Takže dnes 20km test č.2 s ochotnou pomocou
Jraid za čo mu ešte raz ďakujem
Sumár je taký, že mnou spomínané " problémy" sú naozaj iba normálnym prejavom pohonu YAMAHA. Motor sa postupne odpojí kvôli efektívnosti pri otáčkach kľúk zhruba 90-100 ot/min. / odskúšané aj na
biku Jraid-ovom / No a spomínané odpojenie motora pri extrémnom výšlape do strmého kopca bolo s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené nie prehriatím motora, ale tým, že frekvencia otáčania kľúk spadla zase príliš nízko, defacto som na chvíľu prestal otáčať kľukami. A keďže to bol veľmi strmý kopec
bike v okamihu zastal. Spomínané mi potvrdili aj servismeni z českej firmy ACUMO.cz . Takže naozaj ako napísal v príspevku
horak71 , treba sa na e-biku naučiť jazdiť, efektívne radiť prevody a udržiavať ideálnu frekvenciu šlapania aby motor bežal v optimálnom móde.
Teraz už len naučiť to polovičku