Kategórie
Bike-tech
poradenstvo (29226)
technické otázky (17537)
skúsenosti (15048)
MTB (12576)
výber bicykla (7102)
diskusia (7097)
nákup (6972)
kompatibilita (6047)
údržba (5647)
výmena dielov (5591)
oprava (5528)
horský bicykel (5368)
cenový limit (4738)
vidlica (4578)
nákup bicykla (4067)
recenzie (3589)
značky (3377)
cena/kvalita (3375)
upgrade (3069)
rám (2967)
brzdy (2868)
náhradné diely (2570)
jazda v teréne (2516)
celoodpružený (2069)
cestná cyklistika (1955)
kolesá (1934)
doplnky (1885)
podujatie (1877)
diagnostika (1863)
kotúčové brzdy (1681)
radenie (1669)
cyklopreteky (1662)
cykloturistika (1655)
eshop (1610)
kvalita (1573)
rady (1529)
cyklotrasy (1508)
trasy (1465)
komunita (1360)
hardtail (1349)
plášte (1270)
odpružená vidlica (1227)
veľkosť rámu (1215)
geometria (1199)
downhill (1174)
cyklovýjazdy (1128)
spoločné výjazdy (1118)
prehadzovačka (1074)
cross-country (1013)
výbava (1002)
rekreačná cyklistika (967)
kazeta (940)
prevody (916)
reťaz (878)
cykloservis (876)
bazár (870)
servisovanie (868)
komfort (857)
tlmič (833)
domáce opravy (813)
hmotnosť (812)
elektronika (806)
začiatočníci (771)
cyklomaratón (768)
servis vidlice (761)
enduro (757)
náboje (753)
cestovanie (751)
cestný bicykel (749)
stredové zloženie (727)
GPS (689)
trail (688)
prevodník (683)
hydraulické brzdy (666)
crossový bicykel (649)
e-bike (648)
cyklistické obchody (625)
karbón (606)
tréning (600)
mapy (560)
náradie (559)
cyklopočítač (531)
pedále (507)
oblečenie (505)
mazanie (479)
záruka (477)
maratón (465)
ložiská (460)
outdoor (457)
pohon (433)
servisy (422)
životnosť (414)
navigácia (388)
ochrana (386)
výkon (384)
zimná cyklistika (382)
zdravie (380)
aplikácia (377)
návod (373)
ráfik (362)
dlhé trasy (353)
sedlovka (339)
gravel (322)
prilba (312)
tretry (283)
allmountain (282)
riadidlá (281)
čistenie (278)
defekt (258)
sedlo (256)
predaj (244)
V-brzdy (231)
kellys (229)
dámsky bicykel (229)
preprava bicykla (228)
cyklonavigácia (209)
specialized (207)
jazda do kopca (206)
merida (206)
olej (204)
batéria (202)
cyklistika s deťmi (202)
zdravotné problémy (193)
mestská cyklistika (185)
duše (181)
výrobcovia (170)
bezdušové plášte (164)
hliník (164)
kotúč (164)
voľný čas (160)
tipy (159)
trekingový bicykel (159)
výškové prevýšenie (156)
profesionálna cyklistika (149)
vytrvalosť (140)
gpx (137)
brzdová kvapalina (134)
dovolenka (133)
jazda z kopca (125)
trenažér (124)
oprava defektu (123)
technika jazdy (121)
tlak v pneumatikách (121)
cykloobchod (121)
výživa (120)
svetlá (116)
dobrodružstvo (116)
hobby (115)
detský bicykel (115)
cube (110)
testy (109)
zranenie (106)
zima (106)
elektromotor (105)
author (105)
turistika (99)
motor (96)
pumpa (94)
presmykač (94)
spolu jazdenie (93)
eshopy (93)
nosiče (93)
singletrack (91)
hrkoce (90)
výlet (85)
mechanické brzdy (85)
stretnutie (83)
cyklodoprava (83)
tachometer (83)
sporttester (82)
cykloklub (81)
hydraulika (70)
hodinky (69)
mládež (64)
preprava (62)
deti (60)
regenerácia (58)
výroba (58)
gripy (58)
tmel (57)
batohy (57)
trailbuilding (55)
ventil (55)
cyklistické okuliare (54)
cyklokros (52)
rehabilitácia (49)
ultramaratón (48)
trek (47)
spoločné jazdy (45)
budget (43)
kamera (42)
autodoprava (38)
mazivá (37)
blatníky (37)
chrániče (37)
cyklomapy (35)
hydratácia (35)
ochrana rámu (35)
výrobca (34)
beh (32)
dojazd (30)
rodinná cyklistika (28)
tréningový plán (27)
eventy (27)
okuliare (27)
brašna (27)
váha (26)
nohavice (24)
majstrovstvá (21)
testovanie (21)
značka (20)
kufre (20)
viditeľnosť (19)
dresy (19)
ochrana očí (17)
poistenie (16)
cyklo batoh (16)
taška (15)
osvetlenie (13)
leto (13)
pitný systém (12)
festival (12)
valce (11)
vetrovka (11)
reflexné prvky (10)
nosič (10)
CO2 pumpa (10)
seniori (8)
držiak na fľašu (7)
nadmorská výška (6)
skialpinizmus (6)
letné aktivity (6)
servisná pumpa (6)
bežky (5)
outdoor vybavenie (5)
prevodovky (5)
batoh (5)
ponožky (4)
herka (4)
servisná dielňa (4)
náhradné sklo (3)
recenzia (1)
🔥
+335
+337
ahojte, v tomto odvetvi komponentov sa vobec nevyznam, preto by som si radsej chcel nechat poradit. Potreboval by som spolahlivy cyklocomputer, ktory by zaznamenaval:
- rychlost
- prejdene km
- nadmorsku vysku(stacilo by max min), ale keby zaznamenal aj profil bolo by ok
- a mozno aj sklon terenu
dajte nejake typy, ani nie uplne lacne a ani uplne drahe
dik
Zobraziť celý text
- rychlost
- prejdene km
- nadmorsku vysku(stacilo by max min), ale keby zaznamenal aj profil bolo by ok
- a mozno aj sklon terenu
dajte nejake typy, ani nie uplne lacne a ani uplne drahe
dik
Diskusia (1 636)
Podobné témy
MTBIKER odporúča - GPS zariadenia na bicykel
MTBIKER odporúča - Príslušentsvo a držiaky k cyklopočítačom
savings Lezyne Matrix Saddle Tagger sedlový držiak na lokátor Apple AirTag, čierna
13,09 €
savings
MOC 26,99 €
Na zem rozlozis meter. Das bike na 0 das na nafukanu gumu ciarku, spravis jednu otocku a odcitas dlzku. Dostanes obvod v mm. Odporucam premerat x krat a spravit priemer. To zadas do tachaca. Done
len pre zaujimavost, na motocykloch su magnety na kotucoch bezne
ak si to nepochopil mozem ti to tu aj vypocitat a nakreslit
... ani ja nerozumiem ako dĺžka časového intervalu, počas ktorého je snímač zopnutý pri prechode okolo magnetu, ovplyvňuje zaznamenaný počet otáčok kolesa napríklad na dráhe s dĺžkou niekoľko km.
Počet vypitých pív tiež nezávisí od rýchlosti vypitia jednotlivých pív. Na základe počtu vypitých pív mi čašník vystaví účet podobne, ako computer vypočíta prejdenú vzdialenosť podľa počtu zaznamenaných otáčok kolesa.
To je akurat tak Tvoja teoria. Ja som napisal, ze je lepsie mat magnet a senzor blizsie k stredu ako dalej od stredu. Ak nerozumies pisanemu textu a rozdielu v pojmoch "blizsie k stredu" a "v strede", tak je zbytocne cokolvek dalej riesit. A ano, cievky uplne bezne spinaju / cvakaju pri prechode magnetu okolo.
to cierne mas koleso ta modra bodka je magnet
to modre je magneticke pole magnetu
zelene je snimac
v pripade ze das snimac blizssie k stredu tak je cas kedy je snimac v magnetickom poli magnetu oznaceny zlto
v pripade ze das snimac blizssie k rafiku tak je cas kedy je snimac v magnetickom poli magnetu oznaceny fialovo
ak sa koleso otaca 1 ot. / 1s znamena to ze snimac v dolnej polohe je polovicu tohoto casu "vzopnuty" a znova sa do tohoto stavu dostane za 0,5 sekundy alebo za polovicu otacky kolesa - to je jeden impulz ktory nameria cyklocomputer
za 3600 sekund dostanes teda zo snimaca 1800 impulzov
1800 impulzov pri obdvode kolesa 2100 mm = tvoj cyklopocitac ti vyrata rychlost 3,8 km/h a po hodine jazdy nameria prejdenu vzdialenost 3,8 km
v pripade vyssieho umiestnenia snimaca dostanes za 60 sekund 59 impulzov co je blizssie k 60...
za 3600s dostanes 3540 impulzov
= tvoj cyklopocitac ti vyrata rychlost 7.4 km/h a po hodine jazdy nameria 7,4 km prejdenej vzdialenosti
v skutocnosti si presiel 7.56km a kvoli tejto nepresnosti merania ti cyklocomputer ukazal hodnotu 7,4 km
prospech umiestnenia snimaca blizssie k rafiku by mal byt teraz jasny snad kazdemu
vďaka za obrátok a teóriu okolo neho
Tak teraz sa pýtam, komu mám po tejto debate medzi Vami a presviedčaním sa navzájom kde je umiestnenie snímača lepšie veriť : Hmm ? To teraz nie v zlom, len komu veriť keď každý z Vás si melie svoju pravdu a ja ako neskúsený sa tu opýtam a možno hneď nechápem a som tu skoro za debila považovaný, kďežto ani Vy sami to presne asi neviete niektorí, lebo niekto sa mýli a niekto v tom pravdu má, len kto to je ? Ďakujem.
esteze mas meno zelenym inac by som sa ti nebal napisat ze si *****
To robiť fakt nebudem. Hlavne keď si spomeniem na tvoj záver.
110mat110: prečo si zrušil príspevok ? Každá pomoc sa ráta, len nevhodné komentáre mimo položených otázok sú od veci
Takisto som každému poďakoval, kto vhodne poradil k mojej spokojnosti