palo1707 napísal:
marina_militare chladene vodou znamena ze je tam chladiaci okruh, olejom je iba mazane. Tak ako si pisal, jedna trubka privod druha odvod. Okruh by mal byt spolocny s motorom, cize asi el. vodna pumpa. Skor ako o turbo by som sa bal o samotny motor, pri kazdom starte vzdy par sekund trva kym sa dosiahne spravny tlak oleja, cize ten system pomaly ten motor zabija lebo tych par sekund nie je dobre mazany. Vynasob si to poctom startov a problem je na svete :)


no viem si predstavit. tam ECO asi tiez nejak neprospieva.
ohladom intervalu., ja mam rocny interval vymeny oleja, a to ma M270 motor ma skoro 6L napln!!! cumel som na to jak puk. (servisak na mna tiez, nakolko po 3000km som prisiel na prvu vymenu - robim to pri kazdom aute po zabehu)
ECO som pouzil presne raz, ciste zo zvedavosti., neplanujem to pouzivat. mne je uprimne u prdele jedno ci tam usetrim deci na benzine alebo nie.
inak tiez nemam nejake mega velke najazdy, posledne auto som predaval (r.v. 2007, december), ked malo nejak 55000, teraz v decembri.

inak stale nerozumiem tomu ze ked ja mam dochladzovane turbo vodou - typujem teda koli jeho ochrane, tak co potom motor ktory je turbobenzin a nema toto dochladzovanie. tam ked predsa po 3 hodinach dialnice zastanes na pumpe, tak to turbo ti musi po case proste odist. plus teda turbobenzin predsa pracuje este s teplotou vacsou ako turbodiesel...
je to nejake dinve, mam v okoli mrte ludi (asi kazdeho co poznam) co maju turbo motor a neriesia ziadne schladenie po dojazde, proste chyti, vypne a vybavene. a zatial nikto nic. ziaden problem. jedine co riesi snad kazdy koho poznam je ten upchaty filter velkych castic (ten nastastie nemam, nakolko som sa pri poslednych 10 autach stastne vyhol dieselu. )
31.01.2016 - 15:06:17
00
palo1707 napísal:
marina_militare btw to je B-klasse? B180 BlueEfficiency alebo B200? (oba su myslim 4-valec 1.6T)


ano R4, 1.6 s turbom. po B200 su rovnake (B160, B180, B200), potom je 2j liter B200-C, B 220 - 4matic a B250. to blue efficiency ma len inu vybavu, motor je ten isty - tam sa riesi valivy odpor gum, sirka diskov, dokonca variabilny prieduch na maske a pod.. len pri B180 a B 180D tusim.
31.01.2016 - 15:12:02
00
Auta ktore nemaju vodou chladene turbo ale len obtokom oleja mavaju cidlo teploty ktore nepovoli tomu systemu zastavenie motora ak je turbo horuce, ale v dnesnej dobe ajtak vacsina ludi nevie co maju pod kapotou, nemusia mat ani start stop, jazdia aj tankuju na dialnici, zidu na pumpu, zastavia na stojane a vypnu. Vobec netusia ze sa ma nieco dochladit, rucicka na budikoch ukazuje predsa stale 90 takze v poho... V zaruke to vacsinou neodide, a ak hej tak vacsinou to uhraju mimo zaruky, lebo ked niekto nevie ze ma dochladit turbo nevie ani dodrzat nejaky servisny interval, staci presvihnut aj o par km a ked pride na zarucnu opravu tak servis velmi rychlo overi ci boli dodrzane podmienky zaruky, ale ajtak place vacsinou az dalsi majitel. Lebo clovek ktory ani netusi ze robil nieco zle nepovie ze to robil... Preda to este pred tym nez sa to stihne vobec prejavit a bere dalsie auto..


Naposledy upravil palo1707 dňa 31.01.2016 - 16:07:36, celkovo upravené 1 krát.

31.01.2016 - 16:04:10
00
marina_militare napísal:
je to nejake dinve, mam v okoli mrte ludi (asi kazdeho co poznam) co maju turbo motor a neriesia ziadne schladenie po dojazde, proste chyti, vypne a vybavene. a zatial nikto nic. ziaden problem. j

Diesel alebo benzin ? Lebo dieslovy motor ma vyrazne nizsie teploty a obvykle bezi aj na nizsich otackach, ako klsaicke benzinove. Problem turba su spekane ciastocky v oleji vznikajuce jednak z motora, ale hlavne z vysokej teploty v lozisku toho turba po jeho prudkom ochladeni, dialnica, ak tomu nedavas, nebyva problem, ale ak tomu vytnes 6000t otacok a drtis daky cas a potom natvrdo vypnes, casom zacne turbo papat olej, ked je toho viac, uz to vidno na turbe casom uz sa musi dat minimalne repas.
31.01.2016 - 16:06:48
00
palo1707 napísal:
Auta ktore nemaju vodou chladene turbo ale len obtokom oleja mavaju cidlo teploty ktore nepovoli tomu systemu zastavenie motora ak je turbo horuce, ale v dnesnej dobe ajtak vacsina ludi nevie co maju pod kapotou, nemusia mat ani start stop, jazdia aj tankuju na dialnici, zidu na pumpu, zastavia na stojane a vypnu. Vobec netusia ze sa ma nieco dochladit, rucicka na budikoch ukazuje predsa stale 90 takze v poho... V zaruke to vacsinou neodide, a ak hej tak vacsinou to uhraju mimo zaruky, lebo ked niekto nevie ze ma dochladit turbo nevie ani dodrzat nejaky servisny interval, staci presvihnut aj o par km a ked pride na zarucnu opravu tak servis velmi rychlo overi ci boli dodrzane podmienky zaruky, ale ajtak place vacsinou az dalsi majitel. Lebo clovek ktory ani netusi ze robil nieco zle nepovie ze to robil... Preda to este pred tym nez sa to stihne vobec prejavit a bere dalsie auto..



hej , to je fakt, ked niekto sere na to ci to pouziva setrne alebo nie tak druhy majitel si to odserie.
ja sa o auto snazim do maximalnej miery starat. pocnuc kozmetikou, konciac servisom., no pri kupe jazdenky je to vzdy trochu ruleta. ale zas viem ze ludia co brali auto odomna nemaju problem. aspon co viem.
ITO - aj aj, ale 70% diesel.- ako to uz na slovensku chodi. drviva vacsina ludi okolo mna ma diesel.
mne sa vsetci vzdy cuduju ze preco stale kupujem benzinove auta.. ale jak pisem, ja mam relativne male najazdy, de facto kazdy den si odserem zapchu minimalne raz a v podstate mi je jedno ci to zere viac alebo menej.

inak je celkom sranda jedna vec: som na x forach kde sa velebia stare auta, w124 a zraloky od BMW a pod.. drviva vacsina ludi tam nadava na cokolvek nove, ako to nemoze fungovat a ze sa to bude kazit a pod., pritom presne ti isti ludia riesia veci typu: automat neradi, nestartuje mi, klepu capy, kto preda interier do stareho kramu, kto vyvari lacno podbehy a podobne veci. ja neviem., ja mam velmi velku uctu voci starym autam (specialne pumpa diesel), no na druhej strane so skusenosti viem povedat ze poslednych 10 aut bolo bez jedineho problemu. vzdy si nechavam auto 4-5 rokov, niektore aj viac.
zatial zaklopem na drevo, vsetko ok. nikdy nijake vacsie problemy. kazdopadne ako som na zaciatku napisal, toto je moj prvy turbobenzin a som z neho kapanek vysrany.
31.01.2016 - 16:47:22
00
Hlavne nenechat si do auta kafrat auto-stopom :D .. ja mam sprostredkovanu zabavnu prihodu od kamarata, viezol sa na dakom novom peugeute, nacpanom zdola po strechu elektronikou , startovanie samozrejme na elmg kluc. A ze .. aha v radiu je usb, tak dame hudbu. Pichol tam mobil, zhodou okolnosti nastaveny v USB debug vyvojarskom mode (ak si dobre pamatam). Nabehlo klasicke info, ze ci chce zapnut msas-storage, alebo co to bolo, ale uz nestihol. Auto zamrzlo (nastastie nikam este nesli). Nedalo sa s nim robit vobec nic :D .. skoncilo to klasikou. Otvorili kufor, odpojili baterku, zapojili a uz to bolo ok.
31.01.2016 - 17:17:42
00
Priemerka BB-Štrbské pleso-BB.

Prílohy:

3.jpg
3.jpg 370.26 KiB thumb_up0thumb_down

31.01.2016 - 17:23:00
00
R3Z0R a co teraz?
31.01.2016 - 17:24:44
00
lto napísal:
Hlavne nenechat si do auta kafrat auto-stopom :D .. ja mam sprostredkovanu zabavnu prihodu od kamarata, viezol sa na dakom novom peugeute, nacpanom zdola po strechu elektronikou , startovanie samozrejme na elmg kluc. A ze .. aha v radiu je usb, tak dame hudbu. Pichol tam mobil, zhodou okolnosti nastaveny v USB debug vyvojarskom mode (ak si dobre pamatam). Nabehlo klasicke info, ze ci chce zapnut msas-storage, alebo co to bolo, ale uz nestihol. Auto zamrzlo (nastastie nikam este nesli). Nedalo sa s nim robit vobec nic :D .. skoncilo to klasikou. Otvorili kufor, odpojili baterku, zapojili a uz to bolo ok.


fu. to je dost sila! akoze odpalit si auto cez usb mobilom to je na pana!
31.01.2016 - 17:33:13
00
Tak po resetovani uz bolo ok :D .. holt, nova doba .. cochvila sa tesme na updatovanie windows za jazdy :lol:
31.01.2016 - 17:36:15
01
Mozno zlodeji pouzivali prave ten debug mod tak to dali ako sucast imobilizeru :D ale to nie je jedina haluz co sa tyka peugeotu. Mne raz priamo v servise hovorili ze riesili jeden problem s automatom kedy auto nechcelo startovat bez zapnuteho radia a vyhrievania spolujazdcovej sedacky :D Bol to nejaky 2014model
31.01.2016 - 17:36:37
02
to mi pripomina kamosa (inak tiez biker), ten mal v audine spraveny silent switch tak ze musis otvorit ulozny priestor na palubovke (ta mala vec pri radiacej pake) inak nenastartujes..
31.01.2016 - 17:47:44
01
inak poculi ste o tom ze v EU su koli nejakej duchaplnej norme zakazane nejake typy laku., vraj vsetko musi byt water based (uni lak sa to tusim vola) a tym padom vraj treba ratat aj s tym ze pigment rychlo bledne (vraj z plastu najviac)? ?? vedel som akurat len ze cerveny pigment je nejaky divny, preto zvyknu niektore auta mat take flaky po par rokoch..
ako ak je toto zase nejaka iniciativa nejakeho obcianskeho zdruzenia na ochranu sykoriek, tak pekne dakujem..
31.01.2016 - 17:51:05
00
áno, to už ale pomerne dávno a globálne, pre výrobcov je to pravdepodobne povinné, malý lakýrnici u nás ešte stále robia aj s klasickými 2K lakmi, ale už sa pomaly prechádza na water based, iná technika lakovania, iná výbava vrátane kabíny a treba s tým vedieť robiť a čo som počul od ľudí z fachu tak na to dosť nadávajú :)
31.01.2016 - 19:00:25
00
A toxicita ? Asi o moc to lepsie nebude, ci ?
31.01.2016 - 19:11:56
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up