Cipo11 ma vpredu len jednu pilu 36 z.
Teda jeho najlahsi prevod je 36 vpredu a 36 vzadu, co teda nie je ziadny lahky prevod.
25.11.2016 - 10:40:23
01
neviem ci poznate toto je to pre Haibike su tam navody da sa tam najst mozno aj to na co hladate odpovede
http://www.winora-group.de/service/manuals/sk/2017-2/
25.11.2016 - 19:22:55
00
Takže dnes 20km test č.2 s ochotnou pomocou Jraid za čo mu ešte raz ďakujem :y:
Sumár je taký, že mnou spomínané " problémy" sú naozaj iba normálnym prejavom pohonu YAMAHA. Motor sa postupne odpojí kvôli efektívnosti pri otáčkach kľúk zhruba 90-100 ot/min. / odskúšané aj na biku Jraid-ovom / No a spomínané odpojenie motora pri extrémnom výšlape do strmého kopca bolo s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobené nie prehriatím motora, ale tým, že frekvencia otáčania kľúk spadla zase príliš nízko, defacto som na chvíľu prestal otáčať kľukami. A keďže to bol veľmi strmý kopec bike v okamihu zastal. Spomínané mi potvrdili aj servismeni z českej firmy ACUMO.cz . Takže naozaj ako napísal v príspevku horak71 :y: , treba sa na e-biku naučiť jazdiť, efektívne radiť prevody a udržiavať ideálnu frekvenciu šlapania aby motor bežal v optimálnom móde.
Teraz už len naučiť to polovičku :headbang: :D
26.11.2016 - 21:18:51
00
cipo11 napísal:
Mne úsmev vyčaril :-) Verím tomu, že aj BOSCH by som s mojou váhou v tom kopci preťažil a vyplo by ho. A ten druhý "problém" je možno naozaj iba v tom, že som sa snažil šlapať ako na normálnom biku. Veď som prešiel iba 13 km, z toho v teréne možno 2-3km.

cipo11 stredovy pohon sa pretazit neda v ziadnom kopci ak normalne rozmyslas. To jest cim je kopec strmsi tak lahsi prevod. S prevodom 1:1 musis aj bez dopomoci vyslapat 95% kopcov/ak ten kopec nema 30km/. Tych zvysnych 5% uz je potom na uvazenie ze aj keby si mal pod zadkom motor o vykone 100kW tak ten kopec jednoducho neustojis co sa tyka fyzikalnych zakonov.
K hotovym /firemnym/ e-bikom len tolko ...co si kupil /co tam dal vyrobca/ tak musis pouzivat. Akakolvek uprava je extremne zlozita, ak nemozna alebo nerentabilna /menil by si cely pohon a ostala by kostra/. Ked chces aby e-bike robil to co chces ty tak si mal ist do prerabacej sady. GNG, CYCLONE, MAGICPIE atd....tam to funguje presne tak ako si pozadoval. A tocit alebo zastavit pedalmi? Ak chces aby na to reagoval OK..ale ak nie tak nieje problem jazdit ako na elektromotorke.....ale to je o inom a hlavne ::::DESIGN:::: je tiez uplne inde.
Tak uhladene a elegantne ako seriovky HAIBIKE a spol to by to nikdy nebolo.
26.11.2016 - 21:51:40
00
Borci mate niekto skusenosti s jazdou v zime na seriovo vyrobenom e biku? chranite si baterku navlekom ? ( 40€ za navlek sa mi zda uletena cena
30.11.2016 - 10:05:15
00
Ja návlek mám ale neviem posúdiť o koľko sa predĺži doba, lebo to by som musel testovať na tej istej trase a v takom istom počasí a na to som si bike nekúpil.. Mám to pre radosť. Jedine čo som si všimol, ked som bol v mínusových teplotách bez neoprénového návleku tak sa mi zdalo že to ubúda rýchlejšie ako predtým. Tak som si to kúpil. A trošku to pomáha. Našťastie ceny neriešim.
30.11.2016 - 11:09:00
00
SlavoF napísal:
cipo11 stredovy pohon sa pretazit neda v ziadnom kopci ak normalne rozmyslas. To jest cim je kopec strmsi tak lahsi prevod. S prevodom 1:1 musis aj bez dopomoci vyslapat 95% kopcov/ak ten kopec nema 30km/. Tych zvysnych 5% uz je potom na uvazenie ze aj keby si mal pod zadkom motor o vykone 100kW tak ten kopec jednoducho neustojis co sa tyka fyzikalnych zakonov.
K hotovym /firemnym/ e-bikom len tolko ...co si kupil /co tam dal vyrobca/ tak musis pouzivat. Akakolvek uprava je extremne zlozita, ak nemozna alebo nerentabilna /menil by si cely pohon a ostala by kostra/. Ked chces aby e-bike robil to co chces ty tak si mal ist do prerabacej sady. GNG, CYCLONE, MAGICPIE atd....tam to funguje presne tak ako si pozadoval. A tocit alebo zastavit pedalmi? Ak chces aby na to reagoval OK..ale ak nie tak nieje problem jazdit ako na elektromotorke.....ale to je o inom a hlavne ::::DESIGN:::: je tiez uplne inde.
Tak uhladene a elegantne ako seriovky HAIBIKE a spol to by to nikdy nebolo.


1:1 na 27.5 je uz dost tazky prevod. Jake fyzikalne zakony a 5%???
03.12.2016 - 01:38:58
00
no netusim ako na 27.5 lebo jazdim len 26" a potom cyklokros 622 to je 28" a tam normalne stupania no problem. Na cyklokrose nemam ani 1:1 34:32 zubov ale je pravda ze nie vsetko hlavne v terene /lesne trasy/ som vysiel. Najdu sa samozrejme stupaky co treba potlacit alebo nebodaj preniest, no myslim ze v tom prispevku islo o ine :-)
03.12.2016 - 15:36:28
00
https://www.facebook.com/thecoastalcrew/videos/10154377513568842/

Niekomu možno praskne žilka ale chlapci si to dávajú na tých eBikoch ako sa patrí.
16.12.2016 - 12:35:56
01
a ja ze take rubaniska su len na Slovensku...
16.12.2016 - 12:40:58
00
veru veru :D

Rubanisko, Vam musi jebat' (Fluff fest 2016) thumb_up-1thumb_down
16.12.2016 - 12:52:04
00
Fuuuj aké "nemotorné a ťažkopádne" sú tie e-biky na videu :o
A potom bzzzz na kopec a znovu naložiť dolu čo sa dá :lol:
16.12.2016 - 14:15:46
00
eRoman napísal:
Úlovok z Twin City...

si mi odfotil eBike kotuha :)
tak len doplnim ze motor je 8fun 250W nominal, baterka LiPo 12s/10Ah (444Wh) a prevedenie ako pekne nazval LuboN "antizlodej design" :)
24.12.2016 - 02:48:44
00
martineon
:y: za antizlodej desing
:y: za sikovnost
:y: :y: :y: za odvahu
24.12.2016 - 08:32:01
00
Ake odporucate ebike sady na Fatbike? Myslim vykon, bateriu a tak, ci do zadneho kolesa, alebo na stred.
Mam zaujem len o asistovany system, nechcem sa vozit ako na motorke. Uvazujem o tom ako o nahrade za valce na prezitie zimy, vypadnut niekde do snehu :)
24.12.2016 - 14:49:09
00
keyboard_arrow_up