Toto plati mozno v sprivatizovanych socialistickych firmach kde dozivaju svoju karieru ludia v dochodkovom veku, pripadne v manufakture kde pracuju predsalen jednoduchsi ludia.
V beznych firmach kde vacsina zamestnancov su 30tnici a 40tnici je firemna kultura ovela otvorenejsia a absolutne nikto sa nepozera na to, akym autom kto dosiel do prace. Dokonca ked niekto moze prist do prace peso, na kolobezke alebo bajku, tak mu ostatni skor zavidia ze sa nemusi trepat v zapchach a riesit parkovanie, v zime odhrabavanie snehu a pod.
Auto bolo status symbolom v 90tych rokoch. Dnes si hocijaky osadnik po letnej brigade v UK kupi 10 rocne BMW ktore nevyzera zas az tak zle.
Nie je to tak. Auto je stale spolocensky symbol aj medzi mladymi. Brigadujem v sklade a tam mame administrativu a manualnych skladnikov. Zacinal som v sklade a prave tam robia mladi ~25-30 pre ktorych bmw z 90tych rokov je cely zivot. Ti nechapali preco chcem dat celu vyplatu za
bike ked si za to mozem kupit ojazdenu feliciu. Administrativa su vlastne vsetky vekove kategorie od 20 do 60 a viaceri ma podporuju v tom, ze jazdim. Nemaju problem s tym, ze sa prezliekam ani s mokrym oblecenim. A nestretol som sa s tym, zeby mi to niekto vycital (aj ked urcite su dni, kedy sa so mnou v kancli neda vydrzat
)