Ahojte chlapi, existuje nejake obmedzenie pouzivania karbonoveho ramu v zime, respektive pri minusovych teplotach?
Mam pocit ze som to niekde pocul,ze karbon krehne a nachylnejsi na prasknutie, zlomenie tak by som si rad overil co je na tom pravdy alebo to je iba urban legend?
Dikes za nazory. Miro
07.10.2016 - 10:12:04
00
Čo potom všetky tie lietadlá a iné zariadenia používajúce karbón :D. Ničoho sa neboj a jazdi ďalej.
07.10.2016 - 10:14:05
02
:y: :y: :y: neboj budem, sak iny nemam :D
07.10.2016 - 10:15:50
00
urban legend.
Bike nie, zato ja v zime urcite krehnem a som nachylnejsi na prasknutie.
07.10.2016 - 10:19:53
00
Ja tiež nie. A vôbec si zatiaľ nesťažoval :D

Prílohy:

01.jpg
01.jpg 632.67 KiB thumb_up1thumb_down

02.jpg
02.jpg 18.56 KiB thumb_up4thumb_down

03.jpg
03.jpg 368.37 KiB thumb_up4thumb_down

07.10.2016 - 10:21:20
02
dobre ale ty mas Yeti, ten je zvyknuty na zimu :D
07.10.2016 - 10:23:55
011
mraz karbonu nijak neuskodi, kludne jazdi aj v minus 15.
mna vzdy bavi ten rozdiel teplot - ked sa holou rukou chytim karbonu tak je aj v tom mraze vlazny, kym na kovovej suciastke sa mi takmer prilepi ruka :)
07.10.2016 - 10:24:28
00
Rozdiel teplôt???
07.10.2016 - 10:34:13
00
Tak ten u mna nehrozi, kedze bajk nedostal vukurovane parkovanie :rofl:
07.10.2016 - 10:35:57
00
To je o vodivosti tepla ;). Kov ti odvedie teplo z ruky, preto sa ti zdá studený.
07.10.2016 - 10:36:47
02
Ved to ;) teplotu majú rovnakú
07.10.2016 - 10:37:41
01
omfg, mali by ste jest viac masa :x
07.10.2016 - 10:39:48
00
Pohoda, ja informatikom bežne nerozumiem, prídu mi ako z inej planéty. Tak si z toho nič nerob...
07.10.2016 - 10:41:35
00
ale vsak aj ty si informatik, robis komplikovane modely v CADe ci v com, a na to treba tiez IT mozog ;)
07.10.2016 - 10:42:50
01
A to by som nemal prezrádzať, že som informu rok študoval. Ale potom som to zabalil a zdrhol na strojarinu :D
07.10.2016 - 10:46:05
00
keyboard_arrow_up