Vpredu jazdím 3C, vzadu DC. Predný je aj po skoro 3000 km ešte v pohode. Zadný som po 2200 menil.
22.02.2016 - 10:27:18
00
volodaj a jazz's High roller alebo Minion 3C v predu? tvoje osobne odporucanie 3C alebo 2C do predu?
22.02.2016 - 11:02:02
00
Mám Minion zatiať. Kúpil som na skúšku aj HRII ale ešte som ho nejazdil. Za mňa ak sa sem tam jazdí aj po mokrých koreňoch a skalách tak určite 3C. Drží oveľa lepšie, dosť cítiť ten rozdiel predok a zadok. HRII som tiež zobral 3C, vpredu mám rád lepší grip. Vzadu na tom až tak nezáleží, tam sa tie šmyky dajú zachrániť. Keď uletí predok tak je to skoro úplne vždy istý pád.

Jazdil som vpredu aj Supertacky a to je už úplná žuvačka, tak drží úplne super, ale aj vpredu šiel dolu strašne rýchlo. Ten asi jedine ak človek jazdí čisto parky.
22.02.2016 - 11:18:54
02
Prisli vcera, je to performance rada, rozdiel 2.4 oproti 2.2 je dost znacny, aj v hustote stuplov. Uvidime ako sa im bude darit.

Prílohy:

IMG_20160222_101806.jpg
IMG_20160222_101806.jpg 858.1 KiB thumb_up0thumb_down

24.02.2016 - 14:07:57
00
nechcem ti kazit radost ale su to najhorsie plaste ake som kedy jazdil :)
24.02.2016 - 17:33:58
00
pol trochu to detailizuj..
24.02.2016 - 17:47:56
00
ochrana proti preseknutiu ziadna a podsmykovanie v zatackach, proste uplna neistota...uz maxxis ardent je na tom v zatackach omnoho lepsie...
24.02.2016 - 17:50:01
01
No táto verzia je asi náchylná na preseknutie ako tu čítam ale protection je ozaj ako z blachy :)
24.02.2016 - 17:54:13
00
Nebude to len tou zmesou? Mne ten plast vo verzii protection drzal pekne. A aj odolnost super
24.02.2016 - 18:27:33
00
Mno po dlhom uvazovani aky TR/AM celorocny plast objednat (zvazoval som novy NN 2,35 EVO TS+PS vs. HR II EXO 2,3 3C+2C) som dostal ponuku na novy NN, ktora sa neodmieta. Okrem ceny zavazili u mna celkom slubne referencie na novy NN a hlavne aj vaha plastov 750g + 700g v porovnani s Maxxis HR II 910g + 870g co je vo finale cca 330g rozdiel na biku. Sam som zvedavy na test v reale kedze mam momentalne nahodene stare NN EVO 2,35 TS+PS

Prílohy:

NN 2015.jpg
NN 2015.jpg 55.29 KiB thumb_up0thumb_down

24.02.2016 - 18:41:25
02
Chybat bude asi len ta zvysena odolnost bocnic.. ale NN ma uz gumy aj na bokoch trochu viac takze az taka tragedia to nebude.
24.02.2016 - 18:46:35
00
Vynoveny snakeskin uz maju vsetky EVO NN, okrem liteskin verzii. Ja som defekt cez bocnicu na starsom snakeskin NN este nedostal, holt, vsetko je raz prvy krat ;)
24.02.2016 - 18:49:16
00
podšmykovanie v zákrutách potvrdzujem... na tie plášte sa nedá spoľahnúť keď je to potrebné
24.02.2016 - 19:01:55
01
ani neviete co Chavron chce jazdit a uz hejtujete........... mozno tie Contiky budu overkill na styl co chce :-)
chavron, napis aky styl jazdenia preferujes :-)
24.02.2016 - 19:04:30
00
Chavron napísal:
Prisli vcera, je to performance rada, rozdiel 2.4 oproti 2.2 je dost znacny, aj v hustote stuplov. Uvidime ako sa im bude darit.


MK vozim vzadu a ked porovnam s Sch. NN z ktoreho som prezul, tak v rovnakej sirke ma mensi objem, pevnejsiu bocnicu, nizsi profil, dobry valivy odpor, v naklone drzi prijatelne ale pri brzdeni cista katastrofa. Po prezuti mi chvilku trvalo nez som si zvykol a nesiel mi zadok pravidelne do smyku...
24.02.2016 - 21:24:58
00
keyboard_arrow_up