varovanie: dlhy prispevok (snazil som sa co najkratsie), ktory imo v principe zivi trola
Kenai ano, unahlil som sa a moja fyzikalna intuicia bola (ciastocne) mylna, resp. nie je to celkom ako som cakal -
To si mohol tak napisat hened a nemaly by sme ziaden rozpor.
K tomu preco predavaju plaste s dezenom, niekto dal tu otazku niekomu z marketingu Schwalbe v nejakom rozhovore, naozaj to nemam cas hladat. Odpoved bola v zmysle ludia 10tky rokov veria tomu, ze drazky zlepsuju prilanvoat a kym sa nezmeni dopyt musime predavat aj take plaste, lebo inak preda konkurencia.
Auto je nieco uplne ine to vies tam niet o com je to uplne ina konstrukcia plneumatiky, vystuhy....
Na mokrej vozovke tiez lepsie sedi hlatky plast ako drazkovany aj ked nanho posobi lubrikacia vodou ako spravne pises. Drazky maju jedinu funkciu, odvod niecoho z pod plastu. A to je u biku nezmysel. Stuple ako ma MTB je vec ina. Priznavam, ze si netrufnem povedat ci na asfalte s 1-2mm piesku bude lepsi plast s darzkou ci bez. Zvadza to uverit, ze nieco z piesku sa moze vtlacit do drazok a zlepsit kontakt. To je seda zona. Tam by som sa nehadal.
Sirka plastu nie je o com, sirsi ma lepsi grip, ak ma dost makku zmes. Ak nie vytvoris lyze (nedostatocna deformacia plastu = klazanie po vrskoch nerovnosti)
BTW: teraz trolov nekrmis, teraz si poskytol hodnotne info.
Dnes na Racianskej smer centrum pri benzinke OMV pod semaforom stal cestny cyklista. Na semafore som z dialky videl zelenu, on stal rovno pod nim, cize ju musel vidiet a pritom stal asi v tretine jazdneho pruhu a neviem, ci pil alebo co robil. Tazko stiahnut sa na kraj, pripadne tu chvilku postat na chodniku/trave a potom sa opat rozbehnut na cestu, ked nepojdu ziadne auta. Nie, tento dilino jednoducho stal v pruhu, v pohodicke si tam cosi robil a auta ho obchadzali
Kto s vas bezprilbovcov sa viezol predvcerom okolo 18:30 po ceste Dobrohost - BA. Chapem, ked si niekto neda prilbu lebo.... ale este ist aj po frekventovanej uzkej ceste cez spicku v ciernom drese, za sumraku, smerom na zapad (cize vodici ho maju proti slnku a nevidia ani prd), bez svetiel a odrziek. Ked moze is po paralalnej medzinarodnej cyklotrase ? Ze by asistovana samovrzda ? Chudak,ten co ho zrazi...
Včera nejaký ch.j na ceste do Lietavy... Vymódený ako sponzorovaný pretekár samozrejme bez prilby na ebiku si robil selfie počas jazdy ale takým spôsobom, ktorý by som ustál tak opretý o strom. Keďže zafungovali nástroje rovnováhy tak si "ustlal" na ceste. Šiel som autom, zastavím a po otázke či je v poriadku zvláštna odpoveď:
"Bavíš sa? Choď do p.če!"
Čo na to povedať?
Včera nejaký ch.j na ceste do Lietavy... Vymódený ako sponzorovaný pretekár samozrejme bez prilby na ebiku si robil selfie počas jazdy ale takým spôsobom, ktorý by som ustál tak opretý o strom. Keďže zafungovali nástroje rovnováhy tak si "ustlal" na ceste. Šiel som autom, zastavím a po otázke či je v poriadku zvláštna odpoveď:
"Bavíš sa? Choď do p.če!"
Čo na to povedať?
Obraz dnešnej doby, úplne bežný jav. Drahé oblečko zakrývajúce sádlo a selfíčka na instáč samozrejme na e-motorke. A slovník IV.cenovej. Urazená pýcha z vlastnej nemotornosti, škoda sa vôbec pristavovať.
Alebo niekto, koho uz serie ked sa niekto bez vodickau prehana 30-40km/h pomedzi cyklistov a chodcov, nepozna predpisy nema nic najazdene, nevie bikovat ale musi kazdemu ukazat, ze ma vykon ako Sagan. Potom ked niekoho sejme v zakrute lebo prejde do protismeru, tak sa rozculuje, ze mal malo miesta. Cyklo trasa ma urcene 1m sirku podla STN pre jazdu v jednom smere. Nazvat e-bike motorkou je rovnaka spastacenost, ako ho nazvat bicyklom. Koniec koncov aj babeta je motocykel, nie bicykel. A vacsicna e-bikov je podstatne zivsich ako babeta.
BTW: ja na moto jazdim
Idem si tak po bratislavskom Starom moste, v smere zo Stareho Mesta do Petrzalky. Uz som skoro na petrzalskej strane, ked tu zrazu sa v protismere spoza rohu na mna vyruti tatko cyklista s malym cyklistom v zavese. Netusim ako mu mohlo napadnut, ze pri tak uzkom cyklopruhu by mohol byt obojsmernym .
...Cyklo trasa ma urcene 1m sirku podla STN pre jazdu v jednom smere...
Nie nema. V STN 73 6110 ma pruh pre cyklistov min. 1,25 m, jeden meter môže mať iba v stiesnených podmienkach. TP 085 obmedzuje frekvenciu takýchto stiesnených podmienok na max. 2x50m na 2 km.
Cyklotrasa značená cykloturistickým značením moze viest po miestnych komunikaciach bez vyznacenia pruhu alebo akehokolvek priestoru pre cyklistov.
Nazvať e- bajk motorkou môže len niekto, kto na motorke v živote nesedel
Motorky by som takto nikdy neponížil, nazval som ho e-motorkou Jazdil som za posledných 15r štyri motorky, všetko jogurty.
Kenai zhrnul môj názor na majiteľov týchto (dobre, nazvime to bicyklom), stretávam ich pravidelne a z 90% sú to arogantní neschopní zakomplexovanci ktorý by bez motora nevyšľapali ani z podzemnej garáže, nehovoriac o ich samovražedných schopnostiach dole kopcom. Selfíčko pri každom mravenisku aby všetci videli ako športujú. 10% sú tí normálny slušní ľudia po 50-60tke ktorí sa chcú vyvetrať v prírode pričom si nepotrebujú nič dokazovať a neohrozujú ostatných, ale zdravie alebo vek nedovolia bicykel.
Vidím že nemám sám podobné skúsenosti tak sa nediv že o ebajkeroch všeobecne panuje negatívna mienka.
Už aby ste vozili EČV a chodili na STK...
Zigo Dakujem za spresnenie. Zakruty su zrejme dost casto stiesnene miesto. Tak ci onak 1.25m nie je aj tak ziaden zasadny rozidlel ked do taj zakruty niekto ide 25 alebo dokonca viac. Ked to naklopi proste musi trcat mimo svoj pud. Nevravim, ze sa to neda jazdit rychlo a bezpecne, ale to che schopnosti co 99% ludi co zacali bikovat na ebiku nema a mat nebude. Je to dane mentalitou.
all> Clovek, ktory che na sebe makat a zlepsovat sa si predsa nekupi nieco co mu pomoze podavat vykony bez treningu. Pravdu povediac chcem vidiet BMI cyklistov vs BMi e-bikerov. Taku studiu by som si fakt pozrel. Neverim ze je nieco pravdy na tom ze na e-biku trenujes rovnako len prejdes viac km. Neprenjdes lebo clovek je od prirodzenia lenivy a ten co si kupi e-bike to este nosi hrdo ako plaketu. Velky efekt pri treningu je to ze proste domov prist musis a druha polka vyjazdu je zvacsa o sebazapreni a nevyhnutnosti. U e-biku take nejestvuje.
V zakrutach by pri 25 km/h teoreticky problem byt nemal, lebo pri cyklistických komunikaciach by mali byt navrhovane na 25 alebo 40 km/h a malo by v nich dochádzat aj k rozsíreniu vozovky, teoreticky.
Co si matne spominam, tak priemerne ebikeri na bicykli travia viac casu ako cyklisti. Medzi cyklistov su samozrejme zaratavane aj babky iduce do kostola a dalsi commuteri, takze sa podla mna neni comu divit. Napr. v Holandsku su ebiky konkurenciou zeleznic, lebo uz aj bezni ludia su ochodni dochadzat do prace cez 15km, co by im na klasickom mestskom biku nenapadlo.
Motorky by som takto nikdy neponížil, nazval som ho e-motorkou Jazdil som za posledných 15r štyri motorky, všetko jogurty.
Kenai zhrnul môj názor na majiteľov týchto (dobre, nazvime to bicyklom), stretávam ich pravidelne a z 90% sú to arogantní neschopní zakomplexovanci ktorý by bez motora nevyšľapali ani z podzemnej garáže, nehovoriac o ich samovražedných schopnostiach dole kopcom. Selfíčko pri každom mravenisku aby všetci videli ako športujú. 10% sú tí normálny slušní ľudia po 50-60tke ktorí sa chcú vyvetrať v prírode pričom si nepotrebujú nič dokazovať a neohrozujú ostatných, ale zdravie alebo vek nedovolia bicykel.
Vidím že nemám sám podobné skúsenosti tak sa nediv že o ebajkeroch všeobecne panuje negatívna mienka.
Už aby ste vozili EČV a chodili na STK...
Ty máš s tých e bikerov nejaké mindráky nie?
Ale myslím, že sa to dá liečiť!.Taká agresivita sa tu len tak nevidí. A to si tu ani neni tak dlho.No že nám prezraď kolko máš rokov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Kenai ano, unahlil som sa a moja fyzikalna intuicia bola (ciastocne) mylna, resp. nie je to celkom ako som cakal -
To si mohol tak napisat hened a nemaly by sme ziaden rozpor.
K tomu preco predavaju plaste s dezenom, niekto dal tu otazku niekomu z marketingu Schwalbe v nejakom rozhovore, naozaj to nemam cas hladat. Odpoved bola v zmysle ludia 10tky rokov veria tomu, ze drazky zlepsuju prilanvoat a kym sa nezmeni dopyt musime predavat aj take plaste, lebo inak preda konkurencia.
Auto je nieco uplne ine to vies tam niet o com je to uplne ina konstrukcia plneumatiky, vystuhy....
Na mokrej vozovke tiez lepsie sedi hlatky plast ako drazkovany aj ked nanho posobi lubrikacia vodou ako spravne pises. Drazky maju jedinu funkciu, odvod niecoho z pod plastu. A to je u biku nezmysel. Stuple ako ma MTB je vec ina. Priznavam, ze si netrufnem povedat ci na asfalte s 1-2mm piesku bude lepsi plast s darzkou ci bez. Zvadza to uverit, ze nieco z piesku sa moze vtlacit do drazok a zlepsit kontakt. To je seda zona. Tam by som sa nehadal.
Sirka plastu nie je o com, sirsi ma lepsi grip, ak ma dost makku zmes. Ak nie vytvoris lyze (nedostatocna deformacia plastu = klazanie po vrskoch nerovnosti)
BTW: teraz trolov nekrmis, teraz si poskytol hodnotne info.
"Bavíš sa? Choď do p.če!"
Čo na to povedať?
"Bavíš sa? Choď do p.če!"
Čo na to povedať?
Obraz dnešnej doby, úplne bežný jav. Drahé oblečko zakrývajúce sádlo a selfíčka na instáč samozrejme na e-motorke. A slovník IV.cenovej. Urazená pýcha z vlastnej nemotornosti, škoda sa vôbec pristavovať.
BTW: ja na moto jazdim
Nie nema. V STN 73 6110 ma pruh pre cyklistov min. 1,25 m, jeden meter môže mať iba v stiesnených podmienkach. TP 085 obmedzuje frekvenciu takýchto stiesnených podmienok na max. 2x50m na 2 km.
Cyklotrasa značená cykloturistickým značením moze viest po miestnych komunikaciach bez vyznacenia pruhu alebo akehokolvek priestoru pre cyklistov.
Motorky by som takto nikdy neponížil, nazval som ho e-motorkou
Kenai zhrnul môj názor na majiteľov týchto (dobre, nazvime to bicyklom), stretávam ich pravidelne a z 90% sú to arogantní neschopní zakomplexovanci ktorý by bez motora nevyšľapali ani z podzemnej garáže, nehovoriac o ich samovražedných schopnostiach dole kopcom. Selfíčko pri každom mravenisku aby všetci videli ako športujú. 10% sú tí normálny slušní ľudia po 50-60tke ktorí sa chcú vyvetrať v prírode pričom si nepotrebujú nič dokazovať a neohrozujú ostatných, ale zdravie alebo vek nedovolia bicykel.
Vidím že nemám sám podobné skúsenosti tak sa nediv že o ebajkeroch všeobecne panuje negatívna mienka.
Už aby ste vozili EČV a chodili na STK...
all> Clovek, ktory che na sebe makat a zlepsovat sa si predsa nekupi nieco co mu pomoze podavat vykony bez treningu. Pravdu povediac chcem vidiet BMI cyklistov vs BMi e-bikerov. Taku studiu by som si fakt pozrel. Neverim ze je nieco pravdy na tom ze na e-biku trenujes rovnako len prejdes viac km. Neprenjdes lebo clovek je od prirodzenia lenivy a ten co si kupi e-bike to este nosi hrdo ako plaketu. Velky efekt pri treningu je to ze proste domov prist musis a druha polka vyjazdu je zvacsa o sebazapreni a nevyhnutnosti. U e-biku take nejestvuje.
Co si matne spominam, tak priemerne ebikeri na bicykli travia viac casu ako cyklisti. Medzi cyklistov su samozrejme zaratavane aj babky iduce do kostola a dalsi commuteri, takze sa podla mna neni comu divit. Napr. v Holandsku su ebiky konkurenciou zeleznic, lebo uz aj bezni ludia su ochodni dochadzat do prace cez 15km, co by im na klasickom mestskom biku nenapadlo.
Kenai zhrnul môj názor na majiteľov týchto (dobre, nazvime to bicyklom), stretávam ich pravidelne a z 90% sú to arogantní neschopní zakomplexovanci ktorý by bez motora nevyšľapali ani z podzemnej garáže, nehovoriac o ich samovražedných schopnostiach dole kopcom. Selfíčko pri každom mravenisku aby všetci videli ako športujú. 10% sú tí normálny slušní ľudia po 50-60tke ktorí sa chcú vyvetrať v prírode pričom si nepotrebujú nič dokazovať a neohrozujú ostatných, ale zdravie alebo vek nedovolia bicykel.
Vidím že nemám sám podobné skúsenosti tak sa nediv že o ebajkeroch všeobecne panuje negatívna mienka.
Už aby ste vozili EČV a chodili na STK...
Ty máš s tých e bikerov nejaké mindráky nie?
Ale myslím, že sa to dá liečiť!.Taká agresivita sa tu len tak nevidí. A to si tu ani neni tak dlho.No že nám prezraď kolko máš rokov.