Zavisi od konkretneho pripadu. Co sa tyka Trencianskej ulice, islo tu o kozmeticke nedostatky (zabradlia namiesto cyklopriechodov) s fatalnym dopadom na jej pouzitelnost. Keby ale kvoli tomu tadial ziaden cyklista nejazdil, pochybujem, ze by sa vec pohla k lepsiemu. Co je to plny potencial? Pre mna su to novi cyklisti, ktori z roka na rok pribudaju v uliciach BA aj vdaka bezpecnejsim cyklotrasam.
27.12.2015 - 16:24:37
00
Plny potencial je aj novi cyklisti ale aj doterajsi ktori z dovodov nepouzitelnosti radsej zvolia alternativu (cestu) ako cyklochodnik. Okrem toho stale je tu obrovska mnozi potencialnych cyklistov ktorych nedostatocna infrastruktura odradza. V idealnom pripade by si sa mal dostat z bodu A do bodu B v ramci mesta po cyklochodnikoch alebo po malo frekventovanych cestach bez toho aby si sa citil ohrozeny na frekventovanych cestach. O diskomforte na roz***nych cestach ani nevravim
27.12.2015 - 18:29:13
00
toto som teraz videl na serveri s vtipnými obrázkami, ževraj šafko po rekonštrukcii :D

Prílohy:

BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg
BA_Safarikovo_nam._po_rekonstrukcii_3.jpg 185.8 KiB thumb_up0thumb_down

27.12.2015 - 19:25:20
01
ked to nevedia, radsej nech to nerobia
27.12.2015 - 19:47:48
03
to je jedno, tam aj tak budu parkovat auta.
28.12.2015 - 13:57:08
01
no jo, mohli zbúrať dom a rozšíriť cestu o cyklopruh ..
28.12.2015 - 14:19:53
00
je to na psychoanalyzu :)
28.12.2015 - 15:36:05
00
mohli dat elektrickove kolaje pod zem a hore mohli spravit novy park s chodnikom a cyklocestickou
28.12.2015 - 20:42:08
00
tzv. metro
28.12.2015 - 20:42:31
00
iron.hide veru tak, mudro vravis !
28.12.2015 - 22:52:33
00
scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net

https://www.facebook.com/PrecoLudomHrabe/photos/a.623424144372127.1073741829.622549781126230/894057423975463/?type=3
28.12.2015 - 23:13:27
00
Fabian napísal:
mohli dat elektrickove kolaje pod zem a hore mohli spravit novy park s chodnikom a cyklocestickou

Áno, električku treba dať v centre mesta pod zem, lebo iba zavadzia a smradí. Prosím ťa, kde máš z historických podkladov, že Štúrova ulica bola parkom. Vyše sto rokov po nej jazdí električka a v dobe, keď ešte autá boli iba inžiniersko-vedecký výstrelok. Keď už sa má niečo z tej ulice odstrániť, tak sú to v prvom rade autá, ktoré do centra nepatria, hlavne nie robiť z ulice tranzitnú ako je to vo forme tejto, ale utlmovať čo najviac takúto dopravu v centrálnych uliciach. A potom by ti zvýšilo aj na tú tvoju zeleň, keď nebudeš potrebovať jazdný pruh pre autá.
29.12.2015 - 09:20:49
03
Hosť napísal:
toto som teraz videl na serveri s vtipnými obrázkami, ževraj šafko po rekonštrukcii :D


A? Čo je také zaujímavé na konci cyklopruhu? Ešte aj na značke v pravo je to naznačené. Keby začínal tam kde stojí fotograf tak nepoviem, ale tak to asi nebude...
29.12.2015 - 13:10:01
01
Je to rapídny progres ako sa vybudoval cyklopruh v rámci Štúrovej, dokonca každý smer má svoj vlastný vyhradený jazdný pruh. Takže preferencia na úkor jazdných pruhov pre autá, v tomto prípade nastala čoho sa dožadujeme v mestách. Zúžený prejazdný priestor v mieste zastávky električiek nedovoľuje plnohodnotný jazdný pruh, tak to takto ukončili do spoločného jazdného pruhu. Za zastávkou aj tak začína cyklopruh na ľavej strane, takže cyklista by tak či tak musel túto stranu opustiť aby sa plynule presunul na ľavú stranu spoločného pruhu a bezpečne pokračoval už vo svojom vyhradenom v smere na most.
29.12.2015 - 14:14:12
00
Toto nebol tiezvodic,ale skor tiezpodnikatel.
Asi ma tiezpneuservis....
29.12.2015 - 16:43:35
06

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up