No v jednej téme riešiš druhý pár kolies do lesa, tu zasa riešiš čo najužšie
plášte na hrádzu. Pripomenulo mi to jednu moju dávnu etapu môjho života, kedy som mal tiež crossový bike a zistil som že tento typ bicykla skutočne nie je vhodný ani na asfaltové výjazdy a ani na výjazdy v teréne
.
Odporúčam Ti veľmi neinvestovať do týchto "prerábok", pretože aj tak zistíš že to
bicykel na hrádzi veľmi nezrýchli (resp. nezvýši komfort pri jazde v teréne).
Lacnými plášťami si tiež veľmi nepomôžeš, pretože budeš lepiť defekty jeden za druhým ( 15 defektov v priebehu dvoch mesiacov na plášťoch za cca 9 € na biku jazdiacim len do práce po asfalte ma nadobro presvedčili ).
Sorry za trochu negatívny príspevok, ale ako som už písal, presne týmto som si už v minulosti prešiel , prerábka crossa na cesťák, potom prerábka crossa na MTB, prerábka MTB na crossa, nedostatočné prevody, vymena odpruženej vidlice za pevnú,...atď
.....a nakoniec som aj tak skončil pri najideálnejšej kombinácii - cestný a horský bike ( + ešte tri hybridy, ale podstatné sú tie dva, cesta/mtb) .