Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
asi si nikdy nemal rozrezanu galdu po mesiaci priemernych teplot 30 a viacej s 1 naplnou tmelu,vsakze? skus a uvidis
kolko si tych tmelov tam uz narval? zrataj nam to
si myslis,ze ten tmel tam bude navzdy tekuty?
veď práve preto je to tam zbytočné liať ako prevenciu, ak nepretekáš bez mechaničáku, veď dostanem defekt a dám tam radšej tmel po, ten aj tak vie zaceliť aj väčšie diery ako ten prevenčný
...to čo melieš za pi..iny...mesačné dolievanie tmelu??? Ty si záhradník , že takto dolievaš, či si sa len zle vyjadril? Mnohí nechápeme ...Ak máš rozrezanú galdu , tak ju mením snáď nie ???
asi si nikdy nemal rozrezanu galdu po mesiaci priemernych teplot 30 a viacej s 1 naplnou tmelu,vsakze? skus a uvidis
kolko si tych tmelov tam uz narval? zrataj nam to
si myslis,ze ten tmel tam bude navzdy tekuty?
Nervem tam žiaden tmel. Tufo extrém v kapsičke.
Už jedna dávka (40ml) mi príde tak na hrane vzhľadom na vlastnosti galusky a jej váhu. Ale liať to tam každý mesiac... Ved zachvíľu ju budeš mať plnú
Ak galuska váži 250g tak tebe stačia v podstate 4mesiace a máš z nej 500g. Good job.
Ramon1 Tak canopus spominal rozrezanie aby sa dalo do nej nakuknut a ty ze ak ju ma rozrezanu, tak ju ma vymenit
Ale ano. Niektori tam leju sealant len preto, aby si defekt ani nevsimli. Predsa len to zozerie dost casu, kym postrehnes sfukovanie, potom musis najst flasticku, vykrutit ventil klucom, potom naliat tu sracku, zakrutit a dofukat. 2 minuty na pretekoch su doost vela casu. Co je dnu, ak sa tam stale dolieva ta brecka je otazne.
Rozrezať galdu , aby som do nej nakukoval ??? A co , je to snáď <> ? Nechajme to tak ...
Ešte si nikdy nemal zjazdenú alebo neopraviteľne pichnutú gumu? Tak namiesto vyhodenia ju najprv rozrežeš.
Ale každý mesiac liať flaštičku tmelu do galusky je naozaj choré... Keď nahadzujem novú gumu, dám tam pol flaštičky Tufo tmelu (normal), tú druhú polovicu do druhej. Keď náhodou za pol roka pichnem, tak tmel je ešte furt tekutý a strieka cez dierku.
Myslel som na zvedavosť - ako vyzerá vo vnútri... Napríklad Veloflex sú ako bývalé Varšavy (Barum W-P-B), t. j. duša je zašitá v plášti. Naproti tomu TUFO sú viacvrstvové hadice, kde sú jednotlivé vstvy (duša, plášť, behúň) zvulkanizované dohromady.
to je asi dôvod prečo tufo galdy držia docela dobre tlak a netreba ich tak často dofukovať naproti tým čo majú vnútri latexové duše a z večera do rána im klesne rapídne tlak... preto má u mňa tufo za toto navrch, lebo ja najradšej sadnem na bicykel a idem . nejaké hustenie pred jazdou by ma otravovalo, aj keď je to minútová záležitosť
Vec nazoru, pre mna je to zas nevyhoda a dovod preco by som TUFO v zivote neobul - ta vyhoda je vykupena velmi zlou urovnou pohodlia pri normalnych tlakoch (ked tlakujes na 9-10bar tak je to samozrejme jedno) a takisto zlou urovnou CRR v porovnani s konkurenciu (zas najmarkantnejsie pri 6-8bar, pri vyssich tlakoch sa to zacina zmazavat). Kebyze ma otravuje hustenie kazde rano, tak kupim radsej nieco s butylovou dusou, ale klasickou konstrukciou, teda Continental Competition alebo Vittoria Corsa Elite.
zasa treba brať do úvahy aj cenu cca 35 voči cca 100€ a odolnosť voči defektom mi príde u tufa tiež lepšia. však preto je na trhu toľko značiek aby si každý našiel ten svoj kompromis
Jasne, to uznavam, pre niekoho kto jazdi vela a odolnost voci defektom je prenho naozaj dolezita (napriklad vela zavodi a tam si clovek casto moc nevybera ci zoberie jamu, nejaky bordel na ceste, atd.) to moze byt super volba.
Zaujimali by ma prakticke skusenosti ohladne odolnosti galusiek. Ja mozem prispiet:
- 2x Galuska Vredestein Fortezza - 2 defekty, vzdy po 500 km, Tufo tmel zalepil vzdy.. Tymto som s galuskami Vredestein skoncil.
- 2x Galuska Continental GP4000 - 0 defektov, na kazdom najazdene cca 3500 km, defekt ziadny, problem bol u oboch odtrhnutie casti behuna
- 3x Galuska Continental Competition - zatial 1 defekt na 14000 km, velky prieraz, preventivny tmel to nezacelil uplne, bolo treba zastavit a doplnit cervenym. Po defekte som na nej odjazdil este asi 800 km nez isla prec.
Niekto skúsenosti s Vittoria grafenovymi galuskami? Má to naozaj lepšie vlastnosti?, výdrž, odolnosť?
Chcem niečo s bielou bočnicou, skúste poradiť náhradu...
whitemamut Chces vyslovene bocnice do biela ako maju Corsa Graphene a este napriklad FMB, alebo aj natural rubber (nazltle) mozu byt ? Ak to druhe, tak mozem odporucit vynikajuce Veloflex Sprinter/Criterium/Roubaix/Vlaanderen (22,23,25,27mm), mam s nimi len najlepsie skusenosti a daju sa zohnat za celkom dobre ceny. Nove graphene corsy chcem urcite niekedy vyskusat, aj ked cena vyse 100e za galusku sa mi uz zda naozaj vysoka.
Co sa tyka praktickych skusenosti:
- 2x Vittoria Corsa SL 24mm, odjazdil som s nimi daco vyse 4000km, po 1500km defekt na prednej, zalepilo to ~10ml Stan's tmelu, dezen bol este na prednej uplne dobry, vzadu uz sice vyjazdeny, ale zdaleka este nie na kord, odhadom by zadna tak ~6000km vydrzala, predna mozno aj 2x tolko, prezuval som viac menej preto, lebo som chcel skusit inu znacku a viac aero setup.
- Kombinacia Veloflex Extreme 22mm/Veloflex Carbon 23mm, momentalne daco cez 4000km, po ~2000km zas na prednej (teda na Veloflex Extreme) defekt, znova ~10ml Stan's tmelu stacilo, mam pocit, ze maju odolnejsi dezen (su vyrazne menej dosekane ako Vittorie po rovnakej porcii km), lepsi grip a aj za mokra za spravaju velmi pekne. Jazdi sa mi na nich vyborne, takze ich planujem dojazdit naozaj domrtva, teda az kym sa vzadu neukaze kostra plasta, alebo nepride nejaky neopravitelny defekt.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
kolko si tych tmelov tam uz narval? zrataj nam to
si myslis,ze ten tmel tam bude navzdy tekuty?
kolko si tych tmelov tam uz narval? zrataj nam to
si myslis,ze ten tmel tam bude navzdy tekuty?
Nervem tam žiaden tmel. Tufo extrém v kapsičke.
Už jedna dávka (40ml) mi príde tak na hrane vzhľadom na vlastnosti galusky a jej váhu. Ale liať to tam každý mesiac... Ved zachvíľu ju budeš mať plnú
Ak galuska váži 250g tak tebe stačia v podstate 4mesiace a máš z nej 500g. Good job.
... ja ti niekedy chlope proste nerozumiem
Ale ano. Niektori tam leju sealant len preto, aby si defekt ani nevsimli. Predsa len to zozerie dost casu, kym postrehnes sfukovanie, potom musis najst flasticku, vykrutit ventil klucom, potom naliat tu sracku, zakrutit a dofukat. 2 minuty na pretekoch su doost vela casu. Co je dnu, ak sa tam stale dolieva ta brecka je otazne.
Ešte si nikdy nemal zjazdenú alebo neopraviteľne pichnutú gumu? Tak namiesto vyhodenia ju najprv rozrežeš.
Ale každý mesiac liať flaštičku tmelu do galusky je naozaj choré... Keď nahadzujem novú gumu, dám tam pol flaštičky Tufo tmelu (normal), tú druhú polovicu do druhej. Keď náhodou za pol roka pichnem, tak tmel je ešte furt tekutý a strieka cez dierku.
- 2x Galuska Vredestein Fortezza - 2 defekty, vzdy po 500 km, Tufo tmel zalepil vzdy.. Tymto som s galuskami Vredestein skoncil.
- 2x Galuska Continental GP4000 - 0 defektov, na kazdom najazdene cca 3500 km, defekt ziadny, problem bol u oboch odtrhnutie casti behuna
- 3x Galuska Continental Competition - zatial 1 defekt na 14000 km, velky prieraz, preventivny tmel to nezacelil uplne, bolo treba zastavit a doplnit cervenym. Po defekte som na nej odjazdil este asi 800 km nez isla prec.
Chcem niečo s bielou bočnicou, skúste poradiť náhradu...
Co sa tyka praktickych skusenosti:
- 2x Vittoria Corsa SL 24mm, odjazdil som s nimi daco vyse 4000km, po 1500km defekt na prednej, zalepilo to ~10ml Stan's tmelu, dezen bol este na prednej uplne dobry, vzadu uz sice vyjazdeny, ale zdaleka este nie na kord, odhadom by zadna tak ~6000km vydrzala, predna mozno aj 2x tolko, prezuval som viac menej preto, lebo som chcel skusit inu znacku a viac aero setup.
- Kombinacia Veloflex Extreme 22mm/Veloflex Carbon 23mm, momentalne daco cez 4000km, po ~2000km zas na prednej (teda na Veloflex Extreme) defekt, znova ~10ml Stan's tmelu stacilo, mam pocit, ze maju odolnejsi dezen (su vyrazne menej dosekane ako Vittorie po rovnakej porcii km), lepsi grip a aj za mokra za spravaju velmi pekne. Jazdi sa mi na nich vyborne, takze ich planujem dojazdit naozaj domrtva, teda az kym sa vzadu neukaze kostra plasta, alebo nepride nejaky neopravitelny defekt.