Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Skor to povazujem za podivuhodne Chcel by som spoznat cloveka, ktory si kupi auto za 100000+ Eur a potom sa snazi setrit na benzine. Vlastne si myslim, ze takyto ani neexistuje a tieto auta " davaju do plynu" pozeri, ktori si kupia podobnu jazdenku za zlomkovu cenu s natocenymi niekolko sto tisic kilometrami a kedze na to realne nemaju, tak prerabkou na plyn sa snazia ako tak zachranit aspon nevyhnutne prevadzkove naklady.
Kazdopadne to auto ma taku vykonovu rezervu, ze aj na plyn musi jazdit -z pohladu bezneho smrtelnika- nenormalne Teda ja by som v takomto aute urcite nebol smutny
Presne tak. Bolato jazdenka. Kúpil to "ucháň" resp. Jeho otec a mladý by prejazdil MAJLAND tak to šupli na plyn. Ale nič to nemení na veci, že takéto autá si plyn nezaslúžia
Kámoš mu menil nádrž resp. hrdlo s nejakou spojnicou lebo týpek si tam dal kolesá širšie ako je povolené a pneumatika mu vydrala do toho dielu vraj dieru.
nechapem co mate proti plynu. ja neznasam dizle. ani zvuk ani jeho smrad. preto som vzdy kupoval benziniaky, najlepsie s uz namontovanym lpg. a bral by som aj 5-liter s plynom...preco nie...aj keby som zan dal 100 000...keby som ich mal...
Ja si len myslím, že na niektoré autá plyn nepatrí. Určite nie na sedmičkové bmw. Takisto niektoré značky by sa mali dieselovému motoru zďaleka vyhnúť. (Ferrari, Maseratti, Aston Martin, Lambo ......) Veď prečo?!
je to tvoj nazor a kazdeho vec co mu vyhovuje.... ja nevidim problem sa vozit v sedmickovom BMW so 300 kw benzinovym motorom so spotrebou (v prepocte) 8€ na 100km.....mier
Možno preto, že audina na naftu už niekoľkokrát vyhrala Le Mans. Mnohí sa začnú orientovať na hybridy - tento rok tie preteky vyhral Porsche s hybridom (benzín+elektrika).
elektriku by som bral...uz aj dojazd je na slusnej urovni....tusim daaka audina ho ma cca 500km, co je uz slusne...ale zivotnost a cena baterii su minusom....a cena elektromobilu na 1 km su cca 4€ (100 Kč)... v cechach testovany e-golf co sa mi zda vela...najmä ak je teraz cena paliv taka, aka je...
Véčko sa neoplatí predať. Má veľa iritujúcich múch, no inak je to skvelé šoférske auto. A mám ho rád. 306-ka je o generáciu vyspelejšia, teda vhodnejšia na dlhé cesty. A je v lepšom stave, čiže má význam ju dať dokopy.
Zatiaľ som šiel na S16 len z Modry domov. Test bude zajtra. Hlavný plus - prevodovka ide jedna báseň. A tiež mám pocit, že oveľa lepšie ide do zákrut a odoláva nedotáčavosti. No a taktiež sa lepšie zbiera z nízkych otáčok (pre tieto autá pod 4 tis.). Posed za volantom jemne vyšší, pedále trochu hlbšie (ďalej), volant to bude chcieť dostať bližšie k telu. Pedál plynu je oproti brzde trochu utopený, ale zase pri cestovaní sú aspoň obe nohy (aj ľavá na oddychovátku) v rovnakej polohe.
astro: Fuj! Nič proti nemu, ale u mňa hrajú prim francúzske autá. Golfa má každý druhý trápny tuner. A nemá natáčaciu zadnú nápravu. A staršie ani 6° prevodovku. zt0350: Keď som ti odpovedal na tvoje mylné tipy, bodaj by si netrafil. Ďakujem, snáď bude.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Smutné je keď si niekto kúpi napr. BMW 745Li a potom ho j.bne na plyn. Akurát včera mi hovoril kamarát o jednom takom.
Kazdopadne to auto ma taku vykonovu rezervu, ze aj na plyn musi jazdit -z pohladu bezneho smrtelnika- nenormalne
Kámoš mu menil nádrž resp. hrdlo s nejakou spojnicou lebo týpek si tam dal kolesá širšie ako je povolené a pneumatika mu vydrala do toho dielu vraj dieru.
997 kg, 99 kW, 158 Nm vs. 1055 kg, 120 kW, 193 Nm (údaje výrobcov)
Zatiaľ som šiel na S16 len z Modry domov. Test bude zajtra. Hlavný plus - prevodovka ide jedna báseň. A tiež mám pocit, že oveľa lepšie ide do zákrut a odoláva nedotáčavosti. No a taktiež sa lepšie zbiera z nízkych otáčok (pre tieto autá pod 4 tis.). Posed za volantom jemne vyšší, pedále trochu hlbšie (ďalej), volant to bude chcieť dostať bližšie k telu. Pedál plynu je oproti brzde trochu utopený, ale zase pri cestovaní sú aspoň obe nohy (aj ľavá na oddychovátku) v rovnakej polohe.
zt0350: Keď som ti odpovedal na tvoje mylné tipy, bodaj by si netrafil.