tak pneumatiky to nehodnotim ale chalani ste si pozreli dobre parametre! Ma to 84V akumulator a 12kW motor. Ta vaha 50kg je absolutne lahucka ako pierko. Pozerate sa totizto na e-motorku a nie e-bike. Ako chces pomoct 12kW motoru? Jazdil z vas niekto na kroske? mavaju od 80kg do 110kg /400cmm a nik v klopke nespadne, lietaju cez 30m ak vies a aj viac....preco ste taky extremne kriticky. Myslim ze previest sa na niecom takom tak ani jeden z vas by nenapisal nic zaporneho, a aj ten design by bol inak hodnoteny. Ako ma vyrobca ukrit 84V 1.5KWh akumulator? regulator a ostatne komponenty? ono do 1kW este ako tak pri
e-bike sa to da uchladit a mozno aj poschovavat ....ale 36V akumulator aky ma napr aj wamp a prevazna vadsina /max 48V/ je rozdiel ako 84V a 1.5kwh tiez!!! Jednoducho je to e-motorka.
Kroska asi nema 12kWh, ci ?

.. a co viem, motorove trailove motorky maju cca 50kg.
ebike s 50kg je uplna hovadina. A inak, krosky dole kopcom nic moc...vsak uz bolo raz jedno porovnanie. Akurat hore kopcom zerodovat kopec, to jedine

Ked na tomto mohol ist Barone 223 km/h dole svahom, tak na tamtom nemoze byt problem ist po rovnej asfaltke 160 km/h. Druha vec je, ze nikto rozumny to asi skusat nebude.

Po rovine v zavetri za inym vozidlom je rekord nieco okolo 270km/h, ak som dobre videl na wikine. /a ano, rychlejsie nez typek dolekopcom/
najväčší problém je pri vysokých rýchlostiach a je s vyvážením a pevnosťou MTB kolesa, na obvod začne pôsobiť stále väčšia odstredivá sila a tvar
kolesa sa deformuje, začne sa to silno prejavovať už od cca 70km / hod,
100 km / hod je už asi hranica, kde končí ovládateľnosť,
To neviem co si skusal, ale ja som pri 83km/h pri dlhom alpskom zjazde, nemal ziaden problem na
mtb a to som nemal nijak zvlast tuhe kolesa. Zrejme si mal dake sunty , nie slusne kolesa

.. ak ti nehadze plast, nemozes mat problem .. 70km/h nie je ziadna rychlost
