Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tu je asi viac :

http://autokelly.sk/Product/YK-MI5-650-BZ/12309433/39051198;38908681;40069461
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 19:59:28
00
ozaj motor to ma normal HUB v zadnom naboji. Takze nominal 250W uplne tichucko ide a hlavne nieje urceny na extra kopce. Je to easybike , ma to v nazve....zakladny, zaciatocnicky , lacny, jednoduchy, nenarocny ...atd... v ziadnom pripade neporovnavat so stredovym pohonom!!!
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:00:50
01
Len neviem v com je rozdiel ak je motor v strede alebo v zadu. Tazisko?
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:01:08
00
arrow_leftCumel40 napísal:
Jasné Slavko, ešte ty si musel čakať na nás, si borec. :D

No ved, vieme o co ide....kW nenahradis nicim
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:01:59
00
Samozrejme že ťažisko, s motorom vzadu sa zle ide hore kopcom, ideálny je v strede a buď Bosch, alebo Yamaha,.
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:02:28
00
arrow_leftstivko76 napísal:
Len neviem v com je rozdiel ak je motor v strede alebo v zadu. Tazisko?

Nie nije to o tazisku....
motor v prednom alebo zadnom naboji ma len jeden prevod a to vo vnutri....takze ty prehadzujes ako na normalnom biku a ak ides po rovine 40km/hod tak motor ide od min do maxima len elektronicky....ak ides do extremneho kopca tak samozrejme bike prehodis na najlahsie a ten HUB motor ide stale rovnako od minima do maxima...takze sa trapi a vela energie ide do tepla. U stredoveho motor vyuziva prehadzovacku biku....Preto si najdrahsie a najlepsie v kopcoch....ALE! na dochadzanie do prace HUB motor staci uplne v pohode ale aj na jednoduhsie výjazdy. Inak Sliezsky dom co je cca 6km do kopca z polianky a prevysenie cca 700m tak kazdy hub motor vybehne, samozrejme 250W treba pomahat. Ved je to predsa len bicykel
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:07:31
01
A, sorry. Nevsimol som si ze to ma vzadu motor. 1000 eur, no dobre, da sa.
Zobraziť komentár 18.09.2016 - 20:39:39
01
...este jedna vec, oplati sa uvazovat o 29” alebo staci 27,5” ?
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 10:19:08
00
arrow_leftstivko76 napísal:
...este jedna vec, oplati sa uvazovat o 29” alebo staci 27,5” ?

Tak to je tazko....co clovek to nazor a na nete je kooopec teorii.
Ja osobne vsetke bicykle co doma mame cela rodina tak su 26" iba cyklokrosovy mam 28" :-)
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 10:55:40
00
Záleží aj na tom v akom teréne chceš jazdiť, koľko si dovolíš dolu kopcom a samozrejme záleží aj od tvojej výšky v prvom rade...
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 10:59:27
00
Vysku mam 187, ebikom chcem jazdit prevazne les, vrcholy,hrebenovky
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 11:11:22
00
Tak výška sedí na L-kový rám, čiže by somišiel do 29". Sám mám L-ko a 29 (ale nie ebike) a tie veľké kolesá valia ako tank, nič ich nezastaví - okrem úplne technického terénu, ktorý som však na SK ešte nejazdil (tým nechcem povedať, že tu taký nie je). Pritom som si už prešiel Veľkú Fatru, Martinky, Strážov, Vtáčnik, Inovec....
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 11:46:46
00
arrow_leftstivko76 napísal:
Vysku mam 187, ebikom chcem jazdit prevazne les, vrcholy,hrebenovky

Tak to musíš ísť do stredového pohonu a ideálne 29" ale zase 27,5" sú taká zlatá stredná cestička.
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 14:03:14
00
Cumel40,
Samozrejme že ťažisko, s motorom vzadu sa zle ide hore kopcom, ideálny je v strede a buď Bosch, alebo Yamaha,.

zabudol si že motor brose je najlepšííííííí:-)
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 15:50:04
00
Este vas chcem poprosit o info,ze ktore z tychto motorov:Bosch,Brose,Yamaha...motor v strede,motor na zadnom kolese su viac menenej buzudrzbove. Predsa uz mate toho dost odjazdene, mate nejake skusenosti...
Zobraziť komentár 19.09.2016 - 17:21:11
00
keyboard_arrow_up