20% je akcia na Kuotu, aj to iba v jednom obchode. V druhom je to o individualnejsom pristupe a aj cenach.
23.11.2016 - 11:08:17
01
píšeš, že na Kuote sa ti nepáči, že tam nie je kompletná sada, ale pri Intense ti to nevadí :!:
Subjektívne mi tie Kuoty prídu asi najkrajšie (čo sa dizajnu týka), len rozpis komponentov na stránke je dosť chabý...Avšak záleží, či sa na ten bike chceš pozerať alebo na ňom aj jazdiť a ako tu už bolo písané dostať najlepší pomer cena/výkon. Opäť subjektívne - dať za 105ku 2,7tis Eur je podľa mňa nonsens aj keby to bol pozlátený rám
23.11.2016 - 11:48:06
00
nie je potom najlepsi pomer cena/vykon ten Canyon, ktory je este lacnejsi ako Kuota a je komplet na 105? alebo ram Kuoty je lepsi
ok, 2700 za 105.. beriem.. a co to Colnago?
diky
23.11.2016 - 12:07:43
00
podla mna z racionálneho hladiska je najlepsou volbou ten Canyon. na tej 105-tke je to ta najekonomickejsia volba. Proti tomu Colnagu stoji zase len Canyon, ktory je na Ultegre o 300 € lacnejsi a sice som sa nikde nic nedocital o kolesach Artemis R28, ale myslim, ze tie Mavic Ksyrium Elite budu lepsie. Mne sa dizajnovo ten Canyon aj paci. Mimochodom pises, ze kolesa budes casom menit - za ake? nejake lahke hliniky, alebo vysoke karbony, alebo?
Zase aby si si nemyslel, ze som nejak zaujaty proti Colnagu alebo Bianchi. Kludne si viem Oltre XR4 alebo C60-tku na super recorde s borami ultra predstavit aj pod mojim zadkom. ale taky bicykel stoji 10 tisíc. A kedze som ani nevyhral jackpot v Lote a ani neobchodujem s nasim statom tak sa pozeram po ekonomickejsich volbach. Tvoja dilema je ako rozhodovat sa medzi BMW1 bez klimy, na plechacoch, so zakladnym motorom a dobre vybavenym Hyundai so silnejsim motorom, klimou, elektrónmi a este aj za nizsiu cenu. Je to o tom co je pre teba priorita. Rozhnodnut sa a vozit sa na tom budes nakoniec ty sam.
23.11.2016 - 12:42:13
03
:D pri tom BMW / Hyundai by som uz mal jasno (vlastnim obe znacky), do BMW 1 by som si priplatil klimu a kludne behal aj na plechacoch. A teraz nemyslim, ze kvoli znacke.. su veci, ktore ma pre mna premiova znacka aj v zaklade lepsie.. ale to je na uplne inu debatu

jasne, ze sa budem vozit ja, ale kedze tomu az tak nerozumiem, tak hladam rady aj tu, pretoze kazdy mi vo svojom obchode povie nieco uplne ine a uz mam z toho hlavu jak Láďa.
nerobi mi problem dat miesto 1,5k rovno 2,5k. Ak to za to stoji samozrejme. Vraj ma Colnago lepsi karbon.. poznam to? teda rozdiel medzi Canyon na 105 za 1600 vs Colnago na Ultegre za liter viac?
Tak, ako nie je problem ten liter priplatit, rozhodne sa nebranim ho usetrit a kupit za to vsetko vybavenie a oblecenie, co potrebujem a zvysok odlozit na kolesa.. ake.. to veru teraz netusim, najskor musim zacat jazdit na ziletke a potom uvidim
23.11.2016 - 13:20:37
00
a toto je presne ten rozdiel v pohlade - ja by som si vybral ten Hyundai. Cize neexistuje univerzalna rada lebo sto ludi ma sto chuti.
lepsi karbon ako kto? ako Canyon? To sice uplne objektivne posudit neviem, ale tak Canyon jazdia dva timy ProTour, takze zase asi az tak zly ten ich karbon nebude :-) Nehovoriac o tom, ze to Colnago CLX nie je top ram cize tam nebudu pouzite top technologie. A dovolim si tvrdit, ze rozdiel medzi "kvalitou" karbonu nepostrehnes. Rozdiel v geometrii, pohodli ramu, tlmeni vibracii a podobných veciach postrehnes. Ale to nezalezi len od kvality karbonu, ale aj od urcenia toho bicykla. urcite ta viac vytrasie Aeroad ako Ultimate alebo Venge ako Roubaix.
ty pozeras len na ram a sadu. preco ale nepozerat aj na kolesa? mozno ked sa teraz dobre rozhodnes nebudes v buducnosti uz musiet riesit nakup dalsich. napríklad ten Canyon Ultimate CF SL 9.0 ma kolesa Mavis Ksyrium Elite - hmotnost 1550g, na internete sa daju samostatne kupit okolo 600 €. To Bianchi Oltre XR1, nad ktorym uvazujes ma kolesa Fulcrum Racing Sport, hmotnost 1892g, na nete som nasiel akciovu cenu 136 €. Predpoklacam, ze tie Artemis R28 na tom Colnagu budu nieco podobne ako tie Fulcrumy. Ak by si si zobral ten Canyon na 105-tke tam su uz kolesa Mavic Aksium, hmotnost 1880 g, akciova cena na nete 139 €. Cize rozdiel nie je len 105 vs Ultegra, ale aj v kolesach.
23.11.2016 - 14:24:51
00
ano, doteraz som pozeral iba ram a sadu. aj to nie celu sadu - jednoducho preto, lebo som tomu a vlastne stale nerozumiem. Teraz uz aspon viem, ze nestaci mat 2x napisane v popise Ultegra a hned si odskrtnut, ze je to cele Ultegra. Aj o tom je podla mna forum, je tu asi bambilion skusenejsich ludi, tak si necham radit, aj ked konecny vyber bude na mne. Aj ked by mohla byt podobna otazka, ako ci spoznam "kvalitu" karbonu, ci spoznam, ze nie je cela 105 sada, ale iba cast :)
neuveris, ale prave som mal otvorene porovnanie medzi Canyon modelmi a za co sa tych 600€ priplaca, ze to nie je iba 105 vs Ultegra, ale aj kolesa a sedlo. Takze ked vezmem v uvahu uz len tie kolesa, plus Ultegra, asi sa oplati priplatit si 600€ a mat Canyon Ultimate CF SL 9.0 na Ultegre, ako casom dokupit kolesa za cca 800€ dajme tomu na SL 7.0
Mava Canyon obcas zlavy? oplati sa cakat?
23.11.2016 - 15:15:30
00
tak spoznas to minimalne na hmotnosti. vacsinou sa davaju lacnejsie kluky a kazeta. a je to taky klasicky obchodnicky trik zo strany niektorých znaciek. v tomto je specialista jedna "Specializovana" znacka :-) Ti ti spokojne skombinuju aj shimano so sramom.
mava aj Canyon zlavy. ale prve by som ocakaval tak v priebehu tour de france. a moze sa kludne stat, ze prave na tu kontrektu vybavu zlava nebude. tazko to odhadovat. najvacsie zlavy su samozrejme po lete.
23.11.2016 - 15:27:13
00
105ka je výborná sada, čo sa týka funkčnosti aj vzhľadu a perfektne splní funkciu. Na cyklistických stránkach nájdeš X recenzií, ktoré ju chvália za výhodný pomer cena/výkon. Ale už keď teraz uvažuješ o Ultegre, tak sa obávam, že si kúpiš 105ku sadu, budeš s ňou spokojný, ale po chvíli ti začne vŕtať v hlave, že si mal zobrať tú Ultegru. Takže pozor aj na toto ;) V každom prípade pozerať kompletné sady. Niektoré firmy takto radi znižujú cenu - vymenia väčšinou kľuky a kazetu za niečo lacnejšie. Z vlastnej skúsenosti poviem, že to nie je optimálne riešenie.
Z toho, čo si tu postoval mne osobne príde ako najrozumnejšia kúpa jeden z tých Canyonov, presnejšie ten drahší. (cena/výkon). Ale nie vždy je to len o rozume...
23.11.2016 - 18:55:05
00
:-D musel si tam dat tu poslednu vetu?
23.11.2016 - 19:16:33
00
Srry, môžem to vymazať ;) Ale u mňa by to tento konkrétny výber nezmenilo, ani keby to o rozume nemalo byť.
23.11.2016 - 19:23:06
00
Ak by som mal dostatok financií,išiel by som do Bianchi alebo iného taliana (Colnago). Pokiaľ neplánujem jazdiť závody,iba amatérske výlety s kamarátmi a víkendovo potrénovať,môže si človek spraviť radosť niečím čo sa mu páči. Bez ohľadu na pomer výkon -cena. Veď koľko spomínaných Bianchi bicyklov na ceste stretneš ? Môže to byť fajn pocit jazdiť na niečom čo si nemôže hockto dovoliť,respektíve keď každý vyberá racionálne. Zaoberal by som sa verziou lepší rám a kolesá -slabšia sada. Výplety sú s rámom najpodstatnejšie ,sada technicky a morálne najrýchlejšie zastará. Vzhľadom k plánovanej sume by nemusel byť problém dohodnúť sa s predajcom aj na inom osadení.
23.11.2016 - 19:58:16
00
samozrejme, že 105ka je dobrá sada (vlastné skúsenosti nemám, len recenzie) a na obyčajné vozenie, ktoré egres plánuje je viac ako postačujúca, nie však za cenu 2,7tis Eur. Za tú cenu môžeš mať iný pekný bike na Ultegre a ešte aj ušetrené prachy.
Ja keď som si tento rok kupoval nový bike, tak v predajni som mal na výber práve Cube, Bianchi a Scott (presné modely tých 2 už neviem, ale myslím, že to bolo Intenso na 105ke a Addict tuším tiež na 105ke). Všetky 3 v cene cca 2,2-2,3tis (pred zľavou, ktorú som mal). Scotta sme vylúčili hneď, lebo tak isto ako na Bianchi to nebola čistá 105ka + shitné kolesá. Nad Bianchi som aj trochu uvažoval, lebo šak je to Bianchi a keby nebol ten model zrovna v čiernej, resp. vygrcanej sivej, ale v Celeste farbe, tak by som ho možno aj zobral. Ale nakoniec vyhral rozum, zobral som Cube s full Ultegrou a o kus lepšími kolesami + také malé detaily a drobnosti ako aero vidla alebo integrovaná objímka sedlovky. Vôbec toto rozhodnutie neľutujem. Aj keď mi zo začiatku moc nelahodil oku, tak so značkou som skúsenosť už mal, v továrni robia poctivú robotu a bike si postupne dolaďujem (kolesá už mám vymenené, ďalšie bude sedlo a na jar nová - farebne iná omotávka)
23.11.2016 - 20:08:44
00
Súhlasím zo všetkým ,neriešil som však pomer výkon-cena. Pri talianskych rámoch sa vždy priplácalo trošku viac.
23.11.2016 - 20:15:18
00
Hugo, nereagoval som priamo na tvoj príspevok, ten som si všimol až po dopísaní môjho.
Avšak keď už si spomenul plány dotyčného, tak síce napísal, že to bude mať na také 2 hodinové pohodové výjazdy a vozenie sa. S takými plánmi som bike tiež kupoval a o pretekaní sa mi tak akurát snívalo :) Lenže som do toho tak spadol, že som tento rok zainvestoval o kus viac ako som plánoval a koncom sezóny som už skúsil aj 2 preteky a budúci rok ich určite bude viac. Ale Bianchi už som zopár stretol, dokonca aj Oltre xr4 - v Bergu a iba som sa obzeral a obdivoval, ale to obdivujem takmer každý cesťák a vždy si pozriem na čom dotyčný jazdí - čo má za sadu, kolesá, rám a rôzne ďalšie komponenty.
Samozrejme konečné rozhodnutie je na dotyčnom, ale chcel nejaké rady a návrhy, tak sme ich skúsili poskytnúť. Ale každý je iný, ja radšej investujem do "všestranného" biku s kvalitným rámom a dobrou výbavou za rozumnú cenu a za zvyšné dokúpim dresy, kompijútor, tretry, prilba,...niekto zase dá viac na emócie a kúpy to k čomu ho to viac ťahá a pomer cena/výkon ide bokom
23.11.2016 - 20:41:36
00
keyboard_arrow_up