aJoN napísal:
ja chcem vidieť čo budú robiť výplety na predných kolesách, keď bude treba brzdiť v alpských zjazdoch.

Dvakrát krížený to istí.
01.12.2015 - 08:21:21
02
kimlo napísal:
Pripomina mi to temu 26" vs 29" :-) najskor osocovanie noveho a po 6 rokoch standard :-)

mne to viac pripomína tému dualy v MTB ;)
01.12.2015 - 08:48:36
02
Je jasné, že vývoj stále napreduje a výrobcovia budú neustále vymýšlať systémom pokus-omyl.Niečo sa ujme, niečo nie.Po kotúčových brzdách prídu s odpruženou vidlou a podobnými ,,vychytávkami" až nakoniec cestné bicykle v tejto podobe, ako ich poznáme, úplne zabijú.Určite si to nájde svojich nadšencov,no keď sa pozriem,ako ten ,,cestný" bicykel vyzerá s kotúčovkami a odpruženou vidlou,tak sa mi chce :puke:
01.12.2015 - 09:07:48
06
Hosť napísal:
ja by som povedal, že to bude mať prínos značný...však tie brzdy na cesťákoch vôbec nebrzdia...


klasicke brzdy omnoho viac zodpovedaju tomu, ze uzke nabusene cestne plaste maju odost mensi kontakt s povrchom ako mtb plaste. Diskove brzdy su na tuto malu treciu plochu prilis vykonne.
za mna teda tiez klasiky - ak sa budem rozhodovat pre novy cestak, tak jednoznacne klasicke rafkove brzdy.
01.12.2015 - 09:29:29
01
Niektori zjavne nerozumiete, preco sa disky presadzuju. Plynulejsia modulacia brzdnej sily je hlavna vyhoda kotucovych brzd. V zjazde v zakrute na vode, ked je kazdy dosrany z toho, ze mu blokne koleso pri brzdeni s rafikovou klasikou, to bude bezpecnejsie. A o tom to je.
01.12.2015 - 09:53:34
03
Koľko z miestnych "hejterov" diskových bŕzd v reále na žiletke s hydraulickými kotúčovkami jazdilo? ;)
01.12.2015 - 10:16:22
02
a preco by sme vobec mali? na cestak patria vylucne rafkove brzdy.
v profipelotone nech si jazdia co chcu, aj tak to maju prikazane od sponzorov.
01.12.2015 - 10:18:56
03
Ja mam kotucovky. Mam mechaniky so 160mm kotucmi a stale mam pocit, ze este to chce trochu viac brzdnej sily. Prave preto chcem 140mm+hydru. Problemy s vypletom nemam a ani smyk sa mi zatial nepodaril
01.12.2015 - 10:39:53
00
Na cyklokroske vyzerajú kotúče dobre ale na cesťák patria určite ráfkové brzdy
01.12.2015 - 11:27:42
02
som zvedavy ci uz vychytali na kotucoch take 25+ km zjazdy, kotuce sa tam docela dost prehrievali, ale zase na druhu stranu ttrocha podobny problem moze byt aj s karbon rafikmi - jeden kamos s ktorym jazdim sa podiela na vyvoji karbonovych dielov do vesmirnych lodi a povedal ze v zivote nevylezie na taky dlhy alpsky pass s karbonovymi brzdnymi plochami na kolesach, kedze ten material pozna, ako sa sprava pri vysokych teplotach, ale to uz je asi troska prehnana profesionalna deformacia v jeho pripade :D
01.12.2015 - 13:22:31
00
nachvílu pustíš brzdy na ochladenie.. resp prestriedaš prednú so zadnou..
a čo sa týka brzdnej sily, veď to stačí odladiť, jednak sú menšie priemery a dvak rozhodne tam nebudú dávať najkúsavejšie brzdy z MTBikov.. aj v MTB modeloch čo brzda to iný nábeh a účinok..
01.12.2015 - 13:35:43
00
.


Naposledy upravil touro dňa 18.01.2016 - 14:48:11, celkovo upravené 2 krát.

01.12.2015 - 13:54:25
00
ako keby také sily na výplet už teraz nepôsobili pri prenose krútiaceho momentu od pedálov :D
01.12.2015 - 14:02:07
01
.


Naposledy upravil touro dňa 18.01.2016 - 14:48:30, celkovo upravené 1 krát.

01.12.2015 - 14:08:32
00
Ako to bude pri výmene kolies z neutrálnych mechanických vozov? Tie kotúče a brzdy budú rovnaké?
01.12.2015 - 14:24:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up