Ide len o to ze ako sa k tomu motoru clovek sprava. Poznam HTP co setrilkom vydrzali 100tkm a stratili kompresiu, podpalene ventily atd. Olej menili podla pocitaca, mysleli si ze cim nizsie otacky tym nizsia spotreba- ako na kamione pred 20 rokmi. A tiez poznam ludi co jazdia normalne s HTP, jedno aka generacia v pohode aj 300 tisic a viac bez poruch. Nie je problem znicit motor aj za menej ako 60 tisic. Dokonca aj menej ako par sekund vid
matvej11 Cize ak clovek nie je hovado, nema problem. Hlavne tie egr ventily v nizkych otackach su stale otvorene a ten najvacsi humus ktory pri nich vznika ide rovno z5 do sania aby sa znovu spalil. Lenze nie su otacky nie je teplota. Cize sa to pekne hromadi.
Tak ako ked clovek nesportuje. Cholesterol pekne upchava tepny az pride infarkt
No a jedine co rozpusta karbon je motorovy olej. Lenze 30 tisic interval je pre ten
olej smrt. Pri tak namahanom motore je aj 10tisic vela. No a olej po smrti sa viac zahrieva, cez odvetravanie sa vyparuje do sania a este umocnuje efekt zanesenia.
lenze presne o tom to je: kupis auto, jazdis, nerozumies tomu a logicky ani predajca ti nebude hovorit ze pocitac kaze radit aj vtedy ked radit nesmies a pod. vacsina ludi v mojom okoli ide autom raz za 3 mesiace na rovnu cestu mimo zapchu a mestku premavku. olej aj v 4-5mesacnom aute som videl cierny jak uhlie (benzin). mne trvalo strasne dlho napr., odnaucit zenu radit podla pocitaca. ludia podtacaju motory, same studene starty a na rovnu cestu sa skoro vobec nedostanu. plus tie long life oleje mne osobne vobec nesedia. niesom expert ale neexistuje ze auto ktore jazdi v ba zapchach moze 2roky fungovat na oleji.. to podla mna nemoze ani trochu byt zdrave pre motor. a este ked ma turbo to ani nehovorim.