Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.80" Performance Addix plášť, kevlar
27,99 €
savings
MOC 43,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.40" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
50,99 €
-26%
MOC 76,99 €
-6% Maxxis Ikon 27.5x2.35" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
41,99 €
-6%
MOC 74,99 €
-26% Maxxis High Roller III 27.5x2.40" WT EXO+ 3CG plášť, TR, kevlar
62,90 €
-26%
MOC 84,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.6 HyperWALL TLR plášť, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus MTB 27.5x2.25" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
36,99 €
savings
MOC 54,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
-13% Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
46,99 €
-13%
MOC 94,99 €
-6% Pirelli Scorpion™ Race Enduro T 27.5x2.5" DualWALL, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, OEM
64,99 €
-6%
MOC 92,15 €
-14% Schwalbe plášť ROCKET RON 27.5x2.10 (54-584) Super Ground TLE Speed kevlar
58,99 €
-14%
MOC 68,99 €
savings Continental Mountain King II 27.5x2.30" Performance plášť, drôt
15,09 €
savings
MOC 25,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus 27.5x2.10" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
35,99 €
savings
MOC 54,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Tiez nosim vzadu IKON 2,2 v predu mam Conti mountain king 2,4...
Spokojnost, ale casom ten MK2 chcem vymenit za nieco lahsie/rychlejsie.. Ardent race. Na moje jazdenie (za mokra moc nejazdim) to je OK.
Inak ja by som taketo veci nerobil, jednak je to otrava ten plast nicis predcasne (on ho po konkretnom zavode vyhodi), a jednak mal dovod preco to na konkretne podmienky pouzil. Urcite to nerobil ako univerzalny upgrade plasta :- ) Ten plast je dobry tak ako je na zamyslane pouzivanie.
Tak keby Pacestar bol ozaj taky dobry vo vlhku, tak by ani Trailstar ani Vertstar asi nevyrabali, nie :- ). Jasne ze sa s tym da jasne fajn, vsetko sa da pri dobrej technike a opatrnosti dat skoro s hociakym plastom s vynimkou slicku bez bocnych stuplov.
Ale pri Trailstare je ta opora proste vyssie, nemusis davat az tak pozor, nieco ti ten plast odpusti pre prebehnuti napr. mokrych korenoch. Schwalbe pacestar dopredu moc neodporuca, s vynimkou jazdenia v suchom. To ze vam to drzi proste nie je argument ze tam ten plast patri. Lebo to je relativne, jazdili ste ten isty usek back-to-back s trailstarom ? A potom je otazka aj aku stopu a ako rychlo..
Vpredu sa trailstar urcite nedere lepsie nez pacestar, tu nikde nie su podmienky typu juzna california aby ten valivy benefit navyse bol niekde vobec citelny, mozno na asfalte. Ale tak hadam sa nekupuju 2.35 trail plaste podla vykonu a vydrze na asfalte :- ).
Ale jasne, vo vysledku vzdy plati 'your mileage may vary'. Ja som odporucal zmes konkretne podla mojich osobnych preferencii a pre zaciatocnika. Kazdemu vyhovuje nieco ine.
Tie 3C zmesy podla toho ak ich zozenies, neni to nejaka potreba klude dual dozadu, aj single 60d-tku.HR je urcite univerzalnejsi nez DHF, to uz je ten medzistupen pred DHR2, pri oboch uvidis dost velky rozdiel oproti Hans Dampfom lebo to je dost odlisny plast, ale samotne HR/DHR2/DHF uz taky rozdiel nepocitis. Tam je strasne vela zaujimavych kombinacii teraz, nie je ziadna najlepsia, vsetko osobne preferencie. Ja mam chut na leto (neznasam blato, a ak nie je, moc ho nejazdim) dat dozadu semislick s vysokymi bokmi (Rock Razor alebo Minion SS), a potom mozes kludne mat vpredu skoro lubovolne agresivny plast, kludne DHR2 alebo HR2 v 2.35 (alebo 2.5 WT ak mas taky rafik). Alebo DHR2/HR2 dopredu a Ardent/Agressor (podla toho ci viac suche alebo vsetky podmienky) dozadu pre nieco obdobne rychle ale do vsetkych podmienok a s lepsim brzdenim.
U nas podla mna nikde clovek moc mimo DH nevyuzije plast typu DHR2/HR2 vzadu, to uz je strasna kotva cely bajk potom.
Hmm, sorry, moc som sa rozpisal, ale to su tie all-night noci za kompom v praci. Pisem len ako odporucanie na zamyslenie, vzdy plati ze kazdy ma rad nieco ine a ine mu vyhovuje.
Barro mountain ma divny vzorok, jazdil som ho, ale necitil som sa na nom uplne isto. Mal som jeden cas geax argo, docela uzky a tazky, posudit jeho jazdne vlastnosti viem akurat , ze drzal zjazdeny do kopca, co ma prekvapil. A na blato sa robil Geax Gato, ale ako pozeram Barromud bol asi naslednik .. ja som si Geaxy pochvaloval vzhladom na odolnost na sutrakoch a valivy odpor. Na hlinu uz bol imho lepsi Schwalbe. Ale to bolo davno, uz pneumatiky velmi neriesim. Jazdim pomaly, brzdia ma ine veci.
http://www.mt-sport.sk/product/sk/plast-maxxis-tomahawk-26x2-30-kev-exo-tr-3c-maxx-terra-1
https://freehubmag.com/articles/maxxis-tomahawk-tire-review
https://freehubmag.com/articles/maxxis-tomahawk-tire-review
takýto zjezdený už dávam ku kontajneru
Vyzera ako uplne idealna pneumatika do zadu co sa rychlostou bude blizit semislickom ako Razor/SS ale nezabije sa s tym clovek na blate a volaco to aj ubrzdi. Asi vymenim priatelkin Ardent za toto, nech ma nieco bytelnejsie na bikepark ale stale super slapave.
zatial len prve dojmy , odvaluje lahsie ako trail king ,zda sa mi dokonca ze aj ako moutain king co som mal nachvilku naspät ako nahradu....proste na to ako vyzera ide az podozrivo lahko ,v terene drzi zatial na suchu fajn - uvidime ked trosku zoderiem a zamokra a este ladim aj nove rajdy -predok ,tak plnohodnotne zaberiem neskôr ...objem trosku mensi ako trail K ,ale pocitovo ok