Dobry den

Chcel by som Vas poprosit o uzitocne rady ohladom vyberu byicykla...dopredu sa priznavam ze som v tom laik....takze mam 35 rokov, cca 193 cm a 115 kg...predstava je cca 50% mesto...to jest aby som si po telocvicni mohol dat pivko a nechodil autom a 50 % vylety do prirody /vikendy/ prevetrat hlavu....ziadne preteky ziadne krkolomne zjazdy a pod ...... navstivil som 2 predajne aby som si urobil predstavu ......nechcem kupit bicykel tesco a pod......moj rozpocet je cca 1000-1500 eur v pripade ak by ma nieco zaujalo par stovak navyse .....samozrejme nemam zaujem si kupovat bike kazdy rok cize skor nieco trvacne a co najmenej narocne na servis
dakujem vsetkym za odbornu radu...este mozno poznamka o cestnom biku neuvazujem aj ked je mozno do mesta vhodny....
24.08.2015 - 13:07:33
00
este doplnim dostal som ponuku u specialized na camber FSR 29 resp hard crave 29 ..........
dakujem za kazdu radu resp. odporucanie
24.08.2015 - 13:13:49
00
Ahoj, asi by som volil jednoduchší hardtail - čiže napr. ten Crave, ak ponúkol predajca rozumnú cenu a ak sadne geometria.
Je vhodné si aj nakúpiť dobré príslušenstvo (ak teda nemáš), lebo je potrebné sa starať o bicykel ak chceš, aby vydržal dlho.
24.08.2015 - 15:27:53
00
Dakujem za nazor, nie som v tom doma, takze v tomto si predajca zrejme na mne zgustne.....Ńa biczkli som sedel tak 10 rokov dozadu, takze pravdu povediac neviem ani na co mam pozerat pri rozhodovani....
dakujem za radu
24.08.2015 - 15:52:27
00
Hlavne potrebuješ dobrú vzduchovú vidlicu, čo je bežná súčasť bicyklov v cene nad nejakých 900€ :) Ďalej nie príliš odľahčované kolesá. Aspoň trochu schopné brzdy a ideálne väčšie kotúče (180mm aj vpredu, aj vzadu). Veľa vecí sa dá doladiť pomerne lacno aj neskôr.

Ak porovnáme:
http://jumpsport.sk/produkt/10425/crave-comp-29-blk-red-wht-xxl
a
http://jumpsport.sk/produkt/10440/crave-29-char-blk-xxl
, tak ten drahší ponúkne najmä ľahšiu a asi aj o trochu tuhšiu a trvácnejšiu vidlicu.