Produkty ako tento. Natlačíte to do pneumatiky a v prípade menšieho defektu to otvor na duši zvnútra zacelí.
http://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/lepenie-a-tmely/zeroflats-protidefektove-mlieko-60ml-96072.html

Máte s tým niekto skúsenosti ? Oplatí sa do toho investovať ? Ktorý by ste odporúčali ?

Budem jazdiť aj po lúkach kde sa nachádzajú menšie tŕne. Ak by som teda dostal defekt, je veľká pravdepodobnosť, že bude spôsobený tŕňom a teda pôjde o defekt s menším priemerom. Zaujíma ma, či je na to spoľahnutie, alebo ako sa to správa, pokiaľ ten tŕň zostane zapichnutý v pneumatike.
14.01.2016 - 22:40:36
00
Ja používam duše Slime. Používal som už Zeroflast ale práve vtedy bol problem ak si to trnie nenašiel. V Slime je to ako pasta. Hustejšie a možno preto nie je ten problém.
14.01.2016 - 23:38:09
00
Ty to chceš do duše? Ono to nieje na tubeless?
14.01.2016 - 23:44:20
00
matko001 napísal:
Ty to chceš do duše? Ono to nieje na tubeless?

Z toho čo som čítal a pozeral, tak väčšina produktov bola na tubeless ale našli sa aj na pneu s dušou. Ako hore uvedený príklad.
14.01.2016 - 23:58:34
00
Fire napísal:
Ja používam duše Slime. Používal som už Zeroflast ale práve vtedy bol problem ak si to trnie nenašiel. V Slime je to ako pasta. Hustejšie a možno preto nie je ten problém.


A ten Zeroflast si použil do štandardnej duše ?
Tie slime vyzerajú dobre, žiaľ sú do hrúbky 2,125. moje kolesá budú 2,35.
15.01.2016 - 00:32:11
00
Ano dá sa použiť. Len nezabudniťe že 60 ml stačí na 26 priemer. Na 29 alebo 700 potrebuješ 100 až 120 ml.
Ak si gramár tak Slime ti neodporúčam.
15.01.2016 - 06:21:06
00
Ďakujem pekne za rady !
15.01.2016 - 10:58:04
00
Neviem, či ti to pomôže... Používam tmel TUFO, ale na galuskách. Na galuskách je to o.k., pri dierke od tŕňa určite pomáha. Ale na plášti si to neviem moc predstaviť. Lebo máš dierku na plášti, aj na duši. Potrebuješ zalepiť dušu, a to tmel robí tým spôsobom, že unikajúci vzduch ho natlačí do dierky a tam zatuhne, čím tu dierku zalepi. Pri galuske časť tmelu, kým sa dierka zacelí, unikne von z galusky. Pri plášti asi unikne medzi dušu a plášť a tam zatuhne... Pri najbližšej rozborke asi budeš musieť vyhodiť dušu a možno aj plášť, lebo budú zlepené. A možno, keď sa zastavíš pokiaľ tmel nebude stuhnutý, tak sa niečo dostane aj na pásku, takže aj tú zlepí s dušou.

Ale nemusí to tak byť, teoretizujem, s tmelom v duši nemám skúsenosti.
15.01.2016 - 21:48:26
00
Duša a plášť sú vnútorným tlakom kolesa pritlačené k sebe. Keďže je v oboch dierka, tmel pôjde tam, kde nemá odpor - do dierky. Nemala by tam byť žiadna sila, ktorá by ho dokázala vtlačiť medzi dušu a plášť. Tak to vnímam ja.
Každopádne všetky recenzie čo čítam sú prevažne pozitívne. Jediné časté negatívum je váha. V mojom prípade je váha výrazne menší problém ako prípadný defekt. Myslím, že to v dohľadnej dobe vyskúšam.
15.01.2016 - 22:17:17
01
keyboard_arrow_up