Pali tie Crossmark su ake??tip,spokojny snim??
23.12.2015 - 11:29:34
00
RaddySVK Prvá skúšobná jazda, Crossmark vzadu, X-King vpredu. Bolo to len pár km, potreboval som nastaviť kufre na nových tretrách. Mimochodom, nasadil som ten Crossmark naopak, lebo v strminách mi to zvyklo prešmykovať. Teraz to mám otočené, teda hrany sa lepšie zahryznú v zábere, čo znamená, že to trošku horšie brzdí, ale to ma na zadnej aj tak príliš netrápi. Tá guma má v strede prakticky súvislý hrebeň, teda na tvrdom povrchu pri vyšších tlakoch priam letí. Nízky valivý odpor, to je hlavný dôvod, prečo som ju nechal ako zadnú gumu. Nepáčilo sa mi správanie prednej na mäkkom podklade, mal som vyslovene nedotáčavý bicykel.
ennio X-King na asfalte hučí viac ako Crossmark, čo logicky vedie k záveru, že tam bude väčší valivý odpor. Odmerať to nemám ako, ale aj subjektívne je to tak. V kopcoch som dnes nebol, ani sa mi nechcelo liezť do nejakého blata, tak som sa prešiel len pár km trávnatým terénom pod hrádzou VD Gabčíkovo. Pocitovo fajn, skúšal som ostrejšie zákruty a drží to dobre, určite lepšie ako Crossmark. Uvidíme zajtra, možno sa mi podarí vybehnúť do malokarpatského blata na vianočný výjazd.
23.12.2015 - 15:39:34
02
Dakujem Pali za info
23.12.2015 - 15:42:08
00
tiez dakujem za report, zase vpredu netreba vacsi valivy odpor brat az tak vazne, dolezitejsi je grip, drzanie v zakrutach a tak...
23.12.2015 - 20:06:30
00
Včera 40+ km po dunajských ramenách. X-King drží stopu omnoho lepšie, hovoríme o blate a mäkkom podklade. Na otázku, či som mohol odskúšať rôzne blato odpovedám, že áno veeeeľa blata každého druhu. A vo fiktívnom interview odpovedám ešte na otázku, či mám rád lesákov, tak nie. Neznášam ich mániu rozdrbať všetky možné lesné cesty po príchode jesenných pľuští.
S obutím som teraz spokojný.
25.12.2015 - 14:10:06
03
Ahojte.

Rad by som si nechal poradit ohladne mtb plastov, 29 kolesa, do sirky 2.2 max 2.3. Jazdim tak 70% teren(lesne chodniky) a 30% asfalt (vacsinou do kopca). Nie nejake tazke technicke zjazdy, mam hardtail, ale rychlejsej jazde dole kopcom sa nevyhybam.Rovnako mi neprekaza voda ci blato, takze asi budem potrebovat nieco univerzalnejsie.

Doteraz som jazdil na tom co prislo, teraz som si povedal ze skusim kupit nieco cielene, preto sa chcem poradit. Som tazsi cyklista, mam 95kg. Na doterajsich plastoch som mal 5 defektov za sezonu, a to jadzim rekreacne do 1000 km rocne.

Budem rad za kazdu odpoved.

Dakujem.
28.12.2015 - 16:50:31
00
hore viackrat spominany Conti X-King je nato ako stvoreny univerzal..... pozeraj verziu Protection
28.12.2015 - 18:14:10
02
Tesak napísal:
hore viackrat spominany Conti X-King je nato ako stvoreny univerzal..... pozeraj verziu Protection


Dakujem. Budem uvazovat, resp. pockam ci este niekto prida nazor. Vedel by si poradit aj nejaku lacnejsiu alternativu? Nieco okolo 25 euro.
28.12.2015 - 22:13:16
00
juraj neboj sa investovat oplati sa urcite, minimalne do zadneho plasta ktory je nachylnejsi na defekty,usetris si nervy a cas.
28.12.2015 - 22:27:24
02
Ako sú na tom S-works Fast Trak s bočnou ochranou proti preseknutiu? Najlepšie v porovnaní s Schwalbe RaRa LS.
08.01.2016 - 12:04:35
00
Zdar chalani.
Dcera chce meniť plášte. Jazdí 50% cesta 50% poľna cesta. Má troch adeptov. Ktoré by ste odporúčali? Dík za názor .
Rozmer 26 x 1.70 až 2.10

Maxxis Pace
Continental Country Plus reflex
Continental Town+Country


Naposledy upravil Fire dňa 14.01.2016 - 20:53:19, celkovo upravené 2 krát.

14.01.2016 - 20:26:03
00
nejaké 27,5 rozmer 1,1 alebo čo najužšie ? chcem sa voziť "ako" na cesťáku..
14.01.2016 - 20:35:29
00
Fire tie town and country som mal a bol som spokojný - len mokrý asfalt sa občas šmýkal. Základné poľné cesty bez problémov.
14.01.2016 - 20:39:27
01
Rozmer 26x 1.70 do 2.10
14.01.2016 - 20:51:08
00
Kamošovi som ešte pred 3 mesiacmi bral schwalbe city plus a tiež je max spokojný - že zrazu má pocitovo a dosť rýchlejší Bike. Len u neho to je 90% asfalt a 10% poľné cesty
ridebike.hu
14.01.2016 - 20:59:38
01
keyboard_arrow_up