podla referencii rozdiel by mal byť citeľný, ale záleží ako kto ..... ked ti postavím vedla seba dve rovnaké vidly, tak budeš cítiť že sa správa trochu inak, ale ked ti poviem zameraj sa na preplávanie prekážky a sleduj náraz na riditká, tak tam už vieš bod od ktorého sa máš odraziť.
Ked si zrátaš, všetky tie drobnosti, tak to je ten posun dopredu ktorí za to stojí. Všetko je len o správnom vnímaní a vedomostiach. Aj puzze sa skladajú z malých dielikov.
Ak si spomenieš, tak som prekážku (schodíky smerom hore) prešiel s mojou, potom som ti ukradol
bike (FOX TALAS RLC) a prešiel dva krát a vrátil sa na svoj. Potom som si to ešte raz overil znovu na tvojom a na koniec zase môj. Čiže som niekolkokrát premenil
biky aby som si overil konkrétnu vec a to náraz do rúk.
Testovanie k lepšiemu nieje také citelné, ako návrat k horšiemu. Nie nadarmo platí že na lepšie sa lahšie zvyká.
Další príklad ... tvoje
lanká a v-čka. Dovtedy som si myslel že mi chodia moje XT špičkovo a lanká nedávali skoro žiadný odpor (nikomu v mojom okolí nechodili ani spolovičky tak dobre ako moje)... kým som nevyskúšal tvoje ... a zbytočne môžeš nezasveteným vysvetlovať, že lanká za x USD chodia lepšie ako nerezové, brúsené za 80,-Sk.... proste je to fakt a ale na druhej strane som o kúsok dalej postúpil s vedomostami o V-brzdách.
škoda že tá úprava (cestovanie k Milanovi) mi nevyšlo tento rok, ale na jar idem upravovať. Na druhej strane má to výhodu, že si zvyknem na originál a potom budem podstatne lepšie vedieť vychutnať upravenú.
PS: škoda že máš ročník 07 (to je dobre pre teba), lebo 06 bola podstatne viac progresivna a chcel by som to priamo porovnať. 08 zase slubuje necitlivý chod, takže sa máme na čo tešiť