kým ja som na semaforoch na červenú stál, autá išli ďalej. Keď som šiel na zelenú, autá išli oproti a ešte som dostal vynadané, čo sa tu trepem. Jak sa hovorí "milujem to tu"
Stačilo by budovať aspoň metrové krajnice a nemuseli by sa tak riešiť cyklocesty...
Ak tam je 50+km/h rýchlosť, tak cyklotrasa musí byť stavebne oddelená. Teda zvodidlá a bezpečnostný odstup z každej strany zvodidiel 0,5m, súhrnná šírka 1,3-1,5m podľa použitých zvodidiel, samotný cyklopruh musí mať 1,25m. Teda treba od vodiaceho pruhu (biela čiara označujúca koniec pruhu na kraji cesty) nájsť 2,5m priestoru minimálne. V prípade že byto mala byť obojsmerná cyklotrasa, tak +1,25m k tomu.
Nie som miestny, tak to až tak nesledujem, ale pokiaľ viem, tak od Nosicekej priehrady do Považskej Bystrice sa projektuje samostatná cyklistická komunikácia, i keď neviem, kedy to bude realizované.
Pre vysvetlenie v ČR, pustiť od 4:45 https://youtu.be/f-pu2VQ-Blk si cyklisti odhlasovali, že nemusia využívať cyklopruh, či cyklotrasy, aj keď sú hneď vedľa. Stačí si pozrieť aj v tom videu, ako kecá, že sú tam často aj niekoľko km úseky s plnou čiarou. Pôvodne sa hovorilo, že bude umožnené predbehnúť cyklistu cez plnú čiaru, čo sa logicky zatrhlo, lebo tá plná čiara má svoj dôvod, aj ten zákaz predbiehania.
Komentár a správanie sa niektorých šoférov vozidiel je trocha mimo, ale v niektorých prípadoch je aspoň trocha pochopiteľné.
V sobotu večer som stál na križovatke Račianska x Pionierska v smere do centra a pomedzi stojace autá prefičal chlapík na elektrokolobežke na červenú. To nebolo "na poslednú chvíľu", on úplne ignoroval akúkoľvek signalizáciu a rozbiehajúcim sa vozidlám z Pionierskej unikol hádam len o sekundu. Vôbec som nepochopil, o čo sa tam ten samovrah pokúšal...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Taky odlahcujuci vtipek. Samozrejme, nechcem tym podporovat stereotypy a generalizovanie, aj ja som predsa taxik v zivote uz velakrat potreboval:)
A ten kamionista hore tiez riadny ...., leti ako blazon, uzka cesta.
Pritom svietim vpredu/vzadu aj cez deň
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/warszawa/piaseczno-samochod-wjechal-w-kolarzy-w-przypkach-kierowca-uciekl/4b09cln.amp
https://www.cas.sk/clanok/2679841/tragicka-nehoda-u-susedov-vodic-auta-vrazil-do-skupiny-cyklistov-hlasia-najmenej-jednu-obet/
Stačilo by budovať aspoň metrové krajnice a nemuseli by sa tak riešiť cyklocesty...
Bohužiaľ tam nebude asi nič
https://youtu.be/-LbRcgHMEYs
https://youtu.be/80aKe8WB9Zg
Pre vysvetlenie v ČR, pustiť od 4:45 https://youtu.be/f-pu2VQ-Blk si cyklisti odhlasovali, že nemusia využívať cyklopruh, či cyklotrasy, aj keď sú hneď vedľa. Stačí si pozrieť aj v tom videu, ako kecá, že sú tam často aj niekoľko km úseky s plnou čiarou. Pôvodne sa hovorilo, že bude umožnené predbehnúť cyklistu cez plnú čiaru, čo sa logicky zatrhlo, lebo tá plná čiara má svoj dôvod, aj ten zákaz predbiehania.
Komentár a správanie sa niektorých šoférov vozidiel je trocha mimo, ale v niektorých prípadoch je aspoň trocha pochopiteľné.