V zasade mas tri moznosti ako spojit Campagnolo 11s retaz:
1. Pouzit beznu nitovacku za par eur + KMC 11s rychlospojku. Specialny Campagnolo spojovaci pin vobec nepouzijes. Spojil som takto uz 2 Campagnolo retaze, dokopy najazd niekolko tisic kilometrov, nikdy nebol problem, niektori tvrdia ze pridanim KMC linku sa zvysi hlucnost retaze/zhorsi presnost radenia, nic take som si nevsimol.
2. Das si to urobit v servise, pripadne budes potrebovat beznu nitovacku a dodatocne
tento nastroj za 150e - ten nastroj nie je nitovacka, sluzi len na spravne stlacenie konca spojovacieho pinu (potom co ho pretlacis cez clanok beznou nitovackou a odlomis koniec kliestami). Koniec spojovacieho pinu vyzera ako duta trubicka a ten nastroj do nej vtlaci kuzelovity hrot cim rozsiri koniec trubicky a spojovaci pin bezpecne ukotvi.
3. Zrucny clovek bez problemov pochopi princip Campagnolo nastroja a vyrobi nieco podobne za zlomok ceny (kupi tu BBB nitovacku za ~30e), pripade po zalomeni pinu koniec rozsiri improvizovane pomocou beznej nitovacky, vhodneho hrotu, zveraku, atd. Ked som poslednykrat nitoval svoju
retaz tak som to spravil takto (takisto aj na bratrancovom bicykli), zatial ziaden problem po ~1000km, ani nevyzera ze by sa to uvolnovalo, ale samozrejme je to na vlastne riziko.