photofile.ru
27.01.2009 - 19:52:08
00
kbw.inetdisc.com
27.01.2009 - 19:52:25
00
tento posledny obrazok nechapem
28.01.2009 - 11:30:18
00
www.srandaweb.com
28.01.2009 - 18:51:19
00
Uniesli ma, pomožte!
http://uloz.to/1237267/Unos.pps
28.01.2009 - 20:05:55
00
img.flog.pravda.sk
29.01.2009 - 09:04:23
00
Rozprávajú sa tri ženy o maximálnej bolesti.
20-roč.: ,,Viete ako bolí, keď vás opustí partner."
40-roč.: ,,Najviac bolí pôrod."
60-roč.: ,,Viete, ako bolí, keď sa vám zachytí prsník o retiazku na bicykli?"

:lol: :lol: :lol:
29.01.2009 - 14:43:57
00
v suvislosti s tymto vyrokom v inej teme:
vasciu pi.ovinu som v zivote necital :lol: :lol: :lol:

ma napadaol tento vtip:

Ide slepec po chodniku a zakopne do rasple, tak ju zdvihne, ze co to je a zrazu sa zacne strasne rehotat: okoloiduci sa pyta,:"Co vam je take smiesne?"
Slepec:"Tak takuto pi..vinu som este necital..."
29.01.2009 - 21:50:23
00
...a este sprava z CTK:

Katastrofální zemětřesení v Rumunsku. 50000 mrtvých. USA

posílají potraviny, Anglie peníze, ČR posílá 50000 nových Rumunů.
29.01.2009 - 21:55:42
00
v suvislosti s tymto vyrokom v inej teme:

ma napadaol tento vtip:

Ide slepec po chodniku a zakopne do rasple, tak ju zdvihne, ze co to je a zrazu sa zacne strasne rehotat: okoloiduci sa pyta,:"Co vam je take smiesne?"
Slepec:"Tak takuto pi..vinu som este necital..."

Možno to tu už bolo, ale nechce sa mi hladať!
Prečo majú slepé deti radi/y makové rožky (rohlíky)?
Lebo na každom je iná rozprávka! :oops:
30.01.2009 - 00:38:13
00
http://zpravy.idnes.cz/protikorupcni-policiste-zadrzeli-sefy-firmy-edbusy-pcd-/brno.asp?c=A090129_122944_brno_taj

Kód:
Slibovali za ně do deseti měsíců zprostředkování zázračné půjčky, kterou lidé nemusí lidé splácet. ....... Složíte zálohu 20 tisíc a za deset měsíců máte 800 tisíc, tvrdí firma Edbusy


No nezober niečo tak výhodné. :lol:
30.01.2009 - 11:21:28
00
Ako lepsie pochopit marketing -jednoduchá definícia pojmov z
marketingu:


Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, a
povieš: "Som perfektný v posteli" - to je direct marketing.

Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, vypýtaš si jej
telefónne číslo. Na druhý deň jej zavoláš a
povieš: "Som perfektný v posteli" - to je telemarketing.

S kamošmi si na jednej párty a všimneš si jednu fantastickú ženu.
Jeden z tvojich kamošov k nej pristúpi, ukáže na teba a povie: "On je
perfektný v posteli" - to je reklama.

Sadneš si do auta, pomaly krúžiš v meste, a všetkým okoloidúcim
zakričíš: "Som perfektný v posteli" - to je spam.

Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Postavíš sa, skontroluješ, či
tvoje sako a kravata sú ok, dáme otvoríš dvere, zdvihneš jej tašku, ktorá
jej vypadla z rúk, navrhneš jej odvoz domov tvojim autom a vtipným tónom
naznačíš: "Mimochodom, som perfektný aj v posteli" - te je Public Relations
- (PR).


A teraz to najdôležitejšie: Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty.
Pristúpi k tebe, a povie ti: "Počula som, že si perfektný v posteli" - to je
Brand Recognition - spoznanie značky

Keď ti dotyčná po milovaní povie: "Ty si fakt perfektný v posteli"
- to je spokojnosť zákazníka.

A keď sa stane tvojou manželkou, tak to je vernosť značke.
30.01.2009 - 17:44:33
00
pozdrav z mlynskej doliny

photos-f.ak.fbcdn.net
30.01.2009 - 21:37:36
00
Jdou dva staříci po silnici a najednou kolem nich projede na
motorce bezhlavý muž....
Jdou dál a opět kolem nich projede bezhlavý chlap na motorce.....
když se to opakuje už po páté, ten jeden stařík říká tomu
druhému:
"Hele, Franto, nechceš si tu kosu dát na druhý rameno?"
30.01.2009 - 21:53:15
00
http://z0r.de/?id=876
31.01.2009 - 00:27:13
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up