Po 4 rokoch a skoro 13000 km mi
bike začal pri pohupovaní vydávať charakteristické cvakavé zvuky. Takže - výmena ložísk. Všetko bolo zvládnuteľné v domácich podmienkach, akurát os, na ktorej boli nalisované tie väčšie ložiská hlavného čapu mi musel pomôcť von vyklepať
Ja?No!. ... za čo mu patrí veľká vďaka. Ja som si netrúfal. Nevedel som, čo si ku karbónovému rámu HAIBIKE HEET 2011 môžem dovoliť.
Pomôcky: zverák (s malou úpravou), gola kľúče (pomôcka na vytláčanie), vidlicové kľúče resp. hasák (aby bolo do čoho vytláčať), veľký šrób (pomohol pri vyklepávaní a vklepávaní osky s vnútorným závitom - hlavný čap), kladivo, vazelína, WD40, staré ložisko (pomôcka pri vlisovaní nového)
1. vylisovávanie ložísk
Príloha:
1.jpg
307.87 KiB
thumb_up0thumb_down
2. Pomocou šróbu bolo treba z hlavného čapu vyklepať stredovú dutú osku s vnútorným závitom
Príloha:
2.jpg
453.52 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
3.jpg
317.01 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
4.jpg
392.42 KiB
thumb_up0thumb_down
3. Už je von
Príloha:
4a.jpg
440.96 KiB
thumb_up0thumb_down
4. Rozobratý
rám Príloha:
7.jpg
376.41 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
9.jpg
336.77 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
9a.jpg
342.63 KiB
thumb_up0thumb_down
5. Už je
oska dnu ... aj s ložiskom
Príloha:
5.jpg
285.55 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
6.jpg
360.42 KiB
thumb_up0thumb_down
6. ... a už len vlisovať všade tie malé nové ložiská a poskladať
Príloha:
8.jpg
413.48 KiB
thumb_up0thumb_down
Príloha:
9b.jpg
444.57 KiB
thumb_up0thumb_down