mohli dat elektrickove kolaje pod zem a hore mohli spravit novy park s chodnikom a cyklocestickou
Áno, električku treba dať v centre mesta pod zem, lebo iba zavadzia a smradí. Prosím ťa, kde máš z historických podkladov, že Štúrova ulica bola parkom. Vyše sto rokov po nej jazdí električka a v dobe, keď ešte autá boli iba inžiniersko-vedecký výstrelok. Keď už sa má niečo z tej ulice odstrániť, tak sú to v prvom rade autá, ktoré do centra nepatria, hlavne nie robiť z ulice tranzitnú ako je to vo forme tejto, ale utlmovať čo najviac takúto dopravu v centrálnych uliciach. A potom by ti zvýšilo aj na tú tvoju zeleň, keď nebudeš potrebovať jazdný pruh pre autá.
toto som teraz videl na serveri s vtipnými obrázkami, ževraj šafko po rekonštrukcii
A? Čo je také zaujímavé na konci cyklopruhu? Ešte aj na značke v pravo je to naznačené. Keby začínal tam kde stojí fotograf tak nepoviem, ale tak to asi nebude...
Je to rapídny progres ako sa vybudoval cyklopruh v rámci Štúrovej, dokonca každý smer má svoj vlastný vyhradený jazdný pruh. Takže preferencia na úkor jazdných pruhov pre autá, v tomto prípade nastala čoho sa dožadujeme v mestách. Zúžený prejazdný priestor v mieste zastávky električiek nedovoľuje plnohodnotný jazdný pruh, tak to takto ukončili do spoločného jazdného pruhu. Za zastávkou aj tak začína cyklopruh na ľavej strane, takže cyklista by tak či tak musel túto stranu opustiť aby sa plynule presunul na ľavú stranu spoločného pruhu a bezpečne pokračoval už vo svojom vyhradenom v smere na most.
Áno, električku treba dať v centre mesta pod zem, lebo iba zavadzia a smradí. Prosím ťa, kde máš z historických podkladov, že Štúrova ulica bola parkom. Vyše sto rokov po nej jazdí električka a v dobe, keď ešte autá boli iba inžiniersko-vedecký výstrelok. Keď už sa má niečo z tej ulice odstrániť, tak sú to v prvom rade autá, ktoré do centra nepatria, hlavne nie robiť z ulice tranzitnú ako je to vo forme tejto, ale utlmovať čo najviac takúto dopravu v centrálnych uliciach. A potom by ti zvýšilo aj na tú tvoju zeleň, keď nebudeš potrebovať jazdný pruh pre autá.
JOLI, nikde netvrdim, ze Sturova ulica bola niekedy parkom. Na moj vkus je na nej aj po rekonstrukcii stale primalo zelene. A automobilova doprava tam stale priestor ma, to je fakt. Preco tu cestu nezrusili? Mohli tam zaviest pesiu zonu. Vid priklady zo sveta http://sustainableamsterdam.com/2015/12/livable-cities-campaign/
Zelen a la Bratislava, ani jeden krik, ani strom, vsade samy asfalt, iba na pravej strane trcia zo zeme nejake palyhe:
Zle, zle nedavaju mi prednost ked maju, myslia si ze jazdim ako slimak. Vytlacaju na krajnicu a niektory aj s krajnice. Poniektory idu tak posrate, ze som nuteny ich na drzovku predbiehat a chodit po chodniku kedze jazdia ako debi**. Tento rok som bol nuteny si zalietat z MTB kvoli blbcom.
Fabian no ono je to trosku tazsie asi. Ci sa nam to paci alebo nie, Sturova je nosnou obsluznou kominkaciou pre obsluhu "centra". Ak by sa z nej vylucila doprava, musela by ist cez okolite ulicky, co by bola celkom slusna apokalypsa. Aj v tych ulickach okolo ziju ludia. A niektori naozaj ziju, nechodia tam iba cez den produkovat HDP alebo na prechadzku. Ked niekde privries kuhutik, musis ho niekde inde zase aj otvorit.
Ale zase stale je to mensia utopia, nez ked jeden nemenovany clen chcel zjednosmernit Jaskac, aby sa mu tadial lepsie jazdilo na bicykli
fokel: v podstate s tebou súhlasím, ale ako je to v skutočnosti (po novom) so Štúrovou? Podľa fotky a dopravného značenia to vypadá len na jeden pruh pre autá - predtým boli dva (každý jedným smerom)? To by potom odporovalo tomu, že to má byť nosnou obslužnou komunikáciou. To sa pýtam len zo zvedavosti, nemal som čas ísť sa tam pozrieť...
Ale jedna otázka všeobecne k električkovým koľajiskám: existuje nejaké obmedzenie (resp. relatívne rozumný dôvod, okrem peňazí teda), že sa koľajové zvršky (opravte ma, ak je to nesprávny termín) nechávajú buď úplne "holé" alebo sa uzatvoria asfaltom ako v tomto prípade? Nebolo by vhodnejšie, aby to robili spôsobom ako napr. na Záhradníckej, kde vytvorili vlastne zelený pás?
Záhradnícka je iný prípad. Trať ide vo vlastnom profile oddelenom od cesty obrubníkom. Navyše v strede medzi dvomi a dvomi jazdnými pruhmi pre autá. Na takýchto úsekoch je dobré riešenie robiť takéto zatrávnenia. Na takejto úzkej ulici akou je Štúrova a iné ulice v strede mesta, sa takéto riešenia nehodia, kedže sú v jednej úrovni s cestnou komunikáciou nijak inak oddelenou. Navyše je tu veľké množstvo križovaní s bočnými uličkami a hlavne by vznikali situácie, kde by každú chvíľu nejaký vodič zapadol do toho trávnika.
Tu je skôr estetický problém, že namiesto asfaltu medzi koľajnicami, nebola použitá dlažba, respektíve betón, ktorý je svojou neutrálnou farbou a trvácnosťou, prijateľnejší ako tmavý asfalt.
Na Sturovej som sa este nebol pozriet, resp. isiel som iba od Grosslingovej doprava na Kamenne
K tomu co pisal Joli - ked sa clovek pozrie do Viedne, do Prahy, do Brna atd... vsade vedia vyuzit elektrickovy pas aj ako pruh pre auta, je jasne ze to ztazuje prioritizaciu elektricky a ked je zapcha stoji aj ona, ale zase ak su ulice uzke, zrazu sa tam zmestia vsetci a dokonca aj cyklisti.
Co je horsie ako tesne liznutie vodicom? Opadavajuci lad z nakladakov. Vcera jeden asi 1x1m zletel z kamiona. Nastastie bol dost daleko predomnou, takze som mal kopu casu sa uhnut. Neviem, co by bolo keby bol tesne predomnou
To s tým ľadom sa mi stalo raz pri Bytči na dialnici. Jednému kamionu odletovali kusy ako panelákové okná hrubé 5cm. Pred prvým som to ledva ubrzdil. Keď to prestalo a obiehal som ten kamion tak sa mi ten idiot smial do ksichtu a mal s toho veľkú zábavu. Doteraz ľutujem, že som nezavolal políciu. Ale pochybujem, že sa mu niečo stalo bez dôkazov. Dnes už mám vo voze na takéto veci kameru.
Dnes okolo 18.00 tesne pred Rovinkou som videl nejakého vážneho adepta na Darwinovu cenu - žiletkár na bledom cesťáku - ešte teraz uvažujem, či to svetielko pod sedlom bolo fakt svetlo, alebo len nejaká odrazka, vpredu nemal nijaké svetlo, po zasneženej krajnici sa mu zrejme nedalo/nechcelo ísť, tak každé auto malo pri predbiehaní zábavku.
Že by niekto išiel zo Slovnaftu zo šichty? Alebo nejaký športovec? Ešte by som pochopil, že niekto bicykel vyslovene potrebuje ako dopravný prostriedok, ale to chýbajúce osvetlenie mi hovorí, že som dnes videl úplného magora, čo robí zlé meno všetkým cyklistom.
ja blikam vpredu aj vzadu aj cez leto a to aj cez den, takze neskatulkuj ziletkarov pride mi to ako normalne mat stale svetla, ved aj auta ktore idu po cestach ako ja ich musia mat. hentakych ja ozaj nechapem
v pondelok som videl na ceste troch žiletkárov, dvaja vcelku vpohode, aj keď bez svetiel, ale mali aspoň výrazné "svietiace" oblečenie, no jeden bol čistý dement, celý v čiernom, bicykel bez akýchkoľvek reflexných prvkov, či svetiel ... išiel po úzkej ceste v lesnom úseku, tak toho bolo vidieť dosť neskoro.
A áno na základe takých, potom všetkých cyklistov hádžu do jedného vreca.... žiaľ
kusok reflexnej pasky na suchy zips moze mat kazdy aj v penazenke a ked treba, pouzije. no ist na bicykli uplne bez zvyraznenia, zrejme dotycneho bolí, ked ho zasiahne svetlo.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Áno, električku treba dať v centre mesta pod zem, lebo iba zavadzia a smradí. Prosím ťa, kde máš z historických podkladov, že Štúrova ulica bola parkom. Vyše sto rokov po nej jazdí električka a v dobe, keď ešte autá boli iba inžiniersko-vedecký výstrelok. Keď už sa má niečo z tej ulice odstrániť, tak sú to v prvom rade autá, ktoré do centra nepatria, hlavne nie robiť z ulice tranzitnú ako je to vo forme tejto, ale utlmovať čo najviac takúto dopravu v centrálnych uliciach. A potom by ti zvýšilo aj na tú tvoju zeleň, keď nebudeš potrebovať jazdný pruh pre autá.
A? Čo je také zaujímavé na konci cyklopruhu? Ešte aj na značke v pravo je to naznačené. Keby začínal tam kde stojí fotograf tak nepoviem, ale tak to asi nebude...
Asi ma tiezpneuservis....
JOLI, nikde netvrdim, ze Sturova ulica bola niekedy parkom. Na moj vkus je na nej aj po rekonstrukcii stale primalo zelene. A automobilova doprava tam stale priestor ma, to je fakt. Preco tu cestu nezrusili? Mohli tam zaviest pesiu zonu. Vid priklady zo sveta http://sustainableamsterdam.com/2015/12/livable-cities-campaign/
Zelen a la Bratislava, ani jeden krik, ani strom, vsade samy asfalt, iba na pravej strane trcia zo zeme nejake palyhe:
Ale zase stale je to mensia utopia, nez ked jeden nemenovany clen chcel zjednosmernit Jaskac, aby sa mu tadial lepsie jazdilo na bicykli
Ale jedna otázka všeobecne k električkovým koľajiskám: existuje nejaké obmedzenie (resp. relatívne rozumný dôvod, okrem peňazí teda), že sa koľajové zvršky (opravte ma, ak je to nesprávny termín) nechávajú buď úplne "holé" alebo sa uzatvoria asfaltom ako v tomto prípade? Nebolo by vhodnejšie, aby to robili spôsobom ako napr. na Záhradníckej, kde vytvorili vlastne zelený pás?
Tu je skôr estetický problém, že namiesto asfaltu medzi koľajnicami, nebola použitá dlažba, respektíve betón, ktorý je svojou neutrálnou farbou a trvácnosťou, prijateľnejší ako tmavý asfalt.
K tomu co pisal Joli - ked sa clovek pozrie do Viedne, do Prahy, do Brna atd... vsade vedia vyuzit elektrickovy pas aj ako pruh pre auta, je jasne ze to ztazuje prioritizaciu elektricky a ked je zapcha stoji aj ona, ale zase ak su ulice uzke, zrazu sa tam zmestia vsetci a dokonca aj cyklisti.
Že by niekto išiel zo Slovnaftu zo šichty? Alebo nejaký športovec? Ešte by som pochopil, že niekto bicykel vyslovene potrebuje ako dopravný prostriedok, ale to chýbajúce osvetlenie mi hovorí, že som dnes videl úplného magora, čo robí zlé meno všetkým cyklistom.
A áno na základe takých, potom všetkých cyklistov hádžu do jedného vreca.... žiaľ
ved staci pozriet test oblecenia tu na stranke