Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.
Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez [email protected], cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.
Táto téma slúži na všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy. Skúsenosti s MTBIKER shopom nájdete na: https://www.mtbiker.sk/forum/cyklisticke-obchody/mtbiker-shop-t35491.html
Nemysli si, ze kurieri sa k tomu spravaju lepsie. Brigadoval som ako balic v expedicnej firme. Kurier nemal problem hodit cez dodavku balik s elektronikou za niekolko tisic eur.
1. Cena - cena za poštovú zásielku a zásielku kuriérom je v neprospech Slovenskej pošty. Ak zrátame poštovné, poistenie a dobierku, ktorá je využívaná pri veľkom percente zásielok pošta patrí medzi najdrahšie riešenia. Ako sme avizovali, chystáme zníženie poštovného, ešte k tomu nedošlo, pretože ako už bolo spomínané cervom expedíciu z Hrádku budujeme a chceme to naplno rozbaliť až keď budeme pripravení a zásobení.
2. Služba SPS, ktorou zasielame má najviac pobočiek na Slovensku, zásielka sa dá vyzdvihnúť v ktoromkoľvek z 25 diep na Slovensku.
3. Pred pár dňami SPS spustila službu parcel shopov, sieť cca160 odberných miest kde bude tiež môcť balík priamo zaslať, prípadne presmerovať. Keď sa cervo vráti zo služobky, určite dá viac info.
2. najbližšie depo mam 30km od domu
3. darmo ma SPS "parcelshop" aj v našom meste keď je na úplne opačnom konci mesta