Jj treba to vysypat makadamom :D
20.02.2016 - 19:58:26
05
stacilo by vyliat betonom, pripadne taketo srandy tam navozit..keby to dali na poriadnu sirku, ani maliny by nebolo potrebne strihat :)

reviews.mtbr.com
20.02.2016 - 20:03:17
02
nanoslav: pises, ze treba udrziavat ... no a kto to bude udrziavat ? Ti co tade jazdia v blate ? Je tam dost usekov, ktore dost trpia takymto jazdenim a nevidel som nikoho, ze by to opravoval :)
magez: po takom sa zle jazdi s terennymi korculami :lol:
20.02.2016 - 20:04:13
04
Preco po asfalte? Ved nad cerovkou je krasna zvaznica. Jaj - tam je moc blata a je rozbita...
Lesak rozdrbe zvaznicu - je kkt, biker rozdrbe singel - s tym treba pocitat a je to ok... No comment, pani
20.02.2016 - 20:08:08
08
ale teraz vazne - je tych par chronicky bahnovych miest na Cerovke a 3jamach riesitelne? myslim nejako racionalne, nie ze odvodnenim vysusit cely svah alebo nejaku podobnu enviro zhovadilost, ale aby to zaroven bolo aj trvacnejsie riesenie :)

a nemusi to byt lacne a zadarmo, ale aby to bolo dobre - myslim si, ze by ludia nejake peniaze vedeli prispiet rovnako aj brigadami, ak by to bolo naozaj rozumne vyriesene...

EDIT: pocet bikov a casom aj ebikov bude rast, tak na frekventovanych usekoch by bolo idealne riesit tie problemove miesta aspon trosku preventivne kym to nie je rozrbrazdene na totalku...(ked potesenie z jazdy sa meni na utrpenie)


Naposledy upravil MageZ dňa 20.02.2016 - 20:16:06, celkovo upravené 1 krát.

20.02.2016 - 20:08:11
02
MageZ: 3jamy netreba riesit .. resp. jednu kaluz sa da odvodnit, a ta chronicka cast je uz ciastocne poriesena tym, ze dali chodnik vyssie /sice to okolo stromu, to som raz odvodnoval a potom niekto vysekal skrz strom cestu a je to uplne cele zle/, Cerovka ak myslis to pri asfaltke, tak jedine najst kade tecie voda spod asfaltky a odviest drenaznou rurou. Alebo potom makadam :D

edit: kludne staci ale jazdit teraz po asfaltke, domov dojdes ako prasa aj tak .. tazia a blato je roztahane vsade.
20.02.2016 - 20:12:31
00
na 3 jamach myslim ten kmen/pen a ako tecie zo svahu krizom voda cez trail ak bolo vela zrazok...kedysi sa to obchadzalo a teraz je stopa aj stredom, ale ciste bahnisko (v zime tam bol pekny lad :D)
20.02.2016 - 20:18:45
00
ked bude dodrzane co mi bolo slubene.... uz nechodim po MK s batohom v ktorom je motorova pila.... budeme sa vozit k padnutym stromom :-)
20.02.2016 - 20:22:44
00
Ten vecne blatovy usek cerovky pod asfaltkou sa neda nejako premostit? Mohla by to byt celkom technicka vsuvka na rovnovahu :) a ten kto by neustal by padol do makkeho :D
20.02.2016 - 20:24:06
00
twowheelsbetter.cc

MTB Freeride the best North Shore video thumb_up1thumb_down


www.nsmb.com
20.02.2016 - 20:31:09
02
Oooooo ten prvy obrazok. To by bola dobra haluz
20.02.2016 - 20:32:29
00
tesak čo maš vyfasovať 4kolku?
magez to by som určite položil do blata .
20.02.2016 - 20:41:46
00
Ono v kazdej spravnej prirucke trilbuildera je vysvetlovane co s tymto problemom, napriek tomu je to zakazdym ignorovane. Vacsinou staci naklonit trail 5 stupnov od svahu, tak aby tadial stekala voda a nevytvarala kaluze.
Velmi dobry priklad je singlac tri duby (tusim patbojar). Ten je pekne zrezany, ziadne prudke stupania/klesania, ziadne kaluze, ziadne potoky vody po traily, po dazdi je v pohode prejazdny.
Na cerovke bolo par miest kde sa zacinali tvorit mlaky, zacinalo sa to rozjazdievat coraz hlbsie a hlbsie. Zo dva tri miesta som takto provizorne upravil a sledoval. Mlaky sa tam ani po par mesiacoch neobjavili. Cerovku som jazdil len raz za cas, teraz uz takmer vobec ale myslim ze viem o ake miesta primarne ide, ktore su tie najproblemovejsie. Pri mostikoch, pod vedenim a na zaciatku jednoho useku hned pri asfaltke (alebo lesnej ceste). Pod vedenim by to malo stacit trochu prekopkat a odklonit, mostiky a asfalkta je uz o nieco problemovejsie, pretoze tadial steka viacej vody a myslim ze to uz je viacej rozjadene.
V kazdom pripade ak bude brigada, tak urcite prijdem pomoct
20.02.2016 - 21:16:37
02
Klucovy je podklad. Ak je nad pevnym podkladom len naplavenina tak tam bude vzdy blato. Najcastejsie je to v rigoloch a svahoch kadial zvykla tiect voda. Tie nanosy su lahke, premocia sa po prvom dazdi na maglajz. To sa neda len tak odvodnit. Je to ako spongia.
Preto sa tam to blato drzi.
20.02.2016 - 22:20:14
00
brudy napísal:
Preco po asfalte? Ved nad cerovkou je krasna zvaznica. Jaj - tam je moc blata a je rozbita...
Lesak rozdrbe zvaznicu - je kkt, biker rozdrbe singel - s tym treba pocitat a je to ok... No comment, pani


No žiaľ sú nás tu stovky o tie single sa treba starať. Milujem ako sa tu téma jazdenia cerovky "za mokra" vždy raz za čas otvorí, ako sa ozve niekto kto tam x rokov dozadu x hodín odmakal a pochváli sa ako tam nejakého zablúdeného chudáka zdrbal. X rokov dozadu si asi nikto neuvedomoval že si to bude vyžadovať pravidelnú údržbu. A tie otrepané frázy o makadame... trapas.
Takmer po cerovke nejazdím, svoj voľný čas budem venovať trialu BK, tak ako od jeho vzniku tak do momentu kedy po ňom prestanem jazdiť. Priebežné práce na ňom považujem za súčasť bajkovania. Nech si tam každý jazdí kedy sa mu zachce. Na to to je.
20.02.2016 - 22:32:03
01
keyboard_arrow_up