Toto je moja prvá skúsenosť s Canyonom a tiež som videl nejaké recenzie, že dlho čakali a pod. Ale myslím si, že v týchto ojedinelých prípadoch došlo k drobnej nechcenej chybe. Riadil som sa podľa pokynov, ktoré boli uvedené. Tj. vytvorená objednávka, došiel potvrdzujúci mail, kde uviedli, že do 2 dní pošlú zálohovú faktúru. Zároveň uvádzali/žiadali aby bolo pri platbe uvedené ako číslo objednávky, tak aj zákaznícke číslo - preto som aj čakal na faktúru, lebo v maile potvrdzujúcom objednávku bolo len číslo objednávky. Zvolil som podľa mňa najistejšiu formu platby, teda prevodom na účet, navyše zaplatené do SLSP, teda bez poplatku za zahraničnú platbu. Číslo účtu/objednávky/zákazníka pri platbe dôkladne prekontrolované. Jednoducho všetko som urobil preto, aby som neboli problémy kvôli platbe. A ak nedošlo k situácii, že by sa v čase medzi objednávkou a platbou vypredal daný model v danej veľkosti, tak nevidím dôvod, aby malo vybavenie odoslania byť zdržané zo strany Canyonu. V skratke ak obchodník žiada o určitú formu spolupráce, tak vyhoviem. Predsalen väčšinou
biky objednávajú chlapi a tým, že sme takí ješitní, tak sa môže, že pri vzrušení z objednávania nového
biku môže dojsť k chybičke
Samozrejme ešte musím všetko prekontrolovať kvôli poškodeniu a prípadným chýbajúcim súčiastkam/častiam