Aká závada tam bola?
02.11.2015 - 15:47:37
00
v podstate stale tam odchadza jednotka ktora "vyraba" odpor trenazera...clovek toci toci a zrazu toci naprazno...
03.11.2015 - 00:02:45
00
No dúfam, ze mne sa to nestane...
03.11.2015 - 06:02:25
00
pri tvojom "stasti" :)
03.11.2015 - 10:29:37
01
...nestraš ho , lebo otvorí tú svoju tému a odradí od nákupu stovky Slovákov ...

matt aké z toho plynie ponaučenie? Nekupovať Polar a Tacx...ináč aj mne chodí tovar 3-5 dni. Mám niekolko desiatok nákupov na BD a zatiaľ som nemusel reklamovať, ako tak čítam tie príspevky , tak našťastie ...
03.11.2015 - 14:47:19
00
Ticho tam :)
03.11.2015 - 14:48:38
00
Musim napisat, aj ja svoju skusenost s uvedenym obchodom -
-dna 6.11.2015 som objednaval bike Fuji SLM 27,5 2.5 a zaplatil cez kartu hned na to mi potvrdili objednavku
-dna 10.11.2015 som bike dostal domov pekne zabaleny ani jeden skabancek fakt pecka nemam ziadny problem
-jednoznacne velmi dobra skusenost s obchodom urcite odporucam nakup v tomto obchode !
11.11.2015 - 20:43:28
00
Preco si sa rozhodol prave pre ten bajk?
11.11.2015 - 21:50:14
00
Kvoli perfektnemu karbonovemu ramu /ktory je aj nadherny/ a geometrii, dobrej znacke Fuji, ktora vyraba uz dost davno bicykle aj na profi urovni, slusnej vybave a podla mna vynikajucej cene, ci uz oproti povodnej alebo tej ktoru ponukaju slovenske obchody.
12.11.2015 - 19:27:25
01
B-D pravdepodobne u mňa skončí na čiernej listine, poslal som im vidlicu na reklamačku a po 3 týždňoch prišla späť. Vyjadrenie: Vaša vidlica bola poslaná výrobcovi a ten vymenil CSU (crown steerer upper). Potešil som sa že sa konečne po dvoch mesiacoch pojdem vyblbnúť do lesa. A teraz pointa...keď som rozbalil krabicu bola tam prebalená moja vidla a totálne nedotknutá!!! Obratom som poslal mail s fotkami ako to mienia riešiť, tak uvidím.
09.12.2015 - 07:50:51
00
čiže mali vymeniť vnútorné nohy a poslali ti to isté aj s pôvodným krkom? :)
09.12.2015 - 08:54:49
00
Nebolo do nej ani pozreté, prišla presne taká aku som ju poslal. Ešte aj zvyšky špiny na guferách ostali, t.j. ju ani nerozobrali.
09.12.2015 - 09:00:28
00
Sú vynaliezaví, a ktomu myslia že žerieme na Slovensku seno z korýtka. Vyjadrenie z B-D:

Guten Tag,

we're sorry for the mistake. My colleague didn't wrote the correct line (that information was for another customer). SRAM didn't exchange the CSU because your description of the fault was about the leaky system. The manufacurer service did exchange the pressure level on warranty, the fork now should work.

Takže sa idem vyblbnúť (podľa mailu to mám dovolené) a keď sa to do***ví znova budem pýtať mince s5, B-D týmto ide na čiernu listinu.


Naposledy upravil jaroslavg dňa 09.12.2015 - 11:12:30, celkovo upravené 1 krát.

09.12.2015 - 10:19:48
01
Patrony/vnutro sa u vacsiny vidiel asi da vymenit/opravit aj bez oddelenie noh, ale fakt je ze riesenie reklamacii v b-d je slusne povedane zvlastne. Myslim si, ze ten ten ich pristup je umyselny (politika firmy) a nie dosledok neznalosti a pretazenosti. Len neviem, ci to plati len pre vychodne trhy. Treba na http://www.mtb-news.de/forum/ pobrowsovat/popytat sa.

Moj problem:
post885513.html#p885513
Reklamacia v b-d:
post905500.html#p905500
09.12.2015 - 10:51:17
00
Do prvej reklamačky som mal s nimi len dobré skúsenosti, teraz sa ukázali. Myslím, že tá vidlica ani nebola v SRAM-e. Myslíte že SRAM zareaguje na môj mail ak sa ich opýtam, či bola u nich vidlica s daným sériovým číslom na oprave?
09.12.2015 - 11:16:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up