Protection.
11.08.2016 - 20:29:23
00
... a tmel NOTUBES.
11.08.2016 - 20:32:52
00
palo1707 presne rovnaká skúsenosť asi 0,5mm dieročka a vytiekol mi celý obsah zadného kolesa na zadnú stavbu

Ja mám už stabilne pogumovanú zadnú stavbu a zdepilované obidve lýtka z vyberania zaschnutého tmelu. Zatiaľ ale pár otočiek, trochu striekania a dierka sa zapchala.
Inak plášte mám ako sito, keď mi bajk odpočíva, tak si pomaly bublinkujú, ale fúkať stačí cca raz týždenne. Na každom mám minimálne 20 dierok po tŕňoch.

Prílohy:

IMG_4571.jpg
IMG_4571.jpg 923.46 KiB thumb_up0thumb_down

11.08.2016 - 20:46:37
00
robost v mojom prípade to bol pokus s ekotmelom od joes, už som dal normálny a zatial pohoda :)
11.08.2016 - 21:02:55
00
Ten eco by aj fungoval. Len by ho tam muselo byt pol litra v kazdom kolese :lol:
11.08.2016 - 21:09:46
01
ja dnes z nudy kontrola mlieka Joes Super Sealant po 2 mesiacoch.... nestratilo sa skoro nic, nasiel som jeden defekt a jeden asi minidefekt (aspon si myslim ze to boli defekty podla flakov na plasti), plast HRII 29x2,30

Prílohy:

IMG_1278.JPG
IMG_1278.JPG 541.23 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_1279.JPG
IMG_1279.JPG 482.3 KiB thumb_up0thumb_down

11.08.2016 - 22:11:08
01
Tak som sa dnes aj ja odhodlal na kontrolu. Plaste Continental RaceKing Protection 29x2.2 vpredu aj vzadu, mlieko Joes Elite Racers. Plaste som nahodil 19.3.2016 a do kazdeho som vtedy dal cca. 120ml tmelu.

V prednom kolese ostalo za takmer 5 mesiacov odhadom 30ml. Kedze som na prednom nakukol dovnutra, nic nebolo prilepene, ani ziadny jez, plast krasne cisty. Potom som dolial tmel a skusil nafukat velkou pumpou. To nehrozilo, tak ako pri prvom nasadzovani. Nastastie mam maly Gude kompresor a s tym sa chytilo hned.
Ponaucenie: dusu si musim vozit :!:

Zadne som po skusenosti s prednym ani neotvaral a dolial som cez ventil do kazdeho 60ml nech mam pokoj az do konca sezony.

Inak plaste vyzeraju po 2700km velmi solidne, nic neodstava, ani ziadne velke zarezy. Zadny je samozrejme viac zjadzeny, ale tych 1000km do konca sezony da s prehladom.
13.08.2016 - 14:44:42
00
tak dam tu par postrehov a faktov

Rafy: Tune Schwarzbrenner
Gumy: Maxxis Ikon / Aspen EXC EXO …
Tmel: Tune One Shot
Ventily: origo Cina
Pasky: Effetto Mariposa, Joes NoTubes, Yuniper, Gorilla Duct Tape

Na karbo rafy paska Effetto Mariposa moc nelepila, NoTubes na tom bola len o trocha lepsie, Yuniper zas o trocha lepsie. Jednak su slabo lepive a potom nepoddajne, teda pri rafe, ktory ma hlbsi zliabok sa tazsie prisposobia jeho profilu (najma ta prva).
Vyrobca Enve dodava ku svojim kolesam sadu obsahujucu pasku Gorilla Tape. Vybrali ju zo vsetkych pasok co su pouzivane, lebo dobre lepi na karbon (s nelepivostou tradicnych pasok na karbon ma skusenosti aj US servis RWC), dobre sa prisposobi rafu a je lacna.

(inak na SK je TL paska celkom nedostatkovy tovar, ktory nie je v kazdom obchode)

Patky nenaskocili pumpou, malym kompresorom, na pumpe ale az v servise. Aj to az na X-ty krat. Potom som pridal viac vrstiav pasky a bolo to lepsie. Ale olepovat rafy niekolkymi vrstvami pasky je chore. Takze … s niektorymi rafmi to moze byt zabava :D

Raf odmastit (Isopropil Alkohol) a potom nalepit pasku, Natahovat ju a davat pozor aby bola v strede.
Pocas lepenia rovno kusom latky prechadzat po nalepenej paske pritlacat ju na raf a vytlacat bubliny.

Dalsi krok je poriadne utesnit okolie ventilu a nie to nechavat na tmel. Aby fucal okolo ventilu alebo natiekol dovnutra do dutiny rafu – tam ho netreba. Pouzit sa da silikon alebo vrstva pasky okolo ventila.

Potom nahodit gumy jednym zo sposobov a vychytavok. Kazdemu funguje nieco ine.
18.08.2016 - 13:49:53
03
Pridam aj ja jednu otazku k tejto teme. Presiel som na bezdusové kolesá. Plášte Specialized Ground Control. Na zadnom po nahodeni hned parada, drzi tlak bezo zmeny uz 2 tyzdne. Predne opakovane sfukovalo, tak som dnes urobil test pod vodou a vysledok po celom obvode plasta sa mi robili male bublinky, ako keby boli "riedke" bocnice. Tak som ho cely den striedavo ukladal na jednu a druhuu stranu, aby tmel zalial celu bocnicu, ale guma ma stale mokre flaky, ako keby "premokal aj tmel. Stretli ste sa uz s takym niecim? Nechce sa mi tam pchat dusu...
29.08.2016 - 23:20:31
00
Su to TLR plašte? Lebo ak nie tak ti premokaju. Skus s tym jazdiť a uvidíš. Ak sa to bude opakovať výmen plášť alebo náhod dušu. :(
29.08.2016 - 23:30:21
00
Fonzo presne to som mal aj ja na presne tych plaštoch, potom som vymenil za Specialized Fast Trak Grid chvilku bol pokoj a začalo to aj tam,aj jedne aj druhe su určene na bezduše :) ak to stoji viac ako 3dni doma začnu po obvode plašťa priesaky po celej bočnici, neako som si už zvykol dofukavať:)
30.08.2016 - 03:53:19
00
Bicykel nema doma co stat 3 dni! :)
30.08.2016 - 06:16:20
06
Fonzo napísal:
Pridam aj ja jednu otazku k tejto teme. Presiel som na bezdusové kolesá. Plášte Specialized Ground Control. Na zadnom po nahodeni hned parada, drzi tlak bezo zmeny uz 2 tyzdne. Predne opakovane sfukovalo, tak som dnes urobil test pod vodou a vysledok po celom obvode plasta sa mi robili male bublinky, ako keby boli "riedke" bocnice. Tak som ho cely den striedavo ukladal na jednu a druhuu stranu, aby tmel zalial celu bocnicu, ale guma ma stale mokre flaky, ako keby "premokal aj tmel. Stretli ste sa uz s takym niecim? Nechce sa mi tam pchat dusu...


Zvyknem plášte zvnútra odmastiť, napríklad odmasťovačom na brzdy (nie citrusovým, necháva film). Prastará legenda hovorí, že prístupu mlieka k mikrodierkam bráni mastnota na plášti, pretečie okolo ale nezalepí.
30.08.2016 - 08:49:50
00
dakujem za tip, skusim teda odmastit.
30.08.2016 - 10:46:56
00
Dnes som chytil defekt. Na bezdusaku som sekol bocnicu. Bol som nuteny nasadit dusu. Tmel vo vnutri bol cista pena. Je to ok?
30.08.2016 - 19:49:08
00
keyboard_arrow_up