No čo sa týka oblečenie tak nič moc. Napr. z Gore ktoré majú na svojej stránke na predajni nemajú nič, vraj len objednať cez eshop..takže ak chce niekto pred kúpov aj vyskúšať tak má smolu a musí ísť inde.
06.10.2013 - 19:21:43
00
navyse ziadny zaujem o nastaveni bajku+druhu sedla na zadok,proste nemali sa k cinu,cize u mna obchod na urovni amaterov..doteraz od nich cakam na mail a je tomu asi pol roka :D


Naposledy upravil canopus dňa 12.10.2013 - 01:20:29, celkovo upravené 1 krát.

08.10.2013 - 06:43:32
02
Trpezlivosť ruže prináša... :) kým ti nervy neprdnú..
08.10.2013 - 09:09:03
00
Napisem svoj postreh na predajnu v Nitre a znacku Specialized. Zobral som reklamovat cestne tretry Road Comp, ktore sa mi ocividne bez mojho zacinenia zacali trhat ako je uchyteny boa system do tretry, chalani v obchode mi tvrdili, ze take este nevideli, pravdu povediac ani ja som to necakal, ze to tam prdne. No ale problem je ten, ze je to v reklamacii uz 3 a pol tyzdna uz som im aj volal aj osobne som sa bol zaujimat ako prebieha reklamacia, ci mi to aspon uznali alebo co, bohuzial som sa nedopracoval k ziadnej odpovedi, bolo mi iba povedane, ze na to maju 30 dni. Ako chalani v predajmni su prijemni a poradia, ked sa clovek spyta, ale strasne ma sklamala hlavne znacka ako taka, myslel som si, ze specialized ako premiova znacka bude mat troska sluzby poriesene, bohuzial nema a zakaznik je pre nich zaujimavy, kym si vec kupi a dalej sa spoliehame na limity dane zakonom. Takze po 3 a pol tyzdni cakam uz iba nech prejde tych 30 dni a budem moct ja vymahat peniaze naspat, mam ale strasnu dilemu, lebo tretry od specializedu mi sedia dobre na nohu, ale neviem ci chcem este od nich nieco kupovat.
12.07.2014 - 14:43:57
00
Chalani maju pravdu, ze maju na to 30 dni. Navyse, na vine je hlupy Slovensky/EU system reklamaci kde reklamujes u predajcu (za vsetky zakonne lehoty a pod je zodpovedny predajca), ale samotna reklamacia prebieha niekde u vyrobcu alebo jeho zastupcu kam to predajca poslal. Toto dava priestor roznym alibistickym a inym situaciam, kde predajca moze tvrdit, ze on nic, ze caka na vyrobcu. A vyrobcu zas nic netlaci sa nahanat, lebo vsetky zakonne paky spotrebitela su na predajcu ... Keby mal spotrebitel paky priamo na toho kto tie reklamacie riesi, vyzeralo by to tu mozno inak.

Inak, nic proti specialized, ale rozhodne by som ich neradil medzi premiove znacky. Je to masova tuckovka ktora sa hra na nieco "Specialne" :lol:.
14.07.2014 - 11:14:09
02
esteze som zohnal wide tretry ktore mi ina znacka nevedela dodat,takze by som mlcal o tuctovke a "special"
15.07.2014 - 18:42:54
00
Sice po dlhsom case, ale dostavam sa konecne ktomu, aby som napisal ako sa moj pribeh skoncil. Musim povedat hned nazaciatok, ze sa to skoncilo happy endom prave vdaka predajni Velo sprint Nitra.
Reklamaciu nakoniec po 4 tyzdnoch uznali, volali mi z predajne pondelok 4 tyzden, ze konecne maju odpoved od vyrobcu a posielaju mi nove tretry, predbezne mali dorazit stredu a dohodli sme sa, tak ze mi zavolaju ked budu tretry na predajni. Stredu rano mi dosla SMS, ze je reklamaciu uzavreta, tak som sa potesil a poobede som siel teda do Nitry do predajne, ze si ich zoberiem, problem bol v tom, ze som bol uz moc premotivovany a nejak som si neuvedomil, ze mi mali zavolat ked tam budu a prisiel som teda predcasne z vlastnej viny.
A teraz sa dostavame k tomu pozitivnemu, vyriesilo sa to teda tak, ze sme sa s predajcom dohodli, ze by som zobral vyssi model a doplatil rozdiel v cene. Rozhodol som sa pre sworksky, po ich vyskusani nebolo nad cim uvazovat, jedine co ma troska este odradzalo bola cena, ktora bola na 2014 ky stanovena na 309E. Spravili mi vsak super zlavu 1/3 ceny a dokonca som dostal aj zadarmo vlozky, ktore mi sedeli viac na nohu a odratali mi nakupnu cenu povodnych tretier. Takze tento upgrade tretier ma vyssiel na peknych 95E.
Kedze mam na tychto novych tretrach odjazdenych dost cez 1000 km, mozem povedat, ze lepsie to ani dopadnut nemohlo, tieto tretry su proste skvele.
Cele to teda dopadlo pozitivne vdaka ustretovosti Velo sprintu, pri vsetkych svojich nakupoch v tejto predajni som bol zatial urcite spokojny s cenami, ktore mi vedeli spravit na tovar.
12.08.2014 - 15:55:10
00
chvalim predajnu Velosprint v ZA sa super pristup k zakaznikovi...
nejdem rozoberat o co sa jedna, lebo je to na dlhsie, ale potesili ma svojim pristupom.. takto si predstavujem jednanie so zakaznikmi.
taky Kaktusbike v BA by sa mal co od nich ucit...
02.01.2016 - 17:23:16
00
ZA: Oprava spajchne je vraj u nich na tyzden, servis nic moc.
03.05.2016 - 13:29:09
01
a co cakas pocas sezony? ze ti to niekto spravi na pockanie?
03.05.2016 - 14:46:11
00
To asi nie, ale hodinovu robotu by mohli dat za par dni. Uz aj v minulosti som mal taku skusenost, ze to bolo pomale alebo nedodrzali termin. Kubica mi to koleso spravil za den.
05.05.2016 - 11:20:37
01
tak si mal ist hned kubicovi, asi ma menej roboty :)
05.05.2016 - 11:39:54
01
zase oni maju vyhodu ze su v centre.
09.05.2016 - 08:13:00
00
Prišiel mi od nich mail, že pre členov VIP klubu. Beriem také tie VIP s rezervou, ale klikol som a pozerám, že prillby za dobrú cenu. Už určitú dobu rozmýšľam, že tá moja má už cca 12 rokov, ... Tak som si jednu objednal. Že risknem veľkosť. Dnes došla. Rozbalím balík, do prdele, nemá šilt. A pritom ja som objednal prilbu so šiltom. Stane sa, pomýlili sa, budem musieť poslať späť. Škoda, lebo mi sedí a aj sa mi páči ešte viac ako na obrázku. Zavolal som im na predajňu, že čo s tým. Našťastie, na druhej strane bol ochotný chlapík, s ktorým sme po krátkej konzultácii dohodli, že mi chýbajúci šilt pošle a ja si ho jednoducho nasadím na prilbu. Spýtal som sa, že keď už bude posielať, či náhodou nemajú aj náhradné výstielky dovnútra prilby. Že nemajú, ale že objedná a pribalí mi to na dobierku za tie výstielky.

Vyriešiť problém trvalo veľmi krátko. Omyl sa stane. Majú u mňa plus za rýchle a konštruktívne jednanie. Určite si to budem v dobrom pamätať.
27.09.2016 - 17:55:56
02
keyboard_arrow_up