Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
giro dik,len mi nejak nejde do hlavy,ze benzinovy motor vydrzi dlhsie...nejak mam vtlcene v hlave,ze tzv.dobre zabehnuty diesel(cca.100tis.km) vydrzi o dost dlhsie dobre,turbo-dieslovy motor ma svoje problemy,ale benzinove motory su bezproblemove?Ide mi o to,ze to auto budem chciet mat dlhsie ako2-3roky(ktovie kedy zas bude sanca na kupu noveho...)
To o vydržaní platilo možno o hladkých diesloch. Vydrží asi aj ten turboD, ale s pomerne vysokou investíciou po istom čase. Ja neviem čo také finančne náročné ako turbo môže odísť na benzíne (ale určite sa čosi nájde). Ako vravím, blok motora vydrží, ale tá nadstavba sa po rokoch u turbodieslov v porovnaní s benzínmi podľa mňa predražuje. Píšem to najmä preto, že som videl už kopec starých benzínov, čo mali nejaký ten kilometer nabehaný a stále idú. Moje auto má 5 rokov a už robí problémy, predtým oktávia tiež mala problém s turbom, predtým 406ka, tiež občas vznikla závada na turbe. Nevravím, že tie závady nie sú odstrániteľné, ale ako som už písal, keď ti vypadne turbo pri predbiehaní, máš o zážitok postarané. Toto je v podstate geroyov argument prečo radšej benzín a musím súhlasiť.
Nechcem ťa ovplyvniť zlým smerom, to je moja skúsenosť, niekto iný bude možno nesúhlasiť. Len podotýkam, že vo všetkých prípadoch mali autá najazdených cez 150 tis. km, dovtedy bez problémov. Z môjho pohľadu pri kúpe nového dieslového motoru, budeš mať aspoň tých 150 tisíc kilometrov pokoj.
myslím, že to aký motor si vyberieš dosť závisí od toho, ako sa bude auto využívať.ak na každodenné krátke vzdialenosti, napr. do práce a tak, tak benzin je vhodnejsi.a skús sa previesť v oboch a uvidíš čo Ti viac sadne
ze u vacsiny dieslov hlavne tych so silnym krutiacim momentom , napr. silnejsie motorizacie Fordu Mondeo alebo Focusu, odchadza po 130-150tis. dvojhmotovy zotrvacnik
vid citat z auto.trend
Dvojhmotové zotrvačníky
Chronicky zlyhávajú aj dvojhmotové zotrvačníky, ktoré sa začali uplatňovať asi pred deviatimi rokmi. V dôsledku nerovnomerného chodu býva obežné koleso zotrvačníka na vznetových motoroch proti náboju odpružené. To zabraňuje prenosu vibrácií do prevodovky a aj namáhanie silent blokov je menšie.
Tento vynález možno zlepšuje kultivovanosť behu motora, ale najmä pri podtáčaní alebo pri nútenom voľnobehu môže veľmi rýchlo skolabovať. Zničený dvojhmotový zotrvačník dáva o sebe vedieť rázmi pri zmene zaťaženia – napríklad pri radení alebo pridaní plynu. Postupne to dospeje tak ďaleko, že buchot sprevádza každý pohyb plynového pedála. Na nový zotrvačník si pripravte 25-tisíc českých korún.
mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)
samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...
mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)
samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...
no s takym 3.0 automatom v meste urcite nespravis pod 12 litrov, aj ked si neuviedol o ake auto ide.
suhlasim s tebou, paci sa mi spolahlivost velkobjemovych motorov na druhej strane, sa mi nechce vyhadzovat tolko penazi von oknom...
preto si myslim ze kvalitne spraveny plyn+velky objem motora by mohol byt optimalnym riesenim.
Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.
toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto
... ver tomu, že bez sprchy, možnosti si oprať spotené oblečenie a teplej večere sa ti ten výlet zmení na nočnú moru. toľko môj postreh.
To som mal vyšpekulované tak, že po každom dni zájdem aj v rámci rehabilitácie na nejakú plaváreň alebo kúpalisko a najem sa v reštaurácii. Kedže som tam ešte nebol tak neviem koľko je tam tých kempov a možností na relatívne lacné ubytovanie. Ale ak ich tam je ako hovoríš spústa, tak asi je to Galaxy fakt zbytočne veľké
2turcyk: a este si opomenul, ze spat v aute nemas kde, lebo je to brane ako campovanie a to je prisne strazene a zakazane - nestoji to za tie problemy, suhlasim s Katkom, campy to riesia...
Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.
toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto
noo, neviem ale vyraba sa tusim od 2003, od 2007 uz 2. generacia
nepodarilo sa mi najst TUV data ohladom spolahlivosti ale neviem odkial mas tvoje informacie,
je to niecim podlozene ? mohol by si to trosku rozviest do detailov, v com je ten model nepodareny ?
mam doma tri hviezdy a poškuloval som po ňom a kamaratsky mi predajca poradil TOTO radšej nie !!!
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
***** mašinka
To o vydržaní platilo možno o hladkých diesloch. Vydrží asi aj ten turboD, ale s pomerne vysokou investíciou po istom čase. Ja neviem čo také finančne náročné ako turbo môže odísť na benzíne (ale určite sa čosi nájde). Ako vravím, blok motora vydrží, ale tá nadstavba sa po rokoch u turbodieslov v porovnaní s benzínmi podľa mňa predražuje. Píšem to najmä preto, že som videl už kopec starých benzínov, čo mali nejaký ten kilometer nabehaný a stále idú. Moje auto má 5 rokov a už robí problémy, predtým oktávia tiež mala problém s turbom, predtým 406ka, tiež občas vznikla závada na turbe. Nevravím, že tie závady nie sú odstrániteľné, ale ako som už písal, keď ti vypadne turbo pri predbiehaní, máš o zážitok postarané. Toto je v podstate geroyov argument prečo radšej benzín a musím súhlasiť.
O turbo sa treba starat. O benzinove viac ako pri naftovom motore ale aj tam netreba na to zabudat, lebo potom nastanu tie problemy.
mam doma tri hviezdy a poškuloval som po ňom a kamaratsky mi predajca poradil TOTO radšej nie !!!
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
***** mašinka
kua pri Vas si to auto nikdy nekupim
tak uz mi v hre ostava jedine Nissan X-trail ...
a ten sa mi moc nepaci....
2turcyk: a este si opomenul, ze spat v aute nemas kde, lebo je to brane ako campovanie a to je prisne strazene a zakazane
neopomenul, lebo som to vôbec nevedel. To myslíš vážne že spať v odstavenom aute na parkovisku alebo odpočívadle je v Taliansku a Francúzsku zakázané? Ak áno vďaka za upozornenie. Možno si ma zbavil množstva problémov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ze u vacsiny dieslov hlavne tych so silnym krutiacim momentom , napr. silnejsie motorizacie Fordu Mondeo alebo Focusu, odchadza po 130-150tis. dvojhmotovy zotrvacnik
vid citat z auto.trend
Dvojhmotové zotrvačníky
Chronicky zlyhávajú aj dvojhmotové zotrvačníky, ktoré sa začali uplatňovať asi pred deviatimi rokmi. V dôsledku nerovnomerného chodu býva obežné koleso zotrvačníka na vznetových motoroch proti náboju odpružené. To zabraňuje prenosu vibrácií do prevodovky a aj namáhanie silent blokov je menšie.
Tento vynález možno zlepšuje kultivovanosť behu motora, ale najmä pri podtáčaní alebo pri nútenom voľnobehu môže veľmi rýchlo skolabovať. Zničený dvojhmotový zotrvačník dáva o sebe vedieť rázmi pri zmene zaťaženia – napríklad pri radení alebo pridaní plynu. Postupne to dospeje tak ďaleko, že buchot sprevádza každý pohyb plynového pedála. Na nový zotrvačník si pripravte 25-tisíc českých korún.
Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.
Jediny problem je byrokracia, a sice neviete aky je postup pri dovoze
ojazdenych aut na plyn ?
naprikla takyto
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)
samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...
mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)
samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...
no s takym 3.0 automatom v meste urcite nespravis pod 12 litrov, aj ked si neuviedol o ake auto ide.
suhlasim s tebou, paci sa mi spolahlivost velkobjemovych motorov na druhej strane, sa mi nechce vyhadzovat tolko penazi von oknom...
preto si myslim ze kvalitne spraveny plyn+velky objem motora by mohol byt optimalnym riesenim.
Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.
toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto
ale ano, ale treba mat lahku nohu...
no prave - nadobudacia cena takeho auta je tak brutalne nizka, ze mi to vzdy financne vychadzalo...
ja teda plyn ee
To som mal vyšpekulované tak, že po každom dni zájdem aj v rámci rehabilitácie na nejakú plaváreň alebo kúpalisko a najem sa v reštaurácii. Kedže som tam ešte nebol tak neviem koľko je tam tých kempov a možností na relatívne lacné ubytovanie. Ale ak ich tam je ako hovoríš spústa, tak asi je to Galaxy fakt zbytočne veľké
Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.
toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto
noo, neviem ale vyraba sa tusim od 2003, od 2007 uz 2. generacia
nepodarilo sa mi najst TUV data ohladom spolahlivosti ale neviem odkial mas tvoje informacie,
je to niecim podlozene ? mohol by si to trosku rozviest do detailov, v com je ten model nepodareny ?
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
***** mašinka
O turbo sa treba starat. O benzinove viac ako pri naftovom motore ale aj tam netreba na to zabudat, lebo potom nastanu tie problemy.
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
***** mašinka
kua pri Vas si to auto nikdy nekupim
tak uz mi v hre ostava jedine Nissan X-trail ...
a ten sa mi moc nepaci....
tak uz mi v hre ostava jedine Nissan X-trail ...
a ten sa mi moc nepaci....
neopomenul, lebo som to vôbec nevedel. To myslíš vážne že spať v odstavenom aute na parkovisku alebo odpočívadle je v Taliansku a Francúzsku zakázané? Ak áno vďaka za upozornenie. Možno si ma zbavil množstva problémov.