rasto: o rozdiele váhy viem ... máš väčšiu hlavu
vyšším nafúkaním sa posúva krivka mierne vyššie ale jej tvar sa skoro nemení. O citlivosti som nemal najmenšie pochybnosti aj napriek vyššiemu husteniu. Rozdiel som hladal v progresivite a tam je rozdiel priebehu zanedbatelný. Ak si spomenieš, tak som hovoril o podozrení a preto som to pobehal viackrát aby sa moje podozrenie naplnilo. Ono to chce všetko premerať a nahodiť do grafu ... len momentálne nestíham.
Naštastie mám údaje a referencie aj z iného zdroja, tak preto môžem vyplakávať dopredu
Bol nasadený rovnocenný súper takže bude sranda nakolko nasadená latka je privysoko a bude vážny problém ju dorovnať
Na druhej strane nechcem navodiť dojem, že každá upravená
vidla chodí ako FOX-ka. NIE! toto sa jedná výlučne Milanového osobného Epicona s ktorím sa vymazlil a mojej vymazlenej XC-Pro.
Dicjk: zásahom do vidly stácaš záruku
.... pokial to nieje vidla kupovaná priamo u Milana.
žial nieje to zásah, ktorí by sa dal vrátiť a ukecať na záruku, lebo sa prerába aj kompresná časť tlmiča a to nezvratným spôsobom.
Zase čo môžem chcieť od záruky? Ked začne tiecť, tak si to vyriešim sám, to isté platí aj o vnútornom vybavení, stierakoch, vrátane pružiny a tlmenia. Ked bude vakel tak si porobím, náhradné diely sa dajú zohnať v Slovkolexe, prípadne použijem špeciály od Milana.
Momentálne neviem ešte nahustiť tretiu komoru (zmena zdvihu) ale na prípravku sa pracuje. Ked ju opriem o strom tak sa zlomí a neverím, že by mi pomohla záruka takže za týchto podmienok a možností mi to nevadí. Posielať vidlu s drobnostami ako vakel, tesnenie .... na opravu do Nemecka, oni to posielajú do Fox-u ... zdlhavé a nákladné.
Samozrejme som tým nechcel povedať, aby teraz každý začal rozoberať vidlu a pokúšať sa o nemožné ... takže nerobte to