nad Lto-a by som sa moc nevyvysoval, on ma najazdene take cislo ze si to nevies ani predstavit.
17.10.2016 - 10:40:16
00
škoda slov


Naposledy upravil DusoKovac dňa 17.10.2016 - 11:30:32, celkovo upravené 1 krát.

17.10.2016 - 10:47:45
00
vies co je to maximalny nominalny vykon? ak nie tak si vygoogli ;)
17.10.2016 - 10:48:51
00
DusoKovac napísal:
Bosch Nyon display. Tam sa dá presne naprogramovať každá jedna zo 4 úrovní pomoci.. Do koľko kilometrov a aká silná pomoc. Máš dve možnosti. Jedna nastavená z výroby a druhú si môžeš naprogramovať a aj počas bikeovanie kedykoľvek prepnúť. Takže kludne môžeš mať tú svoju naprogramovanú do max 25 km. Viď obrázky.

prada :) stale som poskuloval po motore Yamaha ale asi to bude Bosch :) este by ma zaujimala realna vydrz bat viem ze je to závisle od kopu faktorov ale predsa len vyrobca udava nejaky dojazd v urcitom rezime tak ci to aj tak zodpoveda alebo to meraju v labakoch :) plus by ma este zaujimalo ak niekto vie ze ci z tym displejom Nyon sa da ovladat aj bike ktory je origo len do 25km/h a ma namontovany ten chip ktory ho odblokuje
17.10.2016 - 21:14:17
00
Jaro65 napísal:
prada :) stale som poskuloval po motore Yamaha ale asi to bude Bosch :) este by ma zaujimala realna vydrz bat viem ze je to závisle od kopu faktorov ale predsa len vyrobca udava nejaky dojazd v urcitom rezime tak ci to aj tak zodpoveda alebo to meraju v labakoch :) plus by ma este zaujimalo ak niekto vie ze ci z tym displejom Nyon sa da ovladat aj bike ktory je origo len do 25km/h a ma namontovany ten chip ktory ho odblokuje


Ten Nyon sa dá namontovať na akýkoľvek bike s motorom Bosch. Nyonom sa neovláda bike. To je komputer s navigáciou, ktorý meria všetky parametre od kilometrov, cez prevýšenia a kadenciu a dokonca meria watty, ktoré vydáš ty a ktoré bike, takže máš prehľad koľko si šlapal bez motora a koľko s ktorou úrovňou pomoci, skrátka všetko potrebné.A keď prídeš domov, automaticky sa pripojí na wifi a odošle do Bosch connectu, kde máš všetko potrebné, kde si môžeš trebárz navrhnúť trať kadiľl chceš ísť a odoslať do Nyonu a on ťa naviguje. A vydrž baterie je o hlave..na tom je to pekné že to záleží od teba.On ti stále ukazuje koľko km na tom ešte urobíš, na ktorej úrovni takže si to môžeš regulovať. Za mesiac čo to mám som to iba 2x úplne vybil, a to len preto že som chcel vyskúšať koľko to vydrží, takže som šiel celú trať s pomocou. A vydržalo mi to 70 km, zvyšných 10 som došiel normálne domov ako na normálnom biku. Raz som to vybil asi po 50 km, ale to som chodil po strmákoch a s max podporou. Keď som šiel s partiou tak sme dali cca 80 km a doniesol som domov 3 paličky /z 5/, čiže vyše polovicu. Vtedy som šiel viacmenej bez motora. Pomáhal iba tam kde oni museli tlačiť a nadávať :)).. Raz som to skúšal s chalanmi na cesťákoch.cca 80km. V háku som šiel za nimi skoro stále bez motora aj 45 km bez problémov, keď som sa dostal na čelo tak som si trošku pomohol- resp pustil si hendykep, ako to ja volám, alebo do kopca, lebo predsa len 23 kg a 7 kg cesťák je rozdiel.Keď idem skoro každý deň po práci k nám do hôr tak dám 30-40 km a miniem tak 2-3 paličky, ale to idem palbu. Ak si l biker tak s výdrž ťa vlastne ani nemusí zaujímať, lebo si to vieš regulovať a keď by ti náhodou došla šťava tak sa nič nedeje. Prídeš domov ako na normálnom biku, aj keď ja môjmu vravím brutálny dobrý bike. To je tá naj vec čo som si za posledných 56 rokov kúpil. To nie je o tom že si sadneš na bike a vezieš sa na elektrike a keď ti dojde šťava tak musí prísť pre teba odťahovka, ako si to myslia tí čo o tom nemajú ani páru a nadávajú na to, lebo si potrebujú niečo dokazovať, ale o tom že šlapeš ako na super biku a keď ťa nebaví nejaký úsek pridáš si, keď príde kopec ktorý by si musel vyšlapať pešo tak si pomôžeš , môžeš vyliezť na kopce, na ktoré ťa to nebavilo šlapať hodiny ale vyjdeš za par minút a vychutnáš si potom super jazdu dolu, dovolíš si ísť hocikde , lebo vieš že keby niečo bike ti pomôže, alebo keď máš v tomto období hodinku času po práci tak si vybehneš 20-30 km do lesa, lebo keby som šiel na normálnom tak urobím 10 okolo domu a musím späť lebo je tma.Skrátka je to super vec, nech si tu do mňa vrta kto chce.Treba to vyskúšať, ale nie v Blave na dvore obchodu, ale pekne v teréne ktorý dobre poznáš..Ale bacha. je to návykové, a neverím že si to niekto kto to vyskúša nekúpi.
Ale samozrejme to môže dopadnúť aj tak, že si to kúpi niekto kto nikdy nebicykloval, sadne na to. pusti motor a točí pedálmi a za 20 km musí domov lebo došla šťava. Ale to nie je moj prípad.


https://www.ebike-connect.com
17.10.2016 - 22:15:44
02
to ja viem ze Nyon je pocitac :) ale na nom si nastavujes ten vykon no ja som si to vyskusal do poriadneho kopca asi pred rokom v IT a odvtedy mi to neda spavat a tam kde byvam su poriadne kopce trosku vecsie ako Tatry :) v podstate chodime iba na jednu stranu lebo sa nam nechce vracat do kopca a tiez tych krizikov na chrbte neubuda :)
17.10.2016 - 22:28:44
00
duso kovac, konecne sa tu poriadne rozbehlo ako sa ma na e-bikove vlakno. Ozaj citacia z tvojho textu "V háku som šiel za nimi skoro stále bez motora aj 45 km bez problémov" suhlasim zo vsetkym len mi netvrd ze na ebiku si bez motora isiel za ziletkami a stihal si .....toto ti neverim! To sa neda. /myslim po rovine a horksy akykolvek s 2,00 alebo nebodaj 2,5 palc kolesami a 20kg/
18.10.2016 - 17:57:13
00
Mne len nejde do hlavy, prečo niekto, kto neznáša ebiky, sleduje túto tému....
18.10.2016 - 18:41:23
03
AdMich, asi trpia komplexom menejcennosti, inak si to neviem vysvetliť..ja sa každemu cyklistovi pozdravím, či je rýchlejší, či pomalší ako ja a čoskoro sa bude predávať viac ebajkov ako normalnych ale s prepáčením ...ale radšej nič
18.10.2016 - 18:45:58
00
Wamp - a to kde beries tu istotu o tom predaji? Ceruzka mi minule pisala, ze mam silacke reci, co je mozno pravda, ale kukam ze aj v tejto teme sa casto objavuju silacke reci, ci uz teraz ty alebo v minulosti viackrat dado-bzz, a pritom su to len vase zbozne zelania. Ano, v Alpach je tych ebajkov uz asi vacsina, ale tu na Slovensku nieco take vonkoncom nehrozi, takze snivajte dalej. Tu trapia ludi ovela vaznejsie veci, nie minat tisicky eur na motorove bicykle.
SlavoF - suhlas s tym stihanim ziletkarom, to asi siel s nejakymi dedkovcami, co mali prave regeneracny vyjazd.

Admich - ja uz nie som az taky hejter, na dochadzku do prace je ebajk super a ak by som to mal do prace daleko, tak si kludne jeden zaobstaram. A co sa tyka Lto-a, tak aj on sa uz viackrat vyjadril, ze ak sa raz v buducnosti zvysi kapacita bateriek a aspon trochu znizi hmotnost, tak by ho tiez celkom rad pouzival na tie svoje dlhe expedicne vyjazdy. No na to si zrejme este peknych par rokov pockame.
btw, aj jednemu svojmu kolegovi som uz na dochadzku odporucil ebajk, byva totiz v Samorine, tie zapchy ho zabijaju, a po dunajskej hradzi by tu bol raz-dva.
18.10.2016 - 20:31:48
01
Tak nakoniec vsetci najdeme spolocnu rec.....Mimochodom asi je to mimo toto vlakno ale celkom ma zaujima co vydrzia a ako sa budu spravat kolesa co som si zadovazil. Dlho som ich zvazoval nakoniec som skusil.....teraz v zime to asi moc neotestujem ale ved pride este teplo!

Prílohy:

st.jpg
st.jpg 357.55 KiB thumb_up0thumb_down

18.10.2016 - 20:53:27
01
SlavoF napísal:
duso kovac, konecne sa tu poriadne rozbehlo ako sa ma na e-bikove vlakno. Ozaj citacia z tvojho textu "V háku som šiel za nimi skoro stále bez motora aj 45 km bez problémov" suhlasim zo vsetkym len mi netvrd ze na ebiku si bez motora isiel za ziletkami a stihal si .....toto ti neverim! To sa neda. /myslim po rovine a horksy akykolvek s 2,00 alebo nebodaj 2,5 palc kolesami a 20kg/


Ja som šiel minulý rok v závese za šiestimi žiletkármi od Prístavného mostu asi 10 km (akurát mi prišli z vedľajšej cesty, tak som neodolal a zavesil sa). Mal som vtedy neelektrický cargo bike, cca 30 kg, 2,1 plášte. Išlo sa 33-38 km/h a pri tých 38 km/h som išiel dosť na hrane a to som šiel pekne v závetrí :) 45 km/h by som zrejme nedal (teda bez výraznej pomoci vetra napr.). Skončil som s nimi kúsok pred Hamuliakovom, kde sa ich skupinka trochu rozsypala a keď sa následne zadní doťahovali, tak som to už nezvládol :D Na druhú stranu, oni šli len niekde po Čilistov a ja som si spravil 140 km okruh po Maďarsku a Rakúsku. Ale aspoň som vďaka nim stihol kompu v Gabčíkove :D
18.10.2016 - 21:09:04
00
SlavoF napísal:
duso kovac, konecne sa tu poriadne rozbehlo ako sa ma na e-bikove vlakno. Ozaj citacia z tvojho textu "V háku som šiel za nimi skoro stále bez motora aj 45 km bez problémov" suhlasim zo vsetkym len mi netvrd ze na ebiku si bez motora isiel za ziletkami a stihal si .....toto ti neverim! To sa neda. /myslim po rovine a horksy akykolvek s 2,00 alebo nebodaj 2,5 palc kolesami a 20kg/



To je už tvoj problém či veríš alebo nie.. nechápem načo by som klamal..j.ja len píšem moje skúsenosti a moje dojmy.. nepísal som že sme šli stále 45 km/hod, lebo to sa nedá ani na žiletke. Písal som že som v háku po rovine šiel s nimi stále bez elektriky, sem tam sme šli aj 45 km a stíhal som... normálne sme šli 30-40 km/hod a v pohode sa to dá..kľudne si to prídi vyskúšať.:) Raz som šiel s mojou 10 ročnou vnučkou, ona šla na KTM trošku slabšom a s pomocou len do 25 km/hod a dokázala to na kúsok rozšlapať s vetrom na 38 km/hod... Vtedy ma napadlo že to, že borci čo chodia na cesťákoch v háku je skoro to isté ako keď si v lese pustíš 30 percentnú pomoc. ..úprimne keď si dám len ECO pomoc a makám, tak sa namakám viac , ako keď som šiel Trnava - Rysy v balíku a viac ma ťahal vzduch ako som šlapal..myslím po rovine..

pre irona...tí starí dedkovci na žiletkách čo mali akože regeneračný výjazd boli 35 roční chalani čo dali tento rok Solden..k ti to niečo hovorí.. nechápem či sa ukájaš na tom že môžeš niečo a niekoho o čom a o kom nemáš ani páru takto dehonestovať..radšej sa choď ukojiť inde.... už len tej tvoj profil.... nie som invalid aby som potreboval motor ...chce každému povedať že mi všetci čo máme ebike sme kripli?? sa spametaj.. skus najskor psychológa..ak nepomôže skús psychiatra :)
19.10.2016 - 15:43:53
03
lto napísal:
DusoKovac : ze ty si este nevyrastol z naivity ? :) .. vidim, ale, ze za kazdu cenu chces byt chytry. No, tvoj priklad je ale uplne mimo, ja ti dam iny. Pneumatiky, ktore mas na aute, musia splnat rychlostny limit (typove oznacenie si dohladaj na nete) a to podla toho, kolko mas uvedenu konstrukcnu (maximalnu, teraz presne neviem) v technicaku. Takze ak mas v technikacu 240km/h, musis mat penumatiky Wcka (ak sa dobre pamatam), aj ked su to zimne a v nikde realne ani legalne 240km/h nepojdes. Inak ti policajt moze dokonca zabavit technicak. Takze tak, moj zlaty, opatrne s prechcavanim zakonov. Ono totiz sa moze stat, ze ti rakusky policajt premeria sirku rafku a budes calovat pokutu, ze si nepouzil vedla cyklochodnik... a aj ten motor si mozno myslis, ze si chytry, ale takych chytrakov uz bolo :) Nic ti policajt nebude musiet dokazovat .. na to zabudni... mozno tak v naslednom konani .. ale urcite nie on :)

edit: ja len sledujem , ze komunita ebikerov (s tichou podporou majitelov a adminov tohto portalu - vsak prachy nesmrdia,ze Cervo - tvoj portal vyrastol do tohto rozmeru na bajkeroch, ale pozeram , ze dalsie smerovanie je uplne typicke) , az na svetle vynimky (medzi ktore pocitam aj napr. Milanka40 alias Cumel40) su skoro, alebo totozne s komunitou motorkarov. Nic im nie je svate, su arognti , drzi a zakazdym sa postavia k veciam tak, ze .. dokazte mi (nieco). Ano, ja s enduro motorkou mozem tiez jazdit po lesoch a dokaz mi pootm nieco, ty mojko :). Dokial ma fyzicky nechytis (co je zvacsa nemozne), tak mi nic nedokazes a .. ? Robite si vlastnu komunitu .. lenze .. vy prevazne nie ste bikeri, nie ste ludia, ktori vnimaju fyzicku aktivitu v lese ako normalni ludia. Potrebuje si za kazdu cenu presadit to svoje .. rovnako ako motorkari, polovnici, atd. Kludne si to robte .. ale nie v mene bajkovania a bicykla. Pretoze toto nie je bicyklovanie .. ale motorkovanie. Akurat tichsie a cistejsie, co ale neospravedlnuje arogantne chovanie niektorych jedincov.

Napr. taky Dado.Bzz raz napisal, ze raz na ebike presedlam aj ja. Heh .. typicke uvazovanie adrenalinom posadnuteho jedinca s motorm. Dado .. ty si NIKDY nepochopil, k comu je dobra fyzicka aktivita. Preco vlastne sa niekam drbat po vlastnej osi. Expedicna cykloturistika .. prosim, preco nie. Ale to je nieco ine. Preto vlastne ludia "postihnuty motorom" nie su schopni odlisit realitu od fantasmagorie, ktoru si vybudovali vo vlastnej hlave :) Len preto, ze sami nie su schopni dostatocne makat, aby boli lepsi , ako bezny priemer.



Si dobre nalozil, ito! Odpovede si dostal...
Posudzujes ma a v zivote si ma nevidel! Ty "realita vs fantasmagoria"

Chalani, nejak sa to tu rozbehlo. ;))

To KTM bol s-pedelec. To bolo tusim do 500W.

Od 1.1. to uz bude v kategorii moped do 45kmh a do 4kW.
Pedelec tak ako doteraz 25kmh 250W
A "powered cycles" do 25kmh do 1000W. Vsetko nominal.

PS: Chalosi, na e-vyjazdy pozrite ine vlakno. ;))
21.10.2016 - 01:38:01
00
A este jedna zaujimavost. BafangHD na 4,4 kW. https://youtu.be/qP4zyzEUZhY
21.10.2016 - 01:41:29
00
keyboard_arrow_up